Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3305672
Zomer en TV gaat niet samen, het is weer huilen met de pet op!

Dus dat wordt weer Netflix'en. We kijken mee op het account van Leo z'n broer, ideaal :biggrin2: . Welke serie mogen we deze zomer absoluut niet missen? We hebben al gezien : House of Cards, Fargo, Breaking Bad, Once upon a time, the Vampire Diaries (die laatste twee kijk ik alleen, dat vindt Leo bagger. Leo ziet natuurlijk niet dat de vampier diaries alleen al leuk is vanwege Damon "bad ass" Salvatore

Afbeelding)

Marije, ik heb jouw lijstje ook weer nodig hoor! Ik had jouw aanbevelingen in mijn telefoontje gezet (sms naar mezelf gestuurd): kwijt, sinds mijn nieuwe vriendje (iPhone) :biggrin2: . Better Call Saul is de enige die ik me nog kan herinneren.

Kom maar op Netflix kijkers!!!!!!
Door Cathelijn
#3305673
Ik kijk sinds kort ook mee, nu op het account van mijn broer. Echt handig :biggrin2:
Ik ben beginnen met Designated survivor. Die vond ik super. Nu ben ik begonnen aan het eerste seizoen van Orange is the new black. Leuk maar ik ben nog niet verslaafd.
Fargo zie ik vaker voorbij komen. Eens even kijken :cool:
Door kakocavi
#3305678
Als je Breaking Bad leuk vond kan ik Better Call Saul sterk aanraden! Erg goede serie en qua stijl vergelijkbaar.

Verder Planet Earth en Life, schitterende beelden. Modern Family voor de comic relief.
Door hannabelgje
#3305680
The Ranch voor de nodige humor. Party of five voor het jeugdsentiment, Orphan black, echt geweldig. Verder kijk ik Arrow, moet je van houden. En dan ben ik de hele zomer wel zoet vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door kakocavi
#3305683
Voor de diepere en meer controversiële human interest: Black Mirror. Elke aflevering is zijn eigen verhaal, thema is de clash tussen moderne technologie en de menselijke natuur.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3305692
hannabelgje schreef:The Ranch voor de nodige humor. Party of five voor het jeugdsentiment, Orphan black, echt geweldig. Verder kijk ik Arrow, moet je van houden. En dan ben ik de hele zomer wel zoet vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Barrow...jaja :naughty: ;D
Maar hier in DE lopen ze een paar seizoenen achter :crying:

Ik was nu met prison break bezig, had ik nog niet gezien !
Boh wel iets wat ik leuk vind.

Ik vond Santa Clarita Diet ook wel humor, lekker echt flauw.
Maar niet ieder land heeft hetzelfde aanbod.

The walking dead, griim Enzo zijn ook leuk. Of persons of interest. Ik hou van bijna alles als het maar niet slappe lovestories zijn geloof ik ;D

Modern family is ook gewoon lekker fout
Door M@rina
#3305698
The Fall met stip op één. Twee seizoenen op Netflix, ik heb het derde seizoen gekeken op de BBC
Docter Foster, een huisarts denkt dat haar man vreemd gaat, 6 delen en na de 1e denk je duurt dit 6 afleveringen, maar echt je vliegt er door heen.

Witineses: tweede seizoen nog beter dan het eerste
Hinterland
Marcella
The bletchley circle

Verder ben ik gek op Scandinavische detectives:
The Killing
The Bridge
Arne Dahl
Dicte
Frikjent
Mammon
The Cliff

Zo kan je wel ff vooruit
Door Lizzy
#3305700
kakocavi schreef:Als je Breaking Bad leuk vond kan ik Better Call Saul sterk aanraden! Erg goede serie en qua stijl vergelijkbaar.

Verder Planet Earth en Life, schitterende beelden. Modern Family voor de comic relief.
OK, dank voor de tips!!! Moeten we die toch Better Call Saul gaan kijken. Eén aflevering gezien, vonden het niet direct leuk en afgehaakt maar we geven het een nieuwe kans.
Door Lizzy
#3305701
hannabelgje schreef:The Ranch voor de nodige humor. Party of five voor het jeugdsentiment, Orphan black, echt geweldig. Verder kijk ik Arrow, moet je van houden. En dan ben ik de hele zomer wel zoet vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Staat genoteerd, idem voor Tyrant. Dank je voor de tips!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door