Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door yazzie
#3311506
$_82.jpg
$_82.jpg (4.21 KiB) 2346 keer bekeken
Hierbij (hopelijk :-X ) de foto van mijn 'nieuw' gescoorde Ecco's. Echt nooit bedacht dat op MP zulke schoenen voor zo'n zacht prijsje werden aangeboden.
Door hannabelgje
#3311511
yazzie schreef:
$_82.jpg
Hierbij (hopelijk :-X ) de foto van mijn 'nieuw' gescoorde Ecco's. Echt nooit bedacht dat op MP zulke schoenen voor zo'n zacht prijsje werden aangeboden.
Mooie schoenen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3323812
Inmiddels zijn we een paar maanden verder. In mijn Hanwags bleek in de zool een grote scheur te zitten en ik loop er niet lekker op. Niet mijn model schoen. In de winkel nieuwe lowa's aangehad en die zaten meteen weer lekker. Helaas nog steeds geen nieuwe lowa centjes. Weer verder gekeken op mp en vandaag nieuwe lowa's opgehaald. 1x op gelopen, geen scheur in de zool en niet duur. Ik hoop dat ik er lang plezier van ga hebben. Hanwags zijn het in elk geval niet voor mij. Iemand nog maat 38 Hanwags nodig?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3323826
Kim_S schreef:Met scheur in de zool? Liever niet :biggrin2:
Anders heb ik wel interesse!
Het is een hele mooie rechte scheur die heel goed te lijmen is. Zeker door een schoenmaker. En ze zijn verder ook niet lek ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3323829
hannabelgje schreef:Het is een hele mooie rechte scheur die heel goed te lijmen is. Zeker door een schoenmaker. En ze zijn verder ook niet lek ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gut ik wist niet eens dat dat kon, lijmen... Had ik eerder moeten weten! ;D

Okee dan heb ik nog steeds interesse.
Even denken hoe we dat logistiek gaan plannen dan. Ik kan ze ook niet ff passen of zo natuurlijk. Welk model is het? Dan kan ik in de buurt misschien ergens dezelfde passen. Ik heb namelijk vaak maat 38, maar soms ook 39. Afhankelijk van het model.
Door Lizzy
#3323872
hannabelgje schreef:Inmiddels zijn we een paar maanden verder. In mijn Hanwags bleek in de zool een grote scheur te zitten en ik loop er niet lekker op. Niet mijn model schoen. In de winkel nieuwe lowa's aangehad en die zaten meteen weer lekker. Helaas nog steeds geen nieuwe lowa centjes. Weer verder gekeken op mp en vandaag nieuwe lowa's opgehaald. 1x op gelopen, geen scheur in de zool en niet duur. Ik hoop dat ik er lang plezier van ga hebben. Hanwags zijn het in elk geval niet voor mij. Iemand nog maat 38 Hanwags nodig? Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat een tegenvaller met de Hanwags....! Ik hoop dat je meer geluk hebt met je Lowa's!
Door smulpaap
#3323874
hannabelgje schreef:Inmiddels zijn we een paar maanden verder. In mijn Hanwags bleek in de zool een grote scheur te zitten en ik loop er niet lekker op. Niet mijn model schoen. In de winkel nieuwe lowa's aangehad en die zaten meteen weer lekker. Helaas nog steeds geen nieuwe lowa centjes. Weer verder gekeken op mp en vandaag nieuwe lowa's opgehaald. 1x op gelopen, geen scheur in de zool en niet duur. Ik hoop dat ik er lang plezier van ga hebben. Hanwags zijn het in elk geval niet voor mij. Iemand nog maat 38 Hanwags nodig? Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Ik weet niet wat dat tegenwoordig is met die wandelschoenen
Ik heb eind jaren 90 eens een paar Hanwags gekocht en daar heb ik 5 jaar op gelopen , nooit verzoold en onverwoestbaar
Een paar jaar terug mijn laatste wandelschoenen gekocht . Lowa , waardeloos . Ik ben er dus mee gestopt
Ik koop nu elk jaar andere wandelschoenen , ik loop er ongeveer een jaar op
Ik had nu bij Welkoop schoenen voor 90 euries . Ik heb er dus geen zin meer in om 200 of meer uit te geven
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323879
Ik kan helaas niet lopen op goedkope schoenen ( is samen met mijn onderrug zwakste plek van het lichaam, misschien zijn mijn voeten wel de ergste) zou het zo anders doen, want ze gaan idd maar een jaartje mee, voor dat geld :-X . Maar als ze versleten zijn krijg ik ( ml trouwens ook) problemen, ik met mijn voeten, ml met zijn rug en heupen. Goedkope schoenen nooit goed in geslaagd, zijn we ook mee gestopt, want om goedkope of eigenlijk maar goedkopere schoenen 1x te dragen en daarna nooit meer is ook een dure hobby .
Maar ik koop ze dus als ik weet dat een model goed zit via marktplaats, amazon ( dat is gewoon prijs dagelijks kontroleren) , of afgeprijsde varianten van afgelopen jaar ( lowa heeft blijkbaar ook mode jaren ;D ) online. Als je eenmaal maat en model weet maakt het niks uit, en zo bespaar je makkelijk op zijn minst 50 euro. Ja sorry winkels :-[ . Aan de andere kant ben ik ermee begonnen toen een winkel mijn kleine maat niet wou bestellen ::)

Hanna hoop dat je Lowa's weer beter bevallen!
Door Siberienne
#3323880
Verzoen jullie je schoenen nooit? Wamt zeker bij de ‘lompe klompen’ (lees bergschoenen) kan dat toch ook prima? Als leer nog goed is dan, ik weet niet wat jullie versleten noemen.. Kan via buitensportzaak of via schoenmaker die ook motorlaarzen doet ed. (Niet iedere schoenmaker kan het is mijn ervaring)

Goedkoop in Duitsland; ken je outdoorbroker? Restpartijen ed, soms hele interssante dingen bij.
Door hannabelgje
#3323881
Bij mij is het leer aan alle kanten gescheurd. Mijn zolen zijn nog prima. Ik heb 1x het leer weer laten maken bij de schoenmaker, maar nu is het overal kapot. Geen doen dus om te laten maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323883
Siberienne schreef:Verzoen jullie je schoenen nooit? Wamt zeker bij de ‘lompe klompen’ (lees bergschoenen) kan dat toch ook prima? Als leer nog goed is dan, ik weet niet wat jullie versleten noemen.. Kan via buitensportzaak of via schoenmaker die ook motorlaarzen doet ed. (Niet iedere schoenmaker kan het is mijn ervaring)

Goedkoop in Duitsland; ken je outdoorbroker? Restpartijen ed, soms hele interssante dingen bij.
Hey is niet alleen de onderzool die versleten is , ik heb met name last van de versleten dempinglaag, of dat het niet meer waterdicht is, en met zo'n week als afgelopen week :-X . Ik loop het liefst op schoenen a/b categorie dus dat zijn dan niet die lompe klompen maar veel flexibeler, wel de hoge varianten.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3323885
Siberienne schreef:Verzoen jullie je schoenen nooit? Wamt zeker bij de ‘lompe klompen’ (lees bergschoenen) kan dat toch ook prima? Als leer nog goed is dan, ik weet niet wat jullie versleten noemen.. Kan via buitensportzaak of via schoenmaker die ook motorlaarzen doet ed. (Niet iedere schoenmaker kan het is mijn ervaring)

Goedkoop in Duitsland; ken je outdoorbroker? Restpartijen ed, soms hele interssante dingen bij.

Mijn schoenen scheuren altijd, de zolen kunnen meestal nog wel even mee.

Ook ik moet echt regelmatig nieuwe wandelschoenen kopen, koop ze bijna altijd bij de ANWB, in de aanbieding en dan nog moet ik om de 1 1/2 jaar nieuwe :(
Lowa heb ik ook eens gehad, geweldige schoenen, zaten heerlijk, zagen er kek uit...nog minder dan een jaar mee gedaan.
Ik hoop dat jij er langer mee doet Hanna.
Door hannabelgje
#3323886
KarenH schreef:

Mijn schoenen scheuren altijd, de zolen kunnen meestal nog wel even mee.

Ook ik moet echt regelmatig nieuwe wandelschoenen kopen, koop ze bijna altijd bij de ANWB, in de aanbieding en dan nog moet ik om de 1 1/2 jaar nieuwe :(
Lowa heb ik ook eens gehad, geweldige schoenen, zaten heerlijk, zagen er kek uit...nog minder dan een jaar mee gedaan.
Ik hoop dat jij er langer mee doet Hanna.
Mijn vorige paar heb ik in 2013 gekocht. Ik hoop dat als ik liever ben voor het leer ze gewoon weer een paar jaar mee kunnen. En voor minder dan 100 euro (heb nu 75 betaald) zou ieder haar nieuwe ook geen ramp zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door