Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3300526
Jantina schreef:Veel geluk met elkaar!
Puur interesse hoor maar haar bovenbelijning... is daar een verklaring voor of zit daar een idee achter (qua gezondere fok van de Franse Bull)? Gaat die welving geen problemen geven? Verder gaat ze qua bouw meer richting Boston Terriër, lekker sportief, leuk!
Je bedoelt dat ze overbouwd is achter? Valt in het echt mee hoor, was allang blij dat ik een staande foto had van het springding ;D Wat voor problemen zou het moeten geven?
Gebruikersavatar
Door chery
#3300563
Ik persoonlijk vind haar ook te qua rug, maar dat is persoonlijk. Bij paarden bijv. noem je dit een karper rug. Of het problemen geeft weet ik niet,maar lijkt me dat de wervels zo meer uit elkaar zijn gebogen. Bij paarden kan het zeker problemen geven.
Door ChantalKrijn
#3300605
chery schreef:Ik persoonlijk vind haar ook te qua rug, maar dat is persoonlijk. Bij paarden bijv. noem je dit een karper rug. Of het problemen geeft weet ik niet,maar lijkt me dat de wervels zo meer uit elkaar zijn gebogen. Bij paarden kan het zeker problemen geven.
Te wat? Te veel lijken op een normale hond? Want ze heeft namelijk wel de wervels van een normale hond. Iets wat niet veel bulletjes kunnen zeggen..

Each its own..
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3300620
Ik denk dat het komt door de foto want daar lijkt de rug onnatuurlijk omhoog te lopen richting de kont ipv meer horizontaal. Ik denk dat Chery daar ook op doelt.

Ik persoonlijk vind honden er vaak onnatuurlijk uitzien met standfoto's dus daar kan ik het niet op beoordelen. Ze heeft wel een enorm guitige kop en jou kennende let jij JUIST op gezondheid dus zal het met de rug ook wel goed zitten. Weet dat jij daar heel kritisch op bent ;-)
Gebruikersavatar
Door chery
#3300654
Dat bedoel ik ook, onnatuurlijk omhoog lopen. Maar kan inderdaad aan de foto liggen.
En ik denk dat er gelukkig meer zijn die gezonde bullen willen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door