Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323889
hannabelgje schreef:Mijn vorige paar heb ik in 2013 gekocht. Ik hoop dat als ik liever ben voor het leer ze gewoon weer een paar jaar mee kunnen. En voor minder dan 100 euro (heb nu 75 betaald) zou ieder haar nieuwe ook geen ramp zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat heb je goed gedaan :thumbup: ik had mijn eerste 2 paar Meindl ook voor onder de 100 weten te vinden, daarna helaas niet.
Door El_Kato
#3323968
Ben nu aan mijn tweede paar Meindls bezig en heb tussendoor een ander merk, iets goedkoper maar weet niet meer welk merk, gehad. Zowel met de Meindls als met het goedkopere merk heb ik jaren gedaan. Mijn huidige Meindls heb ik ook al weer 3 a 4 jaar denk ik. De binnenzool is wel versleten daar moet ik eens nieuwe voor kopen en het leer mag wel eens ingevet dat doe ik nooit maar verder lopen ze nog prima :)
Door Siberienne
#3323971
Ik had bij Lowa altijd het probleem dat ze gingen scheuren op het knikpunt. Dan heb je idd niks aan verzolen. Lekkages bij stiksels tussen zool en schoen heb ik nog weleens opgelost met Seamseal.

Het schijnt trouwens ook niet goed voor je schoenen te zijn om ze te vaak in te vetten. Zeker bij schoenen met Goretex werkt vet averechts, heb ik me laten vertellen. Daar wil bij lekken heel grondig schoonmaken nog weleens helpen, maar dan moet je ze echt uitspoelen in het kwadraat
Gebruikersavatar
Door sam28
#3324250
Ik heb jaren op quechua gelopen. Is het huismerk van de decathlon. (Ja ik ben fan!!) Vorig jaar zomer (2016) salomons gekocht want de quechua waren echt versleten. 8 maanden later laten de zolen los :-X ze zijn al 2x gelijmd ondertussen.
Als het echt niet meer kan neem ik gewoon weer eigen merk van de decathlon. (hoewel ik MP ook echt een super tip vind!!)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3324271
ze lopen ook heerlijk! Maar wel dus een stuk sneller stuk dan het eigen merk van de decathlon. Voor zulke dure schoenen vind ik dat heel jammer.
Door hannabelgje
#3324349
Vanmorgen heerlijk gewandeld door de modder met mijn nieuwe lowa's. Wat is het toch heerlijk om fatsoenlijke schoenen te hebben na een jaar aanmodderen (lol).

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3324368
hannabelgje schreef:Vanmorgen heerlijk gewandeld door de modder met mijn nieuwe lowa's. Wat is het toch heerlijk om fatsoenlijke schoenen te hebben na een jaar aanmodderen (lol).

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hahaha, ze zullen idd ook "aangemodderd " zijn nu
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door