Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3342739
Mijn merrel laarzen zijn waterdicht, weliswaar niet van rubber maar lopen zalig. Is niet helemaal minimaal maar komt aardig in de buurt
Door hannabelgje
#3342798
Ik heb nu dus deze. De Vivobarefoot Stealth 2. Ik gebruik ze om mee te wandelen, shoppen, op kantoor te zitten enz. Ik woon in deze schoenen. Volgende week ga ik nog een paar sandalen kopen met hetzelfde doel. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3342805
Ik heb deze:
ballerina.jpg
ballerina.jpg (3.51 KiB) 1561 keer bekeken
Thuis, om boodschappen mee te doen en naar de yoga
index.jpg
index.jpg (4.79 KiB) 1561 keer bekeken
wandelen / thuis / boodschappen
FlexToes-Black-1.jpg
FlexToes-Black-1.jpg (55.65 KiB) 1561 keer bekeken
wandelen / boodschappen
Laatst gewijzigd door doranto op do 24 mei 2018, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3342807
en deze:
kso_evo_black-hero600x442_1_2.jpg
kso_evo_black-hero600x442_1_2.jpg (45.52 KiB) 1557 keer bekeken
wandelen / yoga

tracker-fg-black.jpg
tracker-fg-black.jpg (99.37 KiB) 1557 keer bekeken
om te wandelen door natte gebieden en in de winter
Door hannabelgje
#3342808
Lizzy schreef:Ziet er goed uit! Draag je die zomer en winter? Vallen ze groot of klein of precies op maat?
Ik heb normaal maat 37 voor sneakers, deze heb ik 38. Het is de bedoeling dat je veel ruimte hebt voor je tenen.
Ik heb ze pas sinds een maandje. Ik krijg er geen zweetvoeten in, ze ventileren super goed. Voor de winter ga ik nog andere aanschaffen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3342811
Ik vind het lastig, de maten. Ik heb normaal eigenlijk 38,5. Zal voor de zekerheid dan maar maat 39 kiezen? Wandelschoenen heb ik ook 39 gekozen...
Door Lizzy
#3342812
Doranto schreef:en deze:

kso_evo_black-hero600x442_1_2.jpg wandelen / yoga


tracker-fg-black.jpg om te wandelen door natte gebieden en in de winter
Oh, die trackers zijn ook mooi zeg! En waterdicht ook nog eens! Oef. En niet goedkoop.
Door Lizzy
#3342813
Doranto schreef:Ik heb deze:
ballerina.jpg Thuis, om boodschappen mee te doen en naar de yoga
Geven deze je enige stevigheid rond de enkel of dat nou ook weer niet?
Door eelke
#3342827
Lizzy, ik kan me zo voorstellen dat als jouw voeten sterker worden door barefoot lopen, dat je dan gemakkelijker je outdoor laarzen kunt dragen. Dus daar zou ik je nog niet op blind staren.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3342829
Lizzy schreef:Geven deze je enige stevigheid rond de enkel of dat nou ook weer niet?
Nee, nul steun. Dat is ook de bedoeling. Zijn net sokken en zitten dus heerlijk :biggrin2:
Door Lizzy
#3342831
Doranto schreef:Nee, nul steun. Dat is ook de bedoeling. Zijn net sokken en zitten dus heerlijk :biggrin2:
Dat dacht ik ook al wel, geen steun (het hele idee natuurlijk). Ze zien er heerlijk zittend uit ja!!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3342840
Afbeelding

De zwarte sokken en paarse fingers voor in en om het huis/wandelen. Zwarte fingers en blauwe ballerina's voor 'netjes'. ;D
Vivo trailrunners voor wandelen/hardlopen.

Ik wil graag voor de winter de hoge waterdichte. Heb afgelopen winter met wandelen op m'n gewone bergschoenen gelopen, die zijn ook al een maat groter, net als mijn laarzen.


Lizzy schreef:Ik vind het lastig, de maten. Ik heb normaal eigenlijk 38,5. Zal voor de zekerheid dan maar maat 39 kiezen? Wandelschoenen heb ik ook 39 gekozen...
Als je de mogelijkheid hebt om in Tilburg (of ergens anders) te gaan passen zou ik dat zeker doen. Anyones adviseert om je gewone maat én een maat groter te bestellen en Paul zei dat er dan vrijwel altijd voor de grotere maat gekozen wordt. Ik heb normaal maat 39 en loop barefoot op 40. Je moet idd de ruimte hebben voor je voorvoet.
eelke schreef:Lizzy, ik kan me zo voorstellen dat als jouw voeten sterker worden door barefoot lopen, dat je dan gemakkelijker je outdoor laarzen kunt dragen. Dus daar zou ik je nog niet op blind staren.
Zeker waar. Je hoeft niet meteen 100% over te gaan op barefoot. Luister naar je lichaam, en je voeten. Ik loop ook niet altijd plat. Soms kan het gewoon niet, dan is het maar zo. Ik probeer dan wel op zo breed mogelijke schoenen te lopen, en zonder hak. Thuis altijd blote voeten of alleen sokken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door