Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3314087
Wat een bofbips dat hij mag blijven.... en fijn dat jullie nu zelf ook overtuigd zijn :P :biggrin2:
Heel veel geluk met jullie roedel en euh... nog meer foto's spammen mag wel hoor. Ze zijn zoooo leuk.
Door Ruisje
#3314221
Zie dit topic nu pas. En wat leuk weer een barfende Podenco erbij! Een opvanger die toch is blijven plakken... dat ben ik vaker tegen gekomen, hahaha. Maar wat een knapperd is Diego en van dat heerlijke podenco karakter krijg je nooit genoeg. Heel veel plezier samen!!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3314281
Een geboren barfer, dat is ´ie! Vanaf de eerste dag eet hij alles, zit nergens mee te mutsen, kauwt goed, bak gaat schoon leeg (kan zo weer de kast in ;) of was dat een ander topic?). En wat Ruisje zegt: dat podenco-karakter is echt geweldig. Ik durf nu al wel bijna te zeggen dat onze roedel altijd een podenco zal bevatten (en een galgo en een spikkel - blijft de teller toch op minimaal 3 hangen :P )
IMG_7565 (2).JPG
IMG_7565 (2).JPG (1.18 MiB) 2236 keer bekeken
Door Summerditches
#3314291
Het was ook eigenlijk bijna "misdadig"om ze uit elkaar te halen haha..dat heeft hij gewoon niet verdiend...hahaha
Heel veel geluk en fijn dat het uiteindelijk voor iedereen een passende oplossing is en daar gaat de opvang uiteindelijk om... :-*
Gebruikersavatar
Door joel
#3314304
Ben zo weinig hier op t forum, maar dit is wel heel leuk nieuws!! Gefeliciteerd!! Hij past meer dan goed bij jullie :) heel veel geluk !

(Ps, hub kon de laatste 2 opvangers ook bijna niet afstaan, daarom hebben ik met pijn in mn hart het opvangen van windhonden van Voordewindhond opgezegd) Maar mis het zo!!!
Door Ruisje
#3314345
Spikkelneus schreef:Een geboren barfer, dat is ´ie! Vanaf de eerste dag eet hij alles, zit nergens mee te mutsen, kauwt goed, bak gaat schoon leeg (kan zo weer de kast in ;) of was dat een ander topic?).
...
Hier precies hetzelfde, Sergi is ook een geboren carnivoor, hahaha. Lust ook alles en hij is echt een hele smakelijke eter. Bak wordt zowel van binnen als de buitenkant (je weet maar nooit...) helemaal schoongelikt en daarna is Lily's bak aan de beurt want zij is een waardeloze schoonmaakster, hahaha.
Dat andere was een ander topic. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3326749
Een half jaar woont Diego al weer bij ons, onze Red Dragon :smitten:
IMG_8797.JPG
IMG_8797.JPG (2.19 MiB) 1926 keer bekeken
IMG_8804.JPG
IMG_8804.JPG (1.99 MiB) 1926 keer bekeken
IMG_8811.JPG
IMG_8811.JPG (2.17 MiB) 1926 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3326941
Dit topic nog eens doorkijkend, weet ik weer dat dit de oorzaak was om te gaan voor Raffi ::) Alles hierin beschreven, klopt gelukkig ook voor mijn zwarte monstertje ;D
Dank Spikkelneus voor de aanzet! :biggrin2: :-*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3326942
Dwarreltje schreef:Dit topic nog eens doorkijkend, weet ik weer dat dit de oorzaak was om te gaan voor Raffi ::) Alles hierin beschreven, klopt gelukkig ook voor mijn zwarte monstertje ;D
Dank Spikkelneus voor de aanzet! :biggrin2: :-*
Graag gedaan :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door