Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3303161
Sinds vanmiddag 12.00 uur is Roxy spoorloos.
Ze heeft zich onder de tuinschutting doorgeworsteld en sindsdien is ze spoorloos verdwenen!
We zijn radeloos.
We hebben de hele middag in de wijde omtrek van Noordbroek Groningen gezocht per fiets/auto , gefloten, geroepen, folders gedrukt en rondgebracht, Amivedi ingeschakeld, Ginger animal, maar ze is nog steeds niet thuis.

Hebben jullie nog tips?
En voor de Groningers onder ons, willen jullie aub naar haar uitkijken?
Laatst gewijzigd door rosmin op di 13 jun 2017, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3303163
Ow afschuwelijk! Ik hoop dat ze snel weer komt opdagen! Is er iets gebeurd waardoor ze geschrokken is (jullie wonen immers in aardbevingsgebied)? Wat een ellende, wat zullen jullie je zorgen maken. Ik ben helaas niet in de buurt, anders kwam ik helpen zoeken. Misschien is het nog zinvol haar bij Tasso (de Duitse Amivedi) aan te melden, voor het geval ze de grens over is gegaan?

Sterkte, en ik hoop dat jullie haar snel weer in goede gezondheid terugkrijgen!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3303166
Zorg dat deuren/poorten/hekken open staan zodat ze binnen kan lopen of in de tuin kan komen.
Leg in de tuin een eigen geur neer, bijvoorbeeld een dekentje of gebruikte handdoek.
Kijk goed in sloten en andere watertjes in de omgeving!!!! Echt goed kijken, ze laten zich niet altijd horen. Haal struikgewas op zij. Ga evt met de fiets, je zit hoger en ziet meer.
Is ze gechipt ? Controleer je gegevens op www.chipnummer.nl en pas evt gegevens aan. Zet chip op vermist. Niet geregistreerd? Direct doen.

Aanmelden bij: Waar is onze Angel. Echt zsm zsm zsm doen!!

delen op Facebook in allerlei groepen, voor vermiste honden maar ook de plaatselijke marktplaats, de hondenschool, de trimmer, de dierenarts, etc etc
zet de link op je Fb ook even hier, dan delen wij mee.

Oh ja, Informeer ook het asiel

Sterkte :-*
Door rosmin
#3303170
Alles staat hier open voor d'r, ze staat op ginger animal alert/ waar is onze angel/ amivedi en eigen FB.
Hebben alle bermen goed afgestruind, zowel lopend, fietsend en met de auto gezocht, maar helaas geen enkel spoor.
Gaan nu verder in de straat posters rondbrengen,
wat kan je anders nog doen he :-\

Ze heeft het schot onder de schutting opzij gekregen en is sindsdien weg, eerst dachten we dat ze meneer achterna was gelopen naar de Spar in het dorp, maar helaas
Alle wegen in een straal van ca. 10 km hebben wel allemaal gecheckt,
we vrezen dat ze misschien is meegenomen door iemand of dat ze aangereden is en weggekropen
We zoeken verder!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3303180
Spreek iedereen aan die je tegenkomt aan.
Flyers zien mensen over het hoofd. Zeker degene die geen hond hebben.

Informeer ook buschauffeurs, postbodes, etc. Zij komen in een groot gebied.
Op de kaart zie ik ten westen een soort afgraving. Is dit omheind? Kan ze hier terecht komen op een of andere manier?

Speurhond zou mooi zijn. Kijk zeker even hier http://www.dogtrailing.nl/ https://www.facebook.com/dogtrailing
Zorg in ieder geval dat je een geurbron veilig stelt: neem een speeltje, kleedje, halsband oid en pak dit op met een plastic zak om je hand. Vervolgens het voorwerp in de zak (dus niet aanraken) en goed dichtknopen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3303191
Ik heb hem voor je gedeeld in de groep noordelijke barfers.

Geef het aan wanneer Roxy wordt gevonden zodat ik bericht op dat moment aan kan passen mocht dat niet automatisch gebeuren ;)

Hopelijk is Roxy snel weer thuis!
#3303192
Vlak voor ons laatste zoektocht voor vanavond nog een keer alle bermen/ hoog gras afgestruind/ eigen erf ( > 1 ha.) en we hebben haar gevonden!!!!!!!

Hangend in de oude gierput, waar ze niet meer kon uitklimmen:-((
Doodmoe en een putlucht-stank van jewelste, maar we zijn zooooooo enorm blij dat we haar gevonden hebben

Ze heeft er de hele middag in gezeten/ gehangen denken we....
arme Roxy

Dank jullie wel voor het meedenken/ meeleven :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door