Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3311274
Na 2 jaar geleden hartproblemen te hebben gekregen, en nu met een chip loopt..
Heeft Danny gisteren de FIFA test gehaald!!!
Waar de grote scheidsrechters hebben gefaald heeft hij hem uitgelopen!
De floepert had niks tegen me gezegd en dan krijg je een berichtje......Ma ik heb hem gehaald!
Nah ppfff overbodig om te zeggen hoe trots ik ben!
Nu is ie gepromoveerd en kan heel t fluiten weer oppikken zoals hij wil!
Na 2 ellendige jaren ligt de toekomst weer op alle fronten voor hem open!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3311276
Oohh wat een fantastisch nieuws! En wat een doorzettingsvermogen heeft Danny zeg!
Gefeliciteerd met het behalen van dit resultaat!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311277
Fijn dat hij na al die medische ellende zijn droom toch kan voortzetten!
Door jasmijn
#3311289
O wat verschrikkelijk fijn voor hem!
Ik snap dat je zo trots als een pauw bent, is je goed recht met zo'n kanjer :thumbup:

Ik ben zo blij voor jullie, vond het zo verschrikkelijk om te horen hoe zijn droom in duigen viel.
Echt super
Door Tanna
#3311292
Wat een prestatie, gefeliciteerd! Ik moest deze week nog aan hem denken on ik een artikel las over jonge scheidsrechters.
Door Lizzy
#3311295
Wow, wat een super nieuws, wat heerlijk voor hem! En natuurlijk ben je trots als een pauw :-*

Whaaaaaaaaaaaa, gaaf!!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3311296
Wat enorm fijn voor je zoon!
En wat enorm fijn ook voor jou om te zien dat je zoon ondanks alles toch zijn droom weer op kan pakken :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3311297
Ooooo, ik heb echt kippenvel! Wat een geweldig nieuws voor jullie! Wat een doorzetter is hij! Heel hartelijk gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3311304
Wat heerlijk zeg en zo ontzettend knap!!! Feliciteer hem maar en wees jij maar zo trots als een pauw!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3311305
vorig jaar heeft ie de test ook gedaan maar moest helaas stoppen wegens hartkloppingen...
Nijdig dat ie was!
Maar nu zijn prive leven helemaal op de rit is en samen met zijn broer traint gaf hem zo n goed gevoel en hoppa in the pocket!
Door cj
#3311341
Ellen, wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door