Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3301031
Geen persoonlijk ervaring en alweer van een paar jaar geleden een advies van een kennis: Nossek Verheijden in Eindhoven doet in ieder geval ook in alternatieve geneeskunde en acupunctuur.

Verder geen tips, sorry! Ik kan nog wel eens navragen bij een vriend die in Eindhoven woont en honden heeft..
Door Elf
#3301040
Zelf woon ik in Eindhoven maar ga in Leende naar de dierenarts. Boschhoven Kliniek voor Dieren. Ik vind het een fijne praktijk. Ze zijn niet perse pro- versvoeren maar respecteren het wel. Sinds kort zijn ze met titeren begonnen en staan open voor allerlei nieuwe ontwikkelingen
#3301065
Ik woon in Eindhoven en ga naar het dierenziekenhuis, of ik er echt heel tevreden over ben weet ik eigenlijk niet. Maar hij zit hier letterlijk om de hoek. Dat vind ik fijn als er echt eens iets is en de auto is niet thuis.

Nossek ben ik paar jaar geleden klant geweest maar dat beviel me niet zo. Leende vind ik daarentegen wel fijne praktijk.
#3301114
Inderdaad Nossek en Verheijden! :)
Allebei heel goed in hun vak, ik raad allebei aan. Net naar gelang wat de reden van het bezoek is.
Milan Nossek werkt vanuit Eindhoven en Carla Verheijden voornamelijk vanuit Veldhoven.
Ze werken zowel regulier als natuurgeneeskundig en ze doen ook titerbepaling. Op bepaalde dagen van de maand doen ze dat tegen een gereduceerde prijs.
#3301128
Hond heeft al langere tijd maagproblemen en de eigen da kan niks vinden. Hij wil wel bloedonderzoek doen, maar zegt dat dat 250 euro kost. En hij lijkt het wel prima te vinden. Hond is zeker in de nachten misselijk en onrustig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3301130
Daphne&Jayden schreef:Inderdaad Nossek en Verheijden! :)
Allebei heel goed in hun vak, ik raad allebei aan. Net naar gelang wat de reden van het bezoek is.
Milan Nossek werkt vanuit Eindhoven en Carla Verheijden voornamelijk vanuit Veldhoven.
Ze werken zowel regulier als natuurgeneeskundig en ze doen ook titerbepaling. Op bepaalde dagen van de maand doen ze dat tegen een gereduceerde prijs.

Destijds waren die twee nog een setje, inmiddels allang gescheiden maar ik wist niet dat Carla ook nog in de praktijk werkte ;)
Maar idd beide dierenartsen zeer kundig en staan open voor eigen inbreng en ideeen.
#3301132
hannabelgje schreef:Hond heeft al langere tijd maagproblemen en de eigen da kan niks vinden. Hij wil wel bloedonderzoek doen, maar zegt dat dat 250 euro kost. En hij lijkt het wel prima te vinden. Hond is zeker in de nachten misselijk en onrustig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Met zulke gevoelige klachten zou ik naar Carla Verheijden toe gaan. Ze is echt ontzettend begaan en eventueel bloedonderzoek kan ze in de praktijk in Veldhoven zelf uitvoeren.
In het verleden heeft ze weleens om 11 uur 's avonds met een uitslag van bloedonderzoek gebeld. En ook belde ze na om te vragen hoe het met Jayden ging.
Laatst gewijzigd door Daphne&Jayden op ma 29 mei 2017, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#3301133
Ingeborg58 schreef:Destijds waren die twee nog een setje, inmiddels allang gescheiden maar ik wist niet dat Carla ook nog in de praktijk werkte ;)
Maar idd beide dierenartsen zeer kundig en staan open voor eigen inbreng en ideeen.
Gelukkig wel ;) Op verzoek komt ze naar de praktijk in Eindhoven.
Ze zijn inderdaad beiden zeer kundig en hebben hun eigen kwaliteiten. Het is zeker fijn dat ze open staan voor eigen inbreng en luisteren echt naar je. Daarbij zijn ze wel zo eerlijk en nuchter dat ze het aangeven wanneer behandeling geen vooruitzicht of gewenste effect zal hebben.
Persoonlijk vind ik dat heel fijn en helpt je om een beslissing te kunnen nemen die je gevoelsmatig misschien uit zou stellen.
Het zijn zeker geen dierenartsen met winstbelang en nemen alle tijd voor iedere afspraak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door