Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3316725
eelke schreef:Balen zeg! Hij mag best hier komen proefliggen hoor!
Aaah lief aanbod,Eelke :-*
We gaan morgen een weekje op vakantie,en zaterdag weer terug.
Mss dat hij dan weer leverbaar is en anders even langs Breda,daar hebben ze hem nu nog wel op voorraad.
Als ze hem aan het einde van de week daar nog hebben ga ik hem mms op de terug weg naar huis daar kopen.
#3317314
eelke schreef:Nog steeds niks? :-\ misschien eens bellen dan?

"Wegens grote drukte is de wachttijd momenteel langer dan gebruikelijk". Heb vanmorgen twee keer zeven minuten in de wacht gehangen, langer doe ik niet. Daarna de hele middag deze melding, dan begin ik er niet eens aan. Echt vrijdag de 13de. ::)

Maar nog steeds geen bankje dus. :(
#3317323
-Annemarie- schreef:Hej Annemarie, het is erg druk bij de klantenservice daarom duurt het langer voordat we je bericht beantwoorden. Etc....

Ook op Facebook heeft Ikea het druk. ;D
Maar dan heb je wel vast je vraag gesteld :cool:
#3317408
Nou ik heb hem, ook nog niet,hoor.Hij zou dinsdag 3 okt bezorgd worden,kreeg paar dagen daarvoor een bericht dat hij vanaf 6 okt weer op voorraad zou zijn,ben toen een weekje op vakantie geweest,maar hij is er nog steeds niet.
Ook geen mail of sms gehad wanneer hij dan wel op voorraad zou zijn. :-\

Hoop wel dat het bankje nog gaat komen en niet uit de collectie is.Vindt het nu toch wel erg lang duren.
Ga maandag ook maar eens bellen.
#3317410
judith1967 schreef:Nou ik heb hem, ook nog niet,hoor.Hij zou dinsdag 3 okt bezorgd worden,kreeg paar dagen daarvoor een bericht dat hij vanaf 6 okt weer op voorraad zou zijn,ben toen een weekje op vakantie geweest,maar hij is er nog steeds niet.
Ook geen mail of sms gehad wanneer hij dan wel op voorraad zou zijn. :-\

Hoop wel dat het bankje nog gaat komen en niet uit de collectie is.Vindt het nu toch wel erg lang duren.
Ga maandag ook maar eens bellen.

Heb even(nouja even)gebeld met de KS via de voorraadinfo is hij niet op voorraad maar komt hij week 42 binnen,moet deze week dus zijn.Dus hopelijk wordt hij volgende week dan uitgeleverd.
#3317411
-Annemarie- schreef:"Wegens grote drukte is de wachttijd momenteel langer dan gebruikelijk". Heb vanmorgen twee keer zeven minuten in de wacht gehangen, langer doe ik niet. Daarna de hele middag deze melding, dan begin ik er niet eens aan. Echt vrijdag de 13de. ::)

Maar nog steeds geen bankje dus. :(

Als je met de KS belt,krijg je zo keuzemenu,dan kan je gaan voor alg. info en dan voor voorraadinfo,typ dan het nr van je winkel in en typ dan het art.nr in en je hoort wanneer hij weer op voorraad komt of evt en alternatief voor een andere dichtsbijzijnde winkel die hem dus wel op voorraad heeft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door