Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311049
Altijd leuk als poes even leuk blijft zitten als ik net met telejoekel langs kom. Gaat die nog even gapen ook...hoe skattig.

Maar uh...ontbreekt daar niet het een en ander :o :o :o
IMG_3512.jpg
IMG_3512.jpg (165.41 KiB) 2244 keer bekeken
Door Lizzy
#3311050
Heel schattig! Prachtige foto ook! Maar what the F is er met dat gebit gebeurd? :o

Ja goed, dat weet jij natuurlijk ook niet met zo'n jagend-asiel-katje.... Maar er lijkt wel bijna niks in te zitten he?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311055
Ik tel nog 4 kiesjes...of wat daar op moet lijken. De hoektanden zitten er nog wel. Op het origineel is dat iets beter te zien. Eendagskuikens gingen eigenlijk nog best soepel naar binnen.
Door zurca
#3311056
Heeft ze ook zo'n "mummelmondje"? :biggrin2:
Wel een leukerd die Poes. Is zij de laatste over van de asielkatten?

Onze eerste kat, Meid, miste ook heul veul gebit. Maar met die andere halve kies/hoektand die ze nog had wist ze toch nog ff de ontsnapte parkiet dood te bijten :-X ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311057
Mummelmondje :biggrin2: :biggrin2: Geen idee, volgens mij ziet het er aan de buitenkant vrij normaal uit. Ik zat bij die gaapfoto gister ook echt van :o :o
IMG_3517.jpg
IMG_3517.jpg (218.24 KiB) 2216 keer bekeken
Dis is de enige dame die over is. Rooie broer loopt er ook nog, maar die ziet er best belabberd uit.
Door zurca
#3311059
Meid had er ook nog een kaal kinnetje bij, waar je wat van die rimpeltjes in zag....Zij had echt zo'n "mummelmondje" ;D
Poes heeft nog een normaal mondje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311074
hannabelgje schreef:Misschien heeft poes FORL?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Misschien, maar je kan haar van veel beschuldigen, maar niet van slechte eetlust. Het eet als een bootwerker.
Door *Gabriëlle*
#3311078
Ik heb ook wel eens zo'n leuke gaapfoto gemaakt, en iemand vroeg daarop bezorgd of Biggles wel tanden had
Afbeelding
:biggrin2: kunstgebitje
Afbeelding
Door Dreetje
#3311080
Zo kan het ook, een "zwerfkat" op Cyprus
IMG_2723.JPG
IMG_2723.JPG (688.61 KiB) 2163 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311081
*Gabriëlle* schreef:Ik heb ook wel eens zo'n leuke gaapfoto gemaakt, en iemand vroeg daarop bezorgd of Biggles wel tanden had
Afbeelding
:biggrin2: kunstgebitje
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: Vragen ze nooit als eerste van welke planeet die komt :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311082
Dreetje schreef:Zo kan het ook, een "zwerfkat" op Cyprus
IMG_2723.JPG

*zet poes op de boot naar Griekenland* :biggrin2: :biggrin2:

Vast een jonge blom. Ik had van deze katten al vrij snel het gevoel dat ze al aardig op leeftijd waren.
Door zurca
#3311084
*Gabriëlle* schreef: Afbeelding
Kijk Angelique, dit is nou een "mummelmondje" (ondanks dat er dus nog tandjes in het bekkie zitten) hahaha ;D

Sorry Biggles... :-* :-* :-*
Door *Gabriëlle*
#3311105
Angelique schreef: :biggrin2: :biggrin2: Vragen ze nooit als eerste van welke planeet die komt :biggrin2: :biggrin2:
Ze vragen vooral vaak wat dát dan is. Mijn antwoord is dan dat het 4 pootjes heeft en het miauwt dus we denken dat het een kat is (en dan met de toon maar we weten het niet zeker :D ).
Als iemand denkt dat het een alien is zoek ik altijd even de ET foto van Biggles op :biggrin2: .
Afbeelding


zurca schreef: Kijk Angelique, dit is nou een "mummelmondje" (ondanks dat er dus nog tandjes in het bekkie zitten) hahaha ;D

Sorry Biggles... :-* :-* :-*
Ik vind het op de gaapfoto echt op zo'n oud opaatje lijken die zijn kunstgebit niet in heeft gedaan, en die hangtietjes en hangbuik die hij als staartwarmer gebruikt maken het helemaal af ;D .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door