Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3307241
Want dat is zo leuk, leuke clowns, en Amerikaanse zijn wat gezonder, kwijlen minder... ach en neem dan ook een zwarte heb je echt iets bijzonders...

Ja een bijzondere smeerpoets! Afbeelding

Ik geef op... ik ga nooit meer in een schoon huis leven zolang we deze hebben ben ik bang... Is mijn straf, had ik hem maar nooit Harry moeten noemen
Door fransbulletje
#3307243
;D ;D ;D

Heel herkenbaar, sinds Oliver ( engelse bulldog) er is hebben we afwasbare latex op de muren, kan ik ramen blijven lappen, neuzen op de deuren etc
Met de fransjes hadden we daar echt geen last van, waren keurige bulletjes.
Door fransbulletje
#3307245
constance.blokzijl schreef:Hij is echt verschrikkelijk! Afbeelding
Echt he, hoe krijgt hij het voor elkaar!
Heel simpel als je een grote kwijl hebt hangen dan heel hard met je kop schudden ;D ;D ;D
#3307246
fransbulletje schreef:;D ;D ;D

Heel herkenbaar, sinds Oliver ( engelse bulldog) er is hebben we afwasbare latex op de muren, kan ik ramen blijven lappen, neuzen op de deuren etc
Met de fransjes hadden we daar echt geen last van, waren keurige bulletjes.
Dit is de eerste die zo enorm kwijlt. De andere 2 was alleen even een doekje nodig als ze water dronken, maar deze! Man, man man... en inderdaad schrobbare muurverf is de uitvinding van de eeuw Afbeelding
Door suzanne 1
#3307250
Haha mijn schoonouders hadden een sint bernard en die kon er ook wat van. Zijn vaste looppad was van de deur naar zijn mand.....alles wat daartussen stond zat onder kwijl. En ook van zijn mand droop het naar beneden als hij erin lag
#3307253
Inge en Bono schreef:Ik mopper nooit meer over nose-art op het raam :biggrin2:
Haha een keer vlak nadat ik de ramen had gelapt zat ik te vloeken welke snertvogel op mijn ramen had gescheten... Zegt ml; Euh... dat is Harry's kwijl.....

Hij is lief, dat wel... maar goed ook Afbeelding
#3307254
Doranto schreef:Hij zit er zelf vol verbazing naar te kijken.....Wat is dat nou? ;D ;D ;D
Dat kan ook heel goed mijn uitroep zijn geweest aaaah Ha-arryyy! Afbeelding
Meestal betekend het dat hij iets stouts gedaan heeft, vandaar zijn verwonderde blik wat hij nu verkeerd deed denk ik
#3307255
Kaio schreef::2funny: :2funny: :2funny: altijd leuk bij een ander!

( en in een keer zijn Beethoven, en turner en hooch niet zo overdreven films meer :P )
Bij een ander is het altijd leuker!!
Oooh vroeger zag ik die films en dacht 'hoe erg kan het zijn'

Nu denk ik alleen maar 'mijn huis is de komende 10-12 jaar nooit meer echt schoon..... Afbeelding'
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door