Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3306491
Dat ik mezelf in 6 jr tijd helemaal weer op de rit heb!
Na de nodige prive problemen, na t uitvliegen en terug komen en weer uitvliegen van mn oudste kind..
Mn jongste zich helemaal heeft gevonden in de fitness en zich daar met ziel en zaligheid in legt..
Het met mijn jongens goed gaat..
En het met mij goed gaat....
Sinds 1 juli ben ik de trotste eigenaar van mijn eigen studioruimte!
Alle spullen uit mn huisje verhuisd naar de studio...mn huisje weer terug..
En jeetje wat gaat t goed, zoveel werk!!
Me happy!!!
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 08 jul 2017, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3306498
IMG_0351.JPG
IMG_0351.JPG (68.9 KiB) 2335 keer bekeken
Ik appte deze naar een vriendin afgelopen week. Wij zitten op het moment nog beetje in de achterwaartse, goed om te lezen dat de vlucht naar voren bij jou gekomen is. Top!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3306505
Je hebt er keihard voor geknokt Ellen, natuurlijk mag jij apetrots zij! In de eerste plaats op jezelf en op je eigen studioruimte en natuurlijk ook op je twee geweldige zonen! :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3306513
Goed van jou!! En wat stoer dat je je eigen studioruimte hebt!!
De foto's van Jacy die jij ooit maakte, zijn nog steeds de mooiste die we hebben :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3306632
Angelique schreef:Met recht trots! Ik vind het superknap dat je dit hebt kunnen opzetten vanuit weinig en in een branche waar de concurentie moordend is.
Ja klopt!
Heb inmiddels een ruim klantenbestand en krijg nog steeds nieuwe erbij!
En ja...ik heb zoiets van als je niks probeert kom je ook nergens...
Mocht het onverhoopt over een poosje niet meer lopen, dan is het jammer maar dan heb ik het wel geprobeerd!
Wie niet waagt.. :) :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door