Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3343028
hannabelgje schreef:Ik heb normaal maat 37 voor sneakers, deze heb ik 38. Het is de bedoeling dat je veel ruimte hebt voor je tenen.
Ik heb ze pas sinds een maandje. Ik krijg er geen zweetvoeten in, ze ventileren super goed. Voor de winter ga ik nog andere aanschaffen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje, draag jij deze met of zonder sokjes?
Door hannabelgje
#3343032
Lizzy schreef:
hannabelgje, draag jij deze met of zonder sokjes?
Ik draag ze met sneakersokjes. Ik vind blote voeten in schoenen niet fijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343049
Ik draag in de Vivo's altijd sokjes, en vaak in de Skinners ook. Voor de fingers heb ik teensokjes maar die gebruik ik weinig.
Door Lizzy
#3343064
pluk schreef:die zijn idd wel schattig
maar ik loop op m'n werk echt bijna altijd op hakken, dat vind ik nou eenmaal veel mooier onder een jurk of een skinny ::)
geen giga palen maar wel een stevige hak van een cm of 5-6

de prijzen..ik vind 100 euri voor een beetje stof en een dun zooltje idd ook wel errug veel :biggrin2:
Dat is ook veel mooier onder een jurk of een skinny! Maar ja, als je zo oud bent als ik (en je hebt een lichaam dat niet echt lekker meewerkt zeg maar), ga je voorrang geven aan wat goed is voor je lijf ipv mooi :biggrin2: :biggrin2: . Dan ga je kiezen voor functioneel :biggrin2: . En ik zeg altijd tegen Leo "fuck it, ik ben toch al getrouwd :biggrin2: ".
Door Lizzy
#3343067
Siberienne schreef:Niet alleen statisch rekken? Ook oefenen in coördinatie bv. Ik moest zitten en dan alfabet schrijven met mijn tenen enzo.

Deze sportarts noemt schoenen ‘leather coffins’ :biggrin2: ja hij is pro mits .. opbouwen, erop hardlopen is niet voor iedereen weg gelegd en bij anatomische afwijkingen kan het soms ook niet.
Wat vooral belangrijk is, is ruimte voor je tenen en een soepele zool.

Hmm je zou ook nog lage wat meer soepele schoenen kunnen dragen met gamaschen erover ?

Wij zijn even pleite, barefoot de bergen in, tot later!
Nee, niet alleen rekken. Ik loop stukjes over de grond door met de tenen te kruipen. Geen idee hoe ik het beter uit moet leggen. Verder "the wave" dus met de te wiebelen. En ik sta op 1 been (afwisselend) op een zachte ondergrond mijn tanden te poetsen :biggrin2: . Verder was dat het wel. Zou het genoeg zijn?

Hahaha, leather coffins ;D ;D . Hij heeft wel humor ;D ;D . Ook voor wandelen schijn je langzaam op te moeten bouwen he? Vooral als je nooit op blote voeten loopt.

Goegelt gamaschen ;D . Ja, dat is op zich niet verkeerd he? Ik ben alleen zo bang dat de teken tussen mijn broek en zo'n gamaschen door kruipen...? Grote griezels, ik ben echt zo bang voor die gore beesten :-X . En als ze bij mijn honden zitten zet ik mijn blik op scherp en verstand op nul maar als ik er zelf een heb (vastgezogen he) dan word ik helemaal gek!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343068
Lizzy schreef:Nee, niet alleen rekken. Ik loop stukjes over de grond door met de tenen te kruipen. Geen idee hoe ik het beter uit moet leggen. Verder "the wave" dus met de te wiebelen. En ik sta op 1 been (afwisselend) op een zachte ondergrond mijn tanden te poetsen :biggrin2: . Verder was dat het wel. Zou het genoeg zijn?

Hahaha, leather coffins ;D ;D . Hij heeft wel humor ;D ;D . Ook voor wandelen schijn je langzaam op te moeten bouwen he? Vooral als je nooit op blote voeten loopt.

Goegelt gamaschen ;D . Ja, dat is op zich niet verkeerd he? Ik ben alleen zo bang dat de teken tussen mijn broek en zo'n gamaschen door kruipen...? Grote griezels, ik ben echt zo bang voor die gore beesten :-X . En als ze bij mijn honden zitten zet ik mijn blik op scherp en verstand op nul maar als ik er zelf een heb (vastgezogen he) dan word ik helemaal gek!
Ik heb ook een balletje gepakt en dan eerst zittend mijn voet overheen gerold en dan steeds druk verhogen en dan staand.
Dat deed wel wat pijn maar denk wel dat dat heel erg hielp, soort drukpunten massage
Door Siberienne
#3343096
Overigens: ja ik kan nog pumps dragen, ben ook wel eens ijdel maar het wordt steeds irritanter om mijn voeten op te sluiten
Deze schoenen draag ik nu het liefst a AIM iets ‘netjes’ aan moet.
2F587F87-9781-4F1D-BDB8-10DA294CE43D.jpeg
2F587F87-9781-4F1D-BDB8-10DA294CE43D.jpeg (1.61 MiB) 1507 keer bekeken
Uit de uitverkoop van merrel
Door Lizzy
#3343111
Siberienne schreef:In de file op weg naar de Alpen nog effe gegoogled voor oefeningen, deze set heb ik ongeveer gedaan http://www.natuurlijkhardlopen.nl/blogs ... ijg-je-zo/

Misschien nog iets leuks voor je erbij?
Oh, daar zitten echt leuke/fijne oefeningen bij die ik toe kan voegen! Bedankt voor de link!

Ik vind je schoenen trouwens hartstikke leuk. Ze lijken me heeeeerlijk zitten ook!
Door Siberienne
#3343138
hannabelgje schreef:Ik ga deze bestellen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ik hoop dat ze je goed bevallen maar de meneer had er (oudere versie) en ze zijn al een paar keer kapot gegaan. Plastcje dat door de zool gaat brak af.
Door hannabelgje
#3343139
Siberienne schreef:

Ik hoop dat ze je goed bevallen maar de meneer had er (oudere versie) en ze zijn al een paar keer kapot gegaan. Plastcje dat door de zool gaat brak af.
Vergoeden ze dat niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door