Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3306895
Anne in Duitsland schreef:Oooow, hartverwarmend, zo'n hond die op de drempel van het einde nog mag ervaren hoe het leven óók kan zijn, en weer een paar stappen bij de drempel vandaan kan zetten! Geweldig dat je dit doet, super! En wat ziet hij er prachtig uit op die laatste foto! Wat zal hij in en in gelukkig zijn...
Toen Gabi onderzocht werd voor hij op transport zou gaan, kwamen ze er achter dat hij best krakkemikkig was :-\
Als het asiel gaat sluiten zou hij niet overgeplaatst worden naar een ander asiel maar een spuitje krijgen :-X
Dus ben ik dubbel blij dat hij toch hier is. En het gaat hartstikke goed met hem!
De da wist niet wat ze zag, hij is zó opgeknapt :smitten:
Door - pien -
#3315298
Afbeelding
Met Gabi op training, hij vond alles maar spannend...gelukkig was het maar 5 keer.
Afbeelding
Het strand
Afbeelding
Gabi aan de schapekop
Eindelijk heb ik een hond die een schapekop wegkrijgt ;D
Ietsje minder dat Joep meende 'm af te moeten pakken en in Gabi's poot hing, waarna Rocco met het restant naar binnen rende ;D
Daarna kreeg Gabi een ontstoken poot maar dat heb ik behandeld met groene leem en toen was dat ook weer over en Gabi is zelfverzekerder en geeft beter z'n grenzen aan op een hele nette manier waardoor ik niet denk dat 't zich gaat herhalen...

Inmiddels ben ik vandaag gestart met pijnstiller (Novacam). Gister heeft de da hem helemaal bevoeld en gestrekt en zo. En hij was in z'n achterhand helemaal niet stijf meer, maar ze gelooft niet in glucosamine (nee, dát krijgt 'ie nou net niet :P ) . Ach, ik weet dat ze eigenwijs is maar ik ben dat gelukkig ook dus ik ga door met de Corta en de Doils en de Golden Paste ;D
Z'n voorhand was niet soepel en dus wil ik kijken of er nog verbetering in kan komen.

Intussen zijn we 4 maanden verder en is Gabi los geweest. Alleen in het bos of op het strand, hier in 't durp heb ik 't nog niet geprobeerd, misschien op een weitje tussen de sportvelden, daar ga ik een keer met een vriendin heen met haar 2 Russen.
Hij houdt me goed in de gaten. Als ik achter een boom ging staan kwam hij terug om me te zoeken ;D alleen op het strand was het best druk en was hij een beetje in de war, volgende keer maar gaan als het slechter weer is :D
Door Anne in Zweden
#3315303
Heeeerlijk, die wijze, statige blik op de eerste foto! Wat doet hij het goed, wat oogt hij in balans, echt super wat je met hem hebt bereikt!

Misschien zou je ook nog CBD-olie kunnen overwegen, naast de andere supplementen. Daar doen mijn oudjes het geweldig op!
Door - pien -
#3315327
Anne in Zweden schreef:Heeeerlijk, die wijze, statige blik op de eerste foto! Wat doet hij het goed, wat oogt hij in balans, echt super wat je met hem hebt bereikt!

Misschien zou je ook nog CBD-olie kunnen overwegen, naast de andere supplementen. Daar doen mijn oudjes het geweldig op!
:doh: Dat is waar, dat krijgt hij ook!
Door Lizzy
#3315347
Wat ziet hij er al heel veel beter uit!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb wel het idee als ik zo naar de foto's kijk dat hij heul happy is!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3315365
Wauw dat koppie straalt dankbaarheid uit! Wat een geweldig gevoel he om zo'n oudje te redden. Hier ook sinds paar maanden een Sint Bernard van 10 erbij, ook zo dankbaar, pupjes zijn leuk en schattig maar dit geeft zo'n tevreden gevoel
Veel geluk met hem hoor
Door - pien -
#3315380
Dankjewel allemaal!
Het is zo'n grote lieverd en het is zo dankbaar om 'm op te zien knappen en te zien genieten :)
Eerst was hij ook bang in sommige situaties maar inmiddels durft hij langs mij door de tuindeur naar binnen of buiten te gaan, eerst moest ik 4 meter verderop staan anders bleef hij gewoon staan waar hij stond ::)
Meneer pien was ook eng maar die vertrouwt hij ook meer en meer. Hij krijgt andere 'koekjes' (gedroogde kippenvleugels) omdat hij die wél wegkrijgt en een stuk bullepees niet :-\
Inmiddels kent hij naast 'nee' ook 'Gabi' en 'koekje' (erg belangrijk ;D ) en hoort hij precies aan het gerommel in de keuken wanneer ik z'n 'medicijn' maak (schepje joghurt met supplementen) of het tijd is voor leverworst-met-cbd-druppels en staat 'ie in no time naast me ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door