Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3305052
36 weken, de 40 ga ik niet halen. De navel is aan het uitpuilen, dus bijna gaar.
Mn buik is een halve meter gezakt en moet ik met een krik stutten :P
image.jpg
image.jpg (897.85 KiB) 2281 keer bekeken

(Ja Lique, ik heb een hele grote ipad :biggrin2: )
Door Lizzy
#3305055
Ohhh Koekje, allemachtig wat een buik! Ik moest eerst 3 keer kijken hoe het nou zat, een buik die omhoog "kijkt" want de zon schijnt in mijn PC en je foto staat op z'n kop :biggrin2: . Dus ik ben zelf ook even ondersteboven gaan staan :biggrin2:

Maar nee, nog een maand....? Ik geloof ook niet dat dit gaat lukken :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3305059
koekje schreef:36 weken, de 40 ga ik niet halen. De navel is aan het uitpuilen, dus bijna gaar.
Mn buik is een halve meter gezakt en moet ik met een krik stutten :P




(Ja Lique, ik heb een hele grote ipad :biggrin2: )
Die je dan wel om had mogen draaien :2funny: :2funny:

Mooie toeter Koek, hopelijk komt bevrijdingsdag snel voor je :-*
Door eelke
#3305061
Werkt zo'n navel hetzelfde als zo'n kant en klaar vleesthermometertje? Als ie eruit springt is het goed?

Ben blij voor je dat de warmte een beetje weg is, dat was niet fijn...ook niet om te bevallen trouwens. Kun je de deur eigenlijk weer uit?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3305064
nee, de straat ligt hier voorlopig nog open en fietsen kan ik gewoon niet meer. Het is te zwaar. Lang in de auto zitten is ook verre van prettig. Dus ik kom eigenlijk alleen nog maar bij de gynaecoloog. En scharrel soms een rondje over eigen erf.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3305069
Zo even gedraaid voor je. Zodra ik hem op mijn pc opsla staat ie goed, hoe dat nou kan. Komt ie:
code rood.jpg
code rood.jpg (98.67 KiB) 2208 keer bekeken
Succes met de laatste loodjes Koek en dat die twee maar gauw gezond ter wereld komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door