Nou mensen, de NOS komt (gut hoe verrassend, rollende ogen) met een item over rauwe hondenvoeding

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
Lizzy
Moderator

Nou mensen, de NOS komt (gut hoe verrassend, rollende ogen) met een item over rauwe hondenvoeding

Berichtdoor Lizzy » Wo 02 Aug 2017, 16:52

Ik word vandaag gebeld door de NOS. Ze willen een item over rauwe hondenvoeding en dan vooral of dat nou niet gevaarlijk is en stel dat ik er ziek van zou worden, of ik dan mijn honden toch zo bleef voeren. Dus ik leg uit dat je er niet ziek van wordt. Ja maar stel dat ik er toch ziek van zou worden, zou ik dan zo blijven voeren. Dus ik herhaal dat je er niet ziek van wordt maar dat ik ten alle tijden mijn honden zeker zo blijf voeren. En vervolgens vraag ik hem of het komkommertijd is ofzo, aangezien ik ieder jaar wel door TV of krant gebeld wordt voor een interview. Nou ja, dat gaf ie wel toe, dat het komkommertijd is. Maar goed, of ik dus mee wilde doen en mijn antwoord was nee, ik heb daar geen zin meer in. Ik kreeg net de melding dat ze een ander "slachtoffer" hebben gevonden die BARF voert, dus we zijn heel benieuwd. Laten we hopen op een positieve uitzending!

Zodra iemand verneemt hoe en wanneer en waar: geef ff een gil please :)
eelke
Moderator

Re: Nou mensen, de NOS komt (gut hoe verrassend, rollende ogen) met een item over rauwe hondenvoeding

Berichtdoor eelke » Wo 02 Aug 2017, 16:56

Nahh ik ben benieuwd. Ik ben het slachtoffer in ieder geval niet ;D
Ina
4-sterren

Re: Nou mensen, de NOS komt (gut hoe verrassend, rollende ogen) met een item over rauwe hondenvoeding

Berichtdoor Ina » Wo 02 Aug 2017, 17:32

Hahaha..... je hebt hem toch wel even gezegd dat komkommer in ongewassen, rauwe vorm ook heel gevaarlijk is :o
.... dat hij die komkommertijd wel goed moet wassen en ontdoen van insecticiden en pesticiden :cool:

Of zou hij gewoon stoppen met eten als hij er ziek van zou worden ;D .... of overstappen op augurken, want die komen uit de fabriek dus veeeeeel veiliger
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Wo 02 Aug 2017, 17:59

Of je kunt ook eieren eten :P

Maar nee ik ben het ook niet :biggrin2:
En ik weet tevens dat montage en knip en plak werk de boel zo kunnen veranderen dat het altijd overkomt zoals zij dat willen, dus zou nooit meedoen aan zoiets.
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Wo 02 Aug 2017, 18:46

Eerste dat ik dacht bij het lezen van de openingspost 'kunnen ze niet beter een item maken over rauw vlees en de bbq, dat risico van ziek worden van rauw vlees is vele malen groter' ;)
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Wo 02 Aug 2017, 18:49

dinky89 schreef:Eerste dat ik dacht bij het lezen van de openingspost 'kunnen ze niet beter een item maken over rauw vlees en de bbq, dat risico van ziek worden van rauw vlees is vele malen groter' ;)

:biggrin2: :biggrin2:
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Wo 02 Aug 2017, 18:51

Nou, ik ben benieuwd. Denk zomaar dat er niks positiefs uit zal rollen over rauwe voeding :-\ . Gelijk heb je hoor, dat je niet meer meedoet aan zulke dingen. Je hebt je al te vaak gebrand en dat hoort niet bij rauw ;) .
judith vd
5-sterren

Berichtdoor judith vd » Wo 02 Aug 2017, 21:13

Ik kan me heel goed voorstellen dat je bedankt hebt voor de eer (maar had je heel graag wel 'n keertje in actie willen zien :knuppel2: ;) ).
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 02 Aug 2017, 21:42

judith vd schreef:Ik kan me heel goed voorstellen dat je bedankt hebt voor de eer (maar had je heel graag wel 'n keertje in actie willen zien :knuppel2: ;) ).

Ohhh maar dat staat al lang op film joh!
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Wo 02 Aug 2017, 22:09

dinky89 schreef:Eerste dat ik dacht bij het lezen van de openingspost 'kunnen ze niet beter een item maken over rauw vlees en de bbq, dat risico van ziek worden van rauw vlees is vele malen groter' ;)

Ja dacht ik ook. Ziek vd kip of mensen dan ook overgaan op vega nuggets :biggrin2: :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren

Berichtdoor -Annemarie- » Wo 02 Aug 2017, 22:12

Tanna schreef:Nou, ik ben benieuwd. Denk zomaar dat er niks positiefs uit zal rollen over rauwe voeding :-\ . Gelijk heb je hoor, dat je niet meer meedoet aan zulke dingen. Je hebt je al te vaak gebrand en dat hoort niet bij rauw ;) .

+1 :)
MarijeEnBoomer
5-sterren

Berichtdoor MarijeEnBoomer » Wo 02 Aug 2017, 23:13

Pip eet komkommer , is dat gevaarlijk?
Aprilsnow
5-sterren

Berichtdoor Aprilsnow » Wo 02 Aug 2017, 23:19

MarijeEnBoomer schreef:Pip eet komkommer , is dat gevaarlijk?

Als die gewassen is blijkbaar niet ;)
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Wo 02 Aug 2017, 23:30

Aprilsnow schreef:Als die gewassen is blijkbaar niet ;)

Is Pip gewassen Marije?? :???:
MarijeEnBoomer
5-sterren

Berichtdoor MarijeEnBoomer » Wo 02 Aug 2017, 23:37

Kim_S schreef:Is Pip gewassen Marije?? :???:

Zaterdag :cool: niks aan het handje dus

Terug naar “Bar-plaats”