Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#3304566
Lizzy schreef:Jawel, best wel ;D ;D :P :-*

Vertel jij het?

(ik doe het niet hoor :biggrin2: ).

Het enige dat ik verklap is dat Stefan van het voeren van eieren was/is ;D

En dat ik uit mijn stoel viel toen ik door kreeg dat jij en Stefan wat met elkaar hadden!!!!!!!!!!!! Nu denk ik "volstrekt logisch" :-*
Het is al zo lang geleden, ik ben het vergeten :biggrin2:
Dat eieren voeren komt denk ik wel ergens kort ter sprake in een column. Daar weet Linda ook alles van. Gekkenwerk. Zoveel honden vers voeren, ik snap wel waarom de meeste sledehondenfarms dat niet doen.
Door Lizzy
#3304568
Inge en Bono schreef:En omdat ik dat dan toch zelf ook wel wilde weten; 4677 ;D
Maar verder ben je niet nieuwsgierig :P :biggrin2: :biggrin2: :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304606
Inge en Bono schreef:Lekkere hint, heb je énig idee hoeveel zoekresultaten je krijgt op 'eieren'? ::) :biggrin2:
Haha en wat je zocht, die rel van 80 pagina's, ging je niet vinden :biggrin2:
Door eelke
#3304613
Angelique schreef:Haha en wat je zocht, die rel van 80 pagina's, ging je niet vinden :biggrin2:
Nee want ligt natuurlijk bij het mooncup topic in de krochten der barfplaats :( he, jammer! Juicy rellen terug lezen is eigenlijk wel een leuke hobby.

De blogs ga ik ook nog lezen, want alle reacties zijn wel erg goed!
Door src_esther
#3304620
eelke schreef:Nee want ligt natuurlijk bij het mooncup topic in de krochten der barfplaats :( he, jammer! Juicy rellen terug lezen is eigenlijk wel een leuke hobby.

De blogs ga ik ook nog lezen, want alle reacties zijn wel erg goed!
Ik word voorlopig vooral heel nieuwsgierig naar het mooncup-topic door de altijd wederkerende verwijzingen...
Door eelke
#3304623
src_esther schreef:Ik word voorlopig vooral heel nieuwsgierig naar het mooncup-topic door de altijd wederkerende verwijzingen...
Ja snap ik, niks aan te doen, niet meer terug te halen! Maar zo word het wel een mooie mythe, net als dit eier-relatie-verhaal nu is.
Door Esther Q
#3304626
Siberienne schreef:De blog is ook goed :biggrin2:

((Zoeen dat je denkt, hmmm wat moet ik eens gaan omgooien in mijn leven )))) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Oh, grappig. Laatst zei iemand: Je schrijft precies die dingen waarbij mensen denken 'dat zou ik nou nooit doen.'
Door Esther Q
#3304629
Inge en Bono schreef:En omdat ik dat dan toch zelf ook wel wilde weten; 4677 ;D
Zo'n beetje het aantal eieren dat wij in twee weken tijd voerden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3304645
Angelique schreef:Haha en wat je zocht, die rel van 80 pagina's, ging je niet vinden :biggrin2:
Phewww, gelukkig ben ik er niet eens aan begonnen. Zou wat voor mij zijn; 10 dagen vrij, 10 dagen lezen en dan tot de conclusie komen dat ie naast de mooncup ligt :biggrin2:

Boeffie Blafmans schreef: Zo'n beetje het aantal eieren dat wij in twee weken tijd voerden :biggrin2:
Aangezien jullie vast geen 779,5 honden hadden, kan ik mij iets van een topic voorstellen :biggrin2:
Door Esther Q
#3304647
Inge en Bono schreef: Aangezien jullie vast geen 779,5 honden hadden, kan ik mij iets van een topic voorstellen :biggrin2:
:biggrin2:
Maar dat heb jij toch wel meegemaakt? Jij bent lid sinds 2006. Dit speelde in het najaar van 2007.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door