Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3313649
Spikkelneus schreef:Yup. Hij blijft :groupwave2:

IMG_7419.JPG
Ah, kon niet missen. Hij past zo geweldig in je roedel. Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3313650
Spikkelneus schreef:Yup. Hij blijft :groupwave2:

IMG_7419.JPG
Wisten we al hoor ;D

Super! Voor hem, voor jullie en voor Dalli! Heel veel fijne jaren met hem gewenst :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3313653
Spikkelneus schreef:Yup. Hij blijft :groupwave2:

IMG_7419.JPG
:biggrin2: .... hoe is het mogelijk, wie had dat nou kunnen denken ::)

.....en daarom doen wij niet aan opvang ;) .... veel te bang dat er van alles blijft plakken :biggrin2:
Wij hadden een langneus in de crisisopvang afgelopen 2 weken, maar dat had ook niet veel langer moeten duren :cool:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3313657
Tja, dit is dus ook duidelijk onze eerste en laatste opvanger. Want zoals verwacht, kan ik dat dus niet. Maar ja, ik kan de hele dag door van dit soort foto´s maken. Iedereen is dol op hem! Manlief en ik hebben al zo vaak gewenst dat het een stomme, lelijke rothond was geweest. Maar dat is het niet. Dus hij blijft lekker hier wonen! Jeej!
IMG_7462 (2).JPG
IMG_7462 (2).JPG (1.6 MiB) 2064 keer bekeken
IMG_20170907_141926.jpg
IMG_20170907_141926.jpg (2.05 MiB) 2064 keer bekeken
IMG_7171.JPG
IMG_7171.JPG (2.12 MiB) 2064 keer bekeken
Door Lizzy
#3313665
Spikkelneus schreef:Tja, dit is dus ook duidelijk onze eerste en laatste opvanger. Want zoals verwacht, kan ik dat dus niet. Maar ja, ik kan de hele dag door van dit soort foto´s maken. Iedereen is dol op hem! Manlief en ik hebben al zo vaak gewenst dat het een stomme, lelijke rothond was geweest. Maar dat is het niet. Dus hij blijft lekker hier wonen! Jeej!

IMG_7462 (2).JPG
IMG_20170907_141926.jpg
IMG_7171.JPG
Kijk hem liggen dan :smitten:

Kijk ZE liggen dan, want ze zijn allemaal liefff :smitten:
Door Lizzy
#3313668
Spikkelneus schreef:Yup. Hij blijft :groupwave2:

IMG_7419.JPG
Zie je wel, ik dacht al dat ik gek aan het worden was, ik zag deze tekst, later kon ik die niet meer terug vinden maar het klopt dus toch, hij blijft! Goehoeeed ;D ;D . Ik moest wel lachen om je "foster failure", hoe verzin je het ;D . Maar het is fijn dat hij blijft! Hij is zooo leuk :smitten:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3313673
Lizzy schreef:Zie je wel, ik dacht al dat ik gek aan het worden was, ik zag deze tekst, later kon ik die niet meer terug vinden maar het klopt dus toch, hij blijft! Goehoeeed ;D ;D . Ik moest wel lachen om je "foster failure", hoe verzin je het ;D . Maar het is fijn dat hij blijft! Hij is zooo leuk :smitten:
Haha, jij komt duidelijk uit de fokkerswereld en niet uit de rescuehoek :D
Foster Failure (FF) is een zeer veel voorkomend verschijnsel, en dus ook een echt begrip.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3313699
Tja.... als de kudde zo lekker bij elkaar kan liggen en genieten van elkaar, dan kan je ze toch onmogelijk nog scheiden :???:
Het manneke is precies op de juiste plek beland, soms gebeuren dingen gewoon omdat het zo moest zijn :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3313710
eelke schreef:Nahhh zag ik niet aankomen :biggrin2:

Gefeliciteerd!
;D ;D ;D

Gefeliciteerd met de leuke nieuwe aanwinst!! Hij hoeft in ieder geval niet meer te wennen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door