Stofzuiger welke?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Stofzuiger welke?

Berichtdoor Barfplaats

Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Do 29 Jun 2017, 11:31

en mij de Dyson, ik heb een model met iets van "animal" speciaal voor hondenharen en met speciaal filter maar die die ik niet meer staan. Te oud ;-). In de garage gebruikt manlief onze nog kouder Dyson voor stofafzuiging bij hout bewerking en ook die is nog "still going strong" `Ik denk dat die eerste al een jaar of 13 is?
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 29 Jun 2017, 11:42

Het is toch wonderlijk hoe persoonlijk dingen zijn he! Ik heb een Henry geprobeerd. Wat een K ding! En ik heb zelf een Dyson gehad. En die lag al snel op de Kragge (vuilnisbelt). Ik heb al jaren Miele's en vier jaar geleden één keer vreemd gegaan met Philips. Wat een K ding! Die staat in de schuur om de auto en schuur mee uit te stofzuigen, maar mooi dat ik die niet voor mijn huis moet. En andersom zullen er zat mensen zijn die de Miele stofzuiger K vinden :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Do 29 Jun 2017, 11:53

Hier ook een dyson fan! Hij wordt minder nu, maar is inmiddels al ruim 9 jaar oud....
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 29 Jun 2017, 12:00

Mijn meneer wordt ook altijd boos van Henry. Henry is niet zo goed in drempels en hoekjes omgaan (door de stootband blijft hij snel ergens achter hangen omdat die band stroef is) en Henry valt inderdaad wel makkelijk om, je moet een beetje weten hoe je met hem om moet gaan. Mijn vriend vind het ergste nog dat Henry er altijd zo vrolijk blij bij blijft lachen ;D
Doranto
5-sterren

Berichtdoor Doranto » Do 29 Jun 2017, 12:03

eelke schreef:Mijn meneer wordt ook altijd boos van Henry. Henry is niet zo goed in drempels en hoekjes omgaan (door de stootband blijft hij snel ergens achter hangen omdat die band stroef is) en Henry valt inderdaad wel makkelijk om, je moet een beetje weten hoe je met hem om moet gaan. Mijn vriend vind het ergste nog dat Henry er altijd zo vrolijk blij bij blijft lachen ;D

;D ;D ;D Ja, dat is ook wel onverteerbaar!
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 29 Jun 2017, 12:05

Doranto schreef:;D ;D ;D Ja, dat is ook wel onverteerbaar!

Ja ik vind dat leuk, en zeg dan, oh oh Hènry toch (ik spreek het op zijn frans uit) ik zet je wel weer op je pootjes. Ik word er blij van ;D maar misschien is dat niet zo normaal, praten tegen je stofzuiger.
fransbulletje
5-sterren

Berichtdoor fransbulletje » Do 29 Jun 2017, 12:09

Lizzy schreef:Het is toch wonderlijk hoe persoonlijk dingen zijn he! Ik heb een Henry geprobeerd. Wat een K ding! En ik heb zelf een Dyson gehad. En die lag al snel op de Kragge (vuilnisbelt). Ik heb al jaren Miele's en vier jaar geleden één keer vreemd gegaan met Philips. Wat een K ding! Die staat in de schuur om de auto en schuur mee uit te stofzuigen, maar mooi dat ik die niet voor mijn huis moet. En andersom zullen er zat mensen zijn die de Miele stofzuiger K vinden :biggrin2:

Heb altijd Miele stofzuigers gehad en wilde echt niet anders.
Maar toen werden de decibellen aangepast en daarmee ook de zuigkracht ::)
Na alle enthousiaste verhalen over Henry hier ook een Henry besteld en oké hij valt wel eens om en is best zwaar maar hij blijft lachen dus ik ook.
Oliver vindt hem eng, komt door de oogjes :biggrin2:
De volgenden wordt zeker weer een Henry!
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 29 Jun 2017, 12:59

eelke schreef: maar misschien is dat niet zo normaal, praten tegen je stofzuiger.

Ik lees niks geks :???: :biggrin2:

Ik heb een ehhhhh.... rode stofzuiger :P
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 29 Jun 2017, 14:02

Inge en Bono schreef:Ik lees niks geks :???: :biggrin2:

Oh, gelukkig, de meeste mensen vinden het wel gek als ik vertel dat ik Henry alle hoeken van de kamer heb laten zien :P
Robian
5-sterren

Berichtdoor Robian » Do 29 Jun 2017, 14:15

eelke schreef:Oh, gelukkig, de meeste mensen vinden het wel gek als ik vertel dat ik Henry alle hoeken van de kamer heb laten zien :P

proest !!! (veegt de thee van het beeldscherm) ;D ;D ;D
Ina
4-sterren

Berichtdoor Ina » Do 29 Jun 2017, 14:28

Inge en Bono schreef:Ik lees niks geks :???: :biggrin2:

Ik heb een man :crazy2: :suck_kr: .... en geen idee welke kleur zijn....euhhhh 'onze' stofzuiger heeft :o
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Do 29 Jun 2017, 15:09

2. Dysons gehad, redelijk tevreden, ( vond toen der tijd dat de voeten beter konden maar dat neem ik nu terug ) 3e dyson 2 jaar motor stuk, nouja herrie niet normaal! Oja tussendoor vreemd gegaan met stofzakloze Philips, kan niet tegen zand en niet tegen honden haren ( ook al is ie animal) haren draaien zich om de cycloon vast, geweldig :-X nu een zakloze en stille Bosch, waarbij de voet alweer stuk is en ik net een nieuwe stekker voor heb gehaald, zuigt verder heel goed. Ik heb het niet over stofzuigers van een paar 10tjes :-X
Dus 3e dyson pech? want overall komt ie hier nog het best uit de bus. Maar zou toch denken dat de meegeleverde ascessoires van stofzuigers in hogere prijsklasse toch ook wel van enige kwaliteit mogen zijn, niet dus ::) Dan komt de dyson toch weer beter uit de bus, want de rest gaat nog veeeeel eerder stuk

Maar als ik het zo hoor is de Henry dus niks voor mij, na 3 x om kiepen kan ie schop onder zijn hol krijgen, enkeltje naar buiten, kan ie nog zo leuk kijken ;D nou serieus kan me gruwelijk ergeren als de stofzuiger omvalt of ergens achter blijft hangen.

Heb alleen de Miele nog niet geprobeerd maar ja die is ja ook met zak, ben ik per jaar een fortuin kwijt aan zakken :P
irmaa
5-sterren

Berichtdoor irmaa » Do 29 Jun 2017, 15:27

eerste dyson ( toen ze pas in Nederland waren) super ding, ook nog een henry gehad, maar vond het niks, daarna weer en dyson, wat een kl.... ding... doe het er maar mee... nu op zoek naar een andere, nog steeds niet gevonden. Wel zo makkelijk nu geen ( heel weinig) haren en zand meer hier.... maar stofzuigers uitzoeken vreselijk moeilijk. Echtgenoot wil geen stofzak, lang snoer, eentje die zeer makkelijk rijdt en manoeuvreert , niet overal tegen aan botst enz ( hij loopt heel moeilijk ). Zal er wel op uitdraaien dat ik straks altijd de pineut ben :)
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 29 Jun 2017, 16:09

eelke schreef:Oh, gelukkig, de meeste mensen vinden het wel gek als ik vertel dat ik Henry alle hoeken van de kamer heb laten zien :P

*trekt voorzichtige conclusie dat meneer Eelke niet ook Henry heet* :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 29 Jun 2017, 16:11

Ina schreef:Ik heb een man :crazy2: :suck_kr: .... en geen idee welke kleur zijn....euhhhh 'onze' stofzuiger heeft :o

Oh ik gebruik 'm dagelijks, maar geen idee wat voor een hij er is.
*gluurt* Een Philips FC8734 tri-active. Tjonge! :D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”