Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3311386
Anne in Duitsland schreef:Helaas, heb net even gekeken, het is maat 41 (UK 7). Ik heb normaal gesproken maat 39/40, maar vanwege mijn speciale binnenzooltjes heb ik een maat groter genomen destijds.
Ik heb steunzolen en mijn voeten zakken verder door en worden dus breder.
Tegenwoordig heb ik Meindl's in een breedtemaat, miisschien is dat ook iets voor jou? Ze zitten geweldig :biggrin2:
Door Lizzy
#3311436
hannabelgje schreef:Mijn schoenen zijn onderweg. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Details willen we, wat voor schoenen?!?!?! ;D ;D ;D
Door hannabelgje
#3311446
Lizzy schreef:Mooi! Ik hoop dat ze lekker zitten en wens je veel wandelplezier :-*
Dankjewel! Ik hoop het ook. Ik verheug me al enorm op hun komst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door yazzie
#3311468
Dankzij BP ook super geslaagd voor schoenen op MP. Praktisch nieuwe hoge Ecco's met Goretex voor 25 euri! Echt geen geld... Blij! :D

Ik heb ze zelf opgehaald en geniet nu met honden van boswandeling in mooi Drenthe. :cool:

Bedankt voor de tip!
Door hannabelgje
#3311470
yazzie schreef:Dankzij BP ook super geslaagd voor schoenen op MP. Praktisch nieuwe hoge Ecco's met Goretex voor 25 euri! Echt geen geld... Blij! :D

Ik heb ze zelf opgehaald en geniet nu met honden van boswandeling in mooi Drenthe. :cool:

Bedankt voor de tip!
Super! We willen wel een foto zien hè.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3311493
Mijn schoenen zijn al binnen. Ze zijn echt nieuw en ze passen. Wel nog erg stijfjes. Ze zullen dus ff ingelopen moeten worden. Maar dat komt vast goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3311494
Mijn schoenen zijn al binnen. Ze zijn echt nieuw en ze passen. Wel nog erg stijfjes. Ze zullen dus ff ingelopen moeten worden. Maar dat komt vast goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door El_Kato
#3311497
Wat grappig zeg zou ook niet zo snel op marktplaats kijken voor dit soort schoenen. Net even snel gekeken maar er staan echt bijna nieuwe schoenen op voor een fractie van de prijs wat ze in de winkel kosten :o
Door hannabelgje
#3311501
El_Kato schreef:Wat grappig zeg zou ook niet zo snel op marktplaats kijken voor dit soort schoenen. Net even snel gekeken maar er staan echt bijna nieuwe schoenen op voor een fractie van de prijs wat ze in de winkel kosten :o
Ik verwachtte dat ook echt niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door