Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3306069
De uitgroei van je haar gaan verven als je man bezig is met een WC te verbouwen en het water heeft afgesloten..... En nu moet de verf eruit...... En het water kan er niet op want de leidingen liggen open op de plee :-X ::) ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3306071
Lizzy schreef:De uitgroei van je haar gaan verven als je man bezig is met een WC te verbouwen en het water heeft afgesloten..... En nu moet de verf eruit...... En het water kan er niet op want de leidingen liggen open op de plee :-X ::) ::) ::) ::)
Ik heb beeld Afbeelding
Je kunt overwegen om in de plomp voor je deur te duiken of de waterbak van de honden erover te kieperen...

Maar...in het zonnebrand topic ga je niet smeren want ongezond en dan maar vlekken en rimpels maar je verft wel je haar?
Door Lizzy
#3306073
pluk schreef:Ik heb beeld Afbeelding
Je kunt overwegen om in de plomp voor je deur te duiken of de waterbak van de honden erover te kieperen...

Maar...in het zonnebrand topic ga je niet smeren want ongezond en dan maar vlekken en rimpels maar je verft wel je haar?
In de plomp.... Mmmmm...... Leo gaat een nood reparatie uitvoeren zegt ie net :biggrin2: :biggrin2:

Met natuurverf natuurlijk. En bovendien kiep ik dat maar eens per twee maanden op mijn hoofd :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#3306086
Ongelofelijk he?! Gewoon niet aan gedacht. Leo roept naar boven "Liz, wat ben je aan het doen?". Ik antwoord "mijn haar aan het verven". Waarop hij zegt "Oh... Jee, is dat een goed moment?". En pingggg, kwartje, water is eraf ::) . Dus ik zeg "nee, niet echt he?". Nou ja, hij met spoed wat in mekaar geknutseld zodat ik heel snel de verf eruit kon halen. Het voelt allemaal nog wel erg kleffig dus vanavond maken we het af, de haarklus :biggrin2:
Door Lizzy
#3306127
Mieke L. schreef:Echt prettig, ik schaam me ineens stukken minder voor mijn eigen blonde acties! Het kan dus de beste overkomen :biggrin2:
Jaaaa, kom op, biecht op ;D ;D ;D ;D !
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3306136
Lizzy schreef:Jaaaa, kom op, biecht op ;D ;D ;D ;D !
oke ::) Maar eigenlijk kon ik daar niets aan doen. Ik had dus ook net mijn haar in de verf gezet. De honden waren in de tuin, zo ook Dudley de ontsnappings-koning van mijn zus die bij mij logeerde. Die wrong zich in 1 keer dwars door de heg en rende bij mijn buren naar binnen. Ik moest daar dus aanbellen om hem terug te halen. Schaamde me kapot. Gelukkig heb ik leuke Poolse buren die nergens van op lijken te kijken.
Door Lizzy
#3306143
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, na 10 dagen niet op een echte WC te hebben gekund (op een camping plee in de schuur :-X :-X :-X :-X - wij hebben 1 plee in huis dus needless to say dat we tegen de verbouwing van onze enige plee op zagen :-X ) is het een klein feestje hier in huis want we kunnen weer op een echte plee! Yeahhh :circle: . Doortrekken was nog nooit zo'n luxe :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Leo heeft de vloer van de keuken eindelijk doorgelegd in de WC, nieuw duo-blok erop (en ja, we hadden graag een hang pot gehad maar om technische redenen was dat niet mogelijk helaas), mooie zwarte nieuwe plee-bril, nieuwe gestuukte wanden en afgewerkt met krijtverf (en sealer) en nu moet de afwerking nog (wegwerken van de buizen, plintjes, pleerol-houder), maar we kunnen naar de plee!!!!!!!!!!

Wat een luxe...........!

En nu dan toch echt het einde-rozen-tijdperk..... Taaataaataaaataaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe pot!
WC.jpg
WC.jpg (2.07 MiB) 1902 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door