Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3314096
Borke schreef:Wat een gaaf huis en wat vind ik die spiegel mooi die je roestkleurig hebt geverfd! Kan je uitleggen hoe je dat hebt gedaan? Welke verf en welke techiek?

https://www.google.nl/search?q=roest+ve ... MtBACjHN-M:


Dit heb ik gebruikt! Niet al te netjes opbrengen dan krijg je het mooiste effect. Na het opbrengen van de verf(met ijzerdeeltjes) breng je de oxy activator met de kwast erop,ook weer niet te netjes. Je ziet dan direct de verf veranderen in roest, maar het duurt zeker 12 uur dat de activator is uitgewerkt!

Ik heb meerdere dingen laten verroesten, paar bloempotten(alleen de buitenkant), een goudkleurige schaal heeft nu ook een roest kleur en een boeddha die nog in mijn hal komt te staan, ik ga een oude lattenbodem aan de muur bevestigen, daar klem ik plankjes tussen, waar weer dingen op komen te staan, waaronder dus die boeddha :D

Achter onze eettafel komt ook nog behang op een houten plaat, behang heeft ook een roest effect
image.jpeg
image.jpeg (207.42 KiB) 2594 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (3.01 MiB) 2594 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (2.3 MiB) 2594 keer bekeken
Eerste foto is het behang.

De andere foto's dan verf ik de spiegel, dan wordt die donker grijs en de andere spiegel foto, zie je het al roestig verkleuren.
Laatst gewijzigd door Radja op di 17 okt 2017, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#3316765
image.jpeg
image.jpeg (2 MiB) 2486 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (2.3 MiB) 2486 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (2.25 MiB) 2486 keer bekeken

Hier zijn we nog bezig, dus tafel staat nog niet goed!
Volgen binnenkort nog meer foto's waar mijn trots,mijn speksteen kacheltje ook in mijn kamer staat :D
#3316776
Nee dit is geen roestverf,maar behang! We hebben een dunne houten plaat op de muur bevestigd en daar behang,op maat besteld, geplakt( had ik al bijna een jaar geleden gekocht ;) )

Die houten plaat met een strook ledverlichting eronder,zorgt voor diepte, waardoor het een 'echte' veroestte plaat lijkt :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door