Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3311612
Al meer dan een jaar zijn wij bezig om een nieuwe keuken in ons huis te plaatsen! Keuken uitgezocht, staat inmiddels klaar in een slaapkamer om 'ooit' een keer geplaatst te worden! Maar het zou eigenlijk dus alleen de nieuwe keuken worden,maar inmiddels is ons toilet weg
gehaald en heb ik een waanzinnig mooi toilet waar ooit de schuur was! En ik heb een mooi 'bakhok' waar ik mijn broodbakmachines gebruik en waar de airfryer staat, dus bakhok :biggrin2: !
Carport is erbij aangebouwd en daar moet onze nieuwe keuken komen! Maar van het 1 komt het ander! 'Zou vloerverwarming met een stukje muurverwarming niet prettig zijn!?' Altijd zeiknatte muur, vreslijk vochtig huis,dus ja!vloer en muurverwarming!!! Maaaaaaaaar pfffffffffffff dat sleuven om daar de leidingen in te leggen!
Maar na veel tegenslag zaten de sleuven erin! Sleuven met speciaal spul weer dichtgemaakt en onze vloeren man kon komen om de vloer te egaliseren en een dag daarna de pvc vloer te komen leggen! En wow wat is die mooi! Helaas direct weer stuclopers erover gedaan,dus lang heb ik niet van mijn vloer kunnen genieten, maar dat komt nog wel! Peter is de muren van huiskamer aan het stucen, dan kan een vriend van onze oudste de muren en plafond verfspuiten!, maar de keuken, die staat helaas nog niet!

De reden dat alles nog niet klaar is:
Vorig jaar kocht onze oudste zoon en schoondochter en huisje en toen moesten wij onze verbouwing onhold zetten, tja ouders,apart slacht volk,zetten alles opzij voor hun kinderen,dus wij ook :biggrin2:

Hier wat foto's van de verbouwing:
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg (243.16 KiB) 3130 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (360.94 KiB) 3130 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (448.17 KiB) 3130 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Radja op di 17 okt 2017, 22:04, 4 keer totaal gewijzigd.
#3311642
Oh oh, wat een werk! Maar, lekker vloerverwarming! Je zult de dag dat alles klaar is vast niet af kunnen wachten :biggrin2:

Wat zijn ze toch leuk he, papegaaien :smitten: . Ik zat gisteren naar zomergasten te kijken, hadden ze zo'n mooi fragment van een papegaai kon optellen, grootte kon onderscheiden, vormen, etc. Ik heb met mond open zitten kijken!

Hee gaaf, je laat ons vast de vorderingen zien?
#3312054
Heeeeeeel erg blij :D :D :D ! Normaal moet een Amazone papegaai ongeveer 3 weken wennen aan iets nieuws, nu een half uurtje, rare papegaai :biggrin2:

Hij zat, omdat de keuken weg is, nu graag op een keukentrapje! We hebben zijn kooi die eigenlijk sinds hij zijn boom heeft,alleen voor buiten wordt gebruikt, ook een tijd binnen gezet,dan had hij iets ipv de keukenkraan om op te zitten of een tussen/nood ;D landing te maken, hij moet nu meer dan 5 meter vliegen ;) En omdat onze campingtafels onder het raam staan voor de waterkoker en koffiezetapparaat, gebruikte Coco die om op te zitten,maar ook om te slopen >:(
We hebben voordat ik de miniboom in elkaar had gezet,tijdelijk het plisségordijn van onder half dicht gehouden, omdat hij dan niet op de vensterbank durfde! Dus dit is vooralsnog een perfecte oplossing :D
#3312495
:D ;D :D wij zijn bezig de keuken te plaatsen! Gisteren mee begonnen en de afwasmachine provisorisch aangesloten en yes ik heb gisteren niet meer met de hand hoeven afwassen :biggrin2:

Zelf ben ik ook bezig geweest mijn juweeltje wat al jaren in de tuin stond, op te knappen.
image.jpeg
image.jpeg (2.75 MiB) 2614 keer bekeken
Dit speksteen kacheltje komt binnenkort binnen te staan, gewoon als sier :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door