Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3385324
Doranto schreef: wo 04 sep 2019, 22:23 Iemand ervaring met skinners?
Draagt dat hetzelfde als gewone sokken?
Ik heb ze ook en er zitten wel wat verschillen in t.o.v. sokken. Ik krijg wel een beetje een klammig gevoel als ik ze zo aantrek. Met sokken er in kan ik ze langer aan wat dat betreft.
Verder voel je net dat je wel wat bescherming voor je voetzolen hebt.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3385325
pike schreef: do 05 sep 2019, 02:41 Inderdaad het meest te vergelijken met sokken. Ik vind ze nogal smal.
Oh oké, goed dat ik het hier even vraag dan. Als ze smal zijn, is het niets voor mij. Ik loop het liefst op gewone sokken, maar daar kun je natuurlijk niet mee naar buiten. Ik draag nu vaak de ballerina's van Leguano, maar daar voel ik steeds het omhoog krullend puntje van de zool tegen mijn grote teen, dus helemaal perfect vind ik die ook niet. Ik wil het liefst helemaal niets voelen. :P
Eigenlijk dus gewoon blote voeten, maar dat vind ik te weer te koud (en ik vind vieze voeten niet fijn) ::) .
Gebruikersavatar
Door doranto
#3385326
Cathelijn schreef: do 05 sep 2019, 07:40 Ik heb ze ook en er zitten wel wat verschillen in t.o.v. sokken. Ik krijg wel een beetje een klammig gevoel als ik ze zo aantrek. Met sokken er in kan ik ze langer aan wat dat betreft.
Verder voel je net dat je wel wat bescherming voor je voetzolen hebt.
Klammig zijn de ballerina's ook. Die draag ik altijd met sokjes of met badstof inlegzooltje.
Gebruikersavatar
Door pike
#3385328
Ik vind de skinners ook wat klammig en doe ook het liefst een sokje nog aan, maar dat moet dan wel heel dun zijn want anders heb ik niet genoeg ruimte meer.
Ik had indertijd maat 38-40 besteld (met normale schoenen had ik 39). Met een sokje kon ik die niet aankrijgen, en zonder stonden mijn tenen krom. Omgeruild voor 40-42. Die zijn iets te lang maar passen in de breedte maar net.
Iets wat als een sok draagt zul je altijd voelen denk ik. Ik loop er mee naar de schuur maar verder loop ik er buiten niet op. Ik had ze eigenlijk als een soort van slof voor binnen bedoeld, maar warm zijn ze zeker niet in de winter in huis.
Door src_esther
#3385330
Doranto schreef: do 05 sep 2019, 07:47 Oh oké, goed dat ik het hier even vraag dan. Als ze smal zijn, is het niets voor mij. Ik loop het liefst op gewone sokken, maar daar kun je natuurlijk niet mee naar buiten. Ik draag nu vaak de ballerina's van Leguano, maar daar voel ik steeds het omhoog krullend puntje van de zool tegen mijn grote teen, dus helemaal perfect vind ik die ook niet. Ik wil het liefst helemaal niets voelen. :P
Eigenlijk dus gewoon blote voeten, maar dat vind ik te weer te koud (en ik vind vieze voeten niet fijn) ::) .
Naar mijn idee zijn de Skinners breder dan de ballerina's, maar mijn voeten zijn smal dus ervaar ik het misschien anders. Hier ook de Skinners niet zonder sok.
Naar buiten ga ik zelden want we hebben (nog) te veel zand en ander kruimelspul liggen dat heel goed aan de zool blijft hangen/plakken. :-\
Gebruikersavatar
Door doranto
#3385338
src_esther schreef: do 05 sep 2019, 08:51 Naar mijn idee zijn de Skinners breder dan de ballerina's, maar mijn voeten zijn smal dus ervaar ik het misschien anders. Hier ook de Skinners niet zonder sok.
Naar buiten ga ik zelden want we hebben (nog) te veel zand en ander kruimelspul liggen dat heel goed aan de zool blijft hangen/plakken. :-\
's-Zaterdags gaan wij altijd naar Tilburg voor de wekelijkse boodschappen. Ik denk dat ik dan gelijk maar even langs Anyones barefootshop ga dan. Als ze ze daar op voorraad hebben kan ik ze misschien wel even aanpassen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3385442
Heeft er hier iemand ervaring met de Merrell vapor glove 4?
Zijn die even comfortabel als de 3?
En de trail glove?

Iemand anders nog een tip voor een leuke sportieve schoen voor Meneer. Niet té flashy van kleur, maar ook niet gewoon zwart...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3385448
Ik heb de vapor glove 3 gehad en ik vind het geen fijne schoen. Ik was gewend aan een veel dunnere zool en de stoffen bovenlaag verteerde bij mij...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3385462
Ik heb verleden jaar de vapor glove 3 gekocht en vind hem heerlijk. Het was mijn eerste barefoot schoen en ik wou er niet teveel geld aan uitgeven dus de kleur was een beetje apart. Maar ik kan daar de hele dag op lopen en dus heb ik dit voorjaar een paar bijbesteld in een andere kleur. Ze zijn nog steeds allemaal heel. En dat terwijl ik er toch mee op ondergrond loop waar ze niet voor bedoeld zijn: Bosgrond vol met dennenappels, eikeltjes, uitstekende boomwortels. Strand vol met grote en kleine stenen. Veel onverharde paden, grind- en zandwegen. Het enige nadeel is dat ze niet waterafstotend zijn. Maar als dat wel zo was zouden ze waarschijnlijk niet zo lekker luchtig zijn en voor klamme voeten zorgen. Maar ik loop er het hele zomerhalfjaar op (regenen doet het hier zo goed als niet), net zo lang tot ze te koud worden. En als het dan toch een keertje regent trek ik wel de Trackers aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door