Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3305002
Heeft iemand van jullie wel eens iets bij Petbed.nl besteld? En ging dat goed?

Ik heb anderhalve week geleden 2 biabed-hoezen besteld en betaald, maar ik heb nog niks ontvangen.
Je kan alleen per email ´contact´ opnemen, er is geen telefoonnummer.
Ik heb inmiddels 2x een berichtje gestuurd of er iets bekend is over de levering, maar ik krijg geen reactie, allen een automatisch gegenereerde mail dat mijn bericht succesvol verzonden is.

Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ik belazerd ben :-\
Gebruikersavatar
Door Ina
#3305011
Geen ervaring mee.... maar vriend Google gaf mij de volgende info
Website en contactgegevens
Petbed
Klik hier voor website
Alkmaarseweg 480
1945EC Beverwijk
06 - 44423829

Misschien kan je het 06 nummer proberen

Succes ermee
Door zurca
#3305018
Ik zie dat bij de kleine hoes staat dat de levertijd 1 tot 2 weken is. Bij de grote staat er niets bij...
Door Siberienne
#3305026
Geen eigen ervaring.

wat ik wel raar vind: onderaan de petbed site staat een link naar een site vergelijk.nl met "onze score 8.0" maar als ik op niet site kijk, kan ik niks vinden over petbed

ik kom wel deze tegen met 2 sterren vd 5
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Petbed.nl/

Wat me verder opvalt: geen enkel waarborg merk op de site. Ik zou hier zelf niet zo snel bestellen, ik kies toch liever voor een site met een thuiswinkelwaarborg vignet.

Ik hoop voor je dat het goed komt!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3305027
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik me heb laten oplichten. Tja, eigen schuld, niet goed opgelet. Maar lullig is het wel.....
Door eelke
#3305028
Spikkelneus schreef:Ik ben er inmiddels wel achter dat ik me heb laten oplichten. Tja, eigen schuld, niet goed opgelet. Maar lullig is het wel.....
Au. Hoe ben je er nu achter gekomen dan?
Door zurca
#3305031
Spikkelneus schreef:Ik ben er inmiddels wel achter dat ik me heb laten oplichten. Tja, eigen schuld, niet goed opgelet. Maar lullig is het wel.....
Echt?! Heb je een van die telefoonnummers kunnen bellen?
Door src_esther
#3305033
eelke schreef:Au. Hoe ben je er nu achter gekomen dan?
Zoek maar eens op google naar het adres dan Ina doorstuurde. Het lijkt erop dat die lui al een jaar of 10 met dezelfde praktijken bezig zijn. Lijkt lonend... >:( :(
Volgens mij doen maar weinig mensen aangifte over dit soort zaken, een aantal jaren geleden heel terecht want de politie kon/wist niets te doen. Tegenwoordig lijkt er op dat vlak wat meer te gebeuren.
VL had onlangs een akkefietje met een aankoop op marktplaats, dankzij online aangifte het betaalde toch ontvangen. Verkoper kreeg o.a. bijna meteen na de aangifte van de bank een waarschuwing dat de rekening geblokkeerd zou worden. We waren best verbaasd dat het zosnel ging.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3305057
Spikkelneus schreef:Ik ben er inmiddels wel achter dat ik me heb laten oplichten. Tja, eigen schuld, niet goed opgelet. Maar lullig is het wel.....
Ik ben nog niet overtuigt hoor. Afgezien van wat oude berichten uit 2010 vind je ook nergens "recent geklaag" over deze winkels. Zelfs niet bij een Radar e.d. Neemt niet weg dat het raar is dat je geen respons krijgt, maar er zijn wel meer horken van tenten die je laten wachten zonder enig bericht.
Door src_esther
#3305123
Angelique schreef:Ik ben nog niet overtuigt hoor. Afgezien van wat oude berichten uit 2010 vind je ook nergens "recent geklaag" over deze winkels. Zelfs niet bij een Radar e.d. Neemt niet weg dat het raar is dat je geen respons krijgt, maar er zijn wel meer horken van tenten die je laten wachten zonder enig bericht.
In het tweakerstopic wordt weer verwezen naar een topic uit 2008 op een ander forum...
Door Eef+Stippels
#3305406
Ik ken de webshop niet. Balen dat je niets hoort/ontvangt :-X

Wij hebben in maart iets besteld bij ovstore.nl en ook nooit ontvangen. Als je belt krijg je een slecht sprekende persoon aan de lijn met een l*lverhaal :-\
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3305432
Eef+doggies schreef:Ik ken de webshop niet. Balen dat je niets hoort/ontvangt :-X

Wij hebben in maart iets besteld bij ovstore.nl en ook nooit ontvangen. Als je belt krijg je een slecht sprekende persoon aan de lijn met een l*lverhaal :-\
Oh, klote is dat. Maar wel fijn dat ik niet de enige ben :P
Grrrrr 120 euro door het putje en budget voor hondenspullen dus op....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door