Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3299983
Kiek eens even , ben ik geen stoer wijf ::) :cool: Ik heb vandaag mijn zwemdiploma behaalt :D
Misschien ga ik nog verder voor diploma B , maar dat zien we later wel weer :biggrin2:
Duiken zie ik nu nog niet zitten ::)
Na het zwemmen ging ik nog even gek doen in het zand , en daarna natuurlijk nog achter mijn soepbal aan racen

https://myalbum.com/album/GvhC2nIBwyvq
Door smulpaap
#3300053
Jaaahaaa , leuk hoor :-* :-* We hadden nog niet verwacht dat ze vandaag al zou zwemmen

Maar ze deed het , met de kikker waar onze vorige meisjes Amber en Tessa ook zoveel plezier hadden :-* :-*
Ik schoot er even helemaal van vol
oudk.ad amstel 074.JPG
oudk.ad amstel 074.JPG (3.63 MiB) 1507 keer bekeken
oudk.ad amstel 074.JPG
oudk.ad amstel 074.JPG (3.63 MiB) 1507 keer bekeken
Bijlagen
oudk.ad amstel 222.JPG
oudk.ad amstel 222.JPG (3.62 MiB) 1507 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3300147
Wauw :o Echt helemaal los? Met de voetjes van de bodem? Knap hoor! Phemke is nog niet zover, maar durft al wel steeds dieper achter Honyx aan te gaan :D
Door smulpaap
#3300163
Doranto schreef:Wauw :o Echt helemaal los? Met de voetjes van de bodem? Knap hoor! Phemke is nog niet zover, maar durft al wel steeds dieper achter Honyx aan te gaan :D
Yep , echt waar met de voetjes van de bodem :biggrin2:
Het water is daar zo helder , we zagen haar zwemmen
Ze had ook veel lol met de kikker , die valt reuze in de smaak
Door src_esther
#3300241
smulpaap schreef:Yep , echt waar met de voetjes van de bodem :biggrin2:
Het water is daar zo helder , we zagen haar zwemmen
Ze had ook veel lol met de kikker , die valt reuze in de smaak
Het water is daar inderdaad vaak mooi helder. Heerlijk zwemplekje. Ze doet het geweldig.
Maarreh, wat doen jullie daar? Het is geen losloopgebied - houdt inderdaad nooit iemand zich aan - maar dat deel is momenteel gewoon verboden voor honden...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door