Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344935
Hoe het zit ? Eh is ff apart. Ik weet nog niet ;D

En ik kom er nu wel best snel in met de tenen, goede t
een coördinatie oefeningen zo'n schoen
Door san :)
#3344936
ik heb van fivevingers vaak ook een maat groter, zeker nu mijn voeten al een aantal jaren barefoot gewend zijn. Vivobarefoot is dan weer wel mn gewone maat. merrell ( de vaporglove :) ) zitten er tussen in. zo heb ik van vivo 39, fivefingers voor vrouwen soms zelfs 41, mannen fivefingers 40 en merrel 39,5 of 40..
Die nike free zijn echt zo leuk! helaas zitten ook die echt niet lekker meer als ik die aanpas.. zo jammer want die zijn er ook in super leuke kleurtjes.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344937
Ik denk dat ik toch wellicht 38 nodig heb van deze ::)
ML wordt gek denk ik :surrender: dat de tenen apart zitten voelt helemaal niet zo verkeerd aan als je zou denken, denk alleen dat link dus iets trekt omdat die dan net te klein is.....grrrrr krijg het voor elkaar om van beide de verkeerde maten te nemen ;D
Door fransbulletje
#3344940
Die maten vind ik ook heel lastig.
Gisteren barefoot&more een berichtje gestuurd met de lengte van mijn wolky inlegzool want die passen goed.
Ik zou van de Lizard dan een maat 41 moeten hebben dus die net besteld, hopen dat die past.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op ma 11 jun 2018, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3344946
Lizzy schreef:Moet je je voorstellen, hebbie die grote aan, lig je languit op straat, helpt iemand je opstaan en zeg jij "ik struikelde over mijn fingers" :o :biggrin2:
;D ;D ;D
Door fransbulletje
#3344969
Voor de liefhebber 25%korting op alle dames modellen Vibram Fivevingers bij de anyones barefootshop :biggrin2:
www.anyonesrunning.nl
Laatst gewijzigd door fransbulletje op ma 11 jun 2018, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344973
fransbulletje schreef:Voor de liefhebber 25%korting op alle dames modellen Vibram Fivevingers bij de anyones barefootshop :biggrin2:
En welke heb jij al besteld ? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344974
sandra.aerns schreef:F56DB9CF-8CE3-4484-9685-3443A962AA0B.jpeg
Ik vind die ook heel leuk, eigenlijk best elegant nog voor zover dat kan met flinstone schoenen :biggrin2:
Door fransbulletje
#3344975
Kaio schreef:En welke heb jij al besteld ? :biggrin2:
Niets, wacht op mijn Lizard Leafs :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344977
Mijn bestelling gaat helemaal mis :( Heb niets aan mails gekregen, dus vanmiddag even gemaild. Is het pakketje volgens de track and trace geweigerd en teruggestuurd en volgens de melding aan de webshop bezorgd bij de buren. En wij zijn alle dagen thuis geweest en hebben geen bezorger gezien.

Hopelijk komt het pakje morgen bij de webshop retour, zoals de track and trace zegt en dan sturen ze het opnieuw op. Anders weet ik ook niet hoe het opgelost kan worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door