Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3300320
Wat ontzettend leuk dat Lucy zomaar jullie leven binnen is gewandeld en dat het allemaal zo goed gaat. Ik vind haar hoofd echt prachtig en heel lief. Aan haar bouw moet ik wennen. Kun je nagaan hoe het beeld van een ras in ons hoofd zit, ook als dat een beeld is dat we graag wat minder extreem zouden zien.

Heeft ze al eens shows gelopen? Viel ze dan wat in de smaak?
Door ChantalKrijn
#3300322
Kaela schreef:Wat ontzettend leuk dat Lucy zomaar jullie leven binnen is gewandeld en dat het allemaal zo goed gaat. Ik vind haar hoofd echt prachtig en heel lief. Aan haar bouw moet ik wennen. Kun je nagaan hoe het beeld van een ras in ons hoofd zit, ook als dat een beeld is dat we graag wat minder extreem zouden zien.

Heeft ze al eens shows gelopen? Viel ze dan wat in de smaak?
Eigenlijk is het alleen maar een compliment, dat je er aan moet wennen. Want dat betekent dat ze wezenlijk anders is ;)

Ze heeft nog geen shows gelopen en ik denk ook dat we dat niet gaan doen. Geen officiële in ieder geval. Want dat gaat hem vast niet worden ;D Daarbij vindt ze drukte ook nog erg spannend, en dat vind ik eigenlijk een veel belangrijkere reden om voorlopig niet met zulk soort dingen mee te doen
Door Jantina
#3300515
Veel geluk met elkaar!
Puur interesse hoor maar haar bovenbelijning... is daar een verklaring voor of zit daar een idee achter (qua gezondere fok van de Franse Bull)? Gaat die welving geen problemen geven? Verder gaat ze qua bouw meer richting Boston Terriër, lekker sportief, leuk!
Door zurca
#3300520
Wat een ontzettend lief koppie heeft ze!! En haar bouw vind ik erg mooi, zo lekker rank en slank...net een mini windhondje :biggrin2:
Heel veel plezier met jullie Lucy :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door