Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3309527
Vanmorgen met Dolle Mina richting winkelcentrum
Ik moest even naar de drogist , en daar mag ze mee naar binnen
Al vroeg weg , zodat we ook even konden trainen . Even een kwartier rustig wachten totdat de winkel open gaat . Ik op een bankje , en de etter netjes liggend bij me
Het is op dat tijdstip nog niet zo druk , een kwartier rustig liggen is nog best een opgave hoor :biggrin2: Maar ze moet het wel leren
Vaak zijn het de wat oudere mensen , die al vroeg boodschappen gaan doen
Er kwam een oudere dame met rollator aan . Oh wat een schattig wit hondje mevrouw . Dat zou ik nou ook nog wel willen
Nou mevrouw , dat schattige witte hondje is niet altijd zo wit hoor :biggrin2: Die houd ook van graven en door de modder scheuren
En van lange wandelingen , door weer en wind . Oh , nou dat is dan wel veel werk denk ik ? Ja , dat kost tijd
Nou , dan is dat denk ik niets meer voor mij . Mag ik dat hondje dan wel even aaien mevrouw ? Ze lijkt me zo lief
Ja hoor , dat mag . Ook weer een goede oefening voor het monster . Gedraag je rustig en spring niet op
Poeh mevrouw het koste me wel moeite om te bukken , ze is ook zo klein .
Nou , ik heb het kleine monster maar even opgetild . En toen kon de bejaarde dame haar even aaien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3309544
Toch erg lief van dat schattige witte hondje dat ze mevrouw even een geluksmomentje gaf.
En natuurlijk ook van jou.

Mensen onderschatten zo vaak hoeveel beweging/uitdaging een klein hondje nodig heeft, wil je voorkomen dat het kutkeffers worden.


Overigens was mijn schattige kleine (soms drukke) hondje superlief wanneer ze bij een ouder iemand (echt bejaard dan hè) op schoot lag.
Ze is een klein therapiehondje die Charlotte van mij.
Door miik
#3309594
Geweldig ! Bij mn oude huis werd ik ook altijd opgewacht door een buurvrouw van verderop, altijd honden gehad, maar nu niet meer. Wankel op de benen en met rollator, maar ze wilde altijd met mn honden knuffelen. Vooral Abby was ze gek op en dan nodigde ze Abby uit om tegen haar op te staan, zodat ze goed bij dr koppie kon.... ik ging dan altijd schuin erachter staan, want als zo'n oud mensje om kukeld... maar ja, hun dag is weer goed dan he ! <3
Door smulpaap
#3309606
Riek schreef:Toch erg lief van dat schattige witte hondje dat ze mevrouw even een geluksmomentje gaf.
En natuurlijk ook van jou.

Mensen onderschatten zo vaak hoeveel beweging/uitdaging een klein hondje nodig heeft, wil je voorkomen dat het kutkeffers worden.


Overigens was mijn schattige kleine (soms drukke) hondje superlief wanneer ze bij een ouder iemand (echt bejaard dan hè) op schoot lag.
Ze is een klein therapiehondje die Charlotte van mij.
Ja , leuk is dat . Ze is heel vriendelijk
En idd ik denk ook dat ze het merken , bij ouderen gedragen ze zich erg rustig
Door smulpaap
#3309607
miik schreef:Geweldig ! Bij mn oude huis werd ik ook altijd opgewacht door een buurvrouw van verderop, altijd honden gehad, maar nu niet meer. Wankel op de benen en met rollator, maar ze wilde altijd met mn honden knuffelen. Vooral Abby was ze gek op en dan nodigde ze Abby uit om tegen haar op te staan, zodat ze goed bij dr koppie kon.... ik ging dan altijd schuin erachter staan, want als zo'n oud mensje om kukeld... maar ja, hun dag is weer goed dan he ! <3
ja , dat heb ik ook weleens gehad . Ouderen die hele gesprekken beginnen over hun overleden huisdieren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door