Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360689
OK, thanx !

De Hi top is wel bijna nergens meer te verkrijgen. Je moet erop zoeken, heb ik gezien. Bij Vivo zelf alleszinds niet meer.
Ik geloof niet dat de 2.0 gevoerd is, en dat lijkt me wel leuk. :) Dus ik ga nog eens rondkijken wat ik dan wil.

Jammer dat de Scott zo slecht past, want die vond ik wel een stuk mooier. Maar ja, niets aan te doen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3360690
pearlsofpassion schreef:

In het citaat van jou, Pike, staat niet of dat dan uiteindelijk beterde, dat stroef zijn. Staat dat er ergens bij?
Er staat “initially” dus neem aan dat het daarna beter werd. Recensie was verder ook vol lof.
Van kleurverschil ( waar hier voorheen voor gewaarschuwd werd) is trouwens niets te zien.
Bij de tracker ook geen kleurverschil.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360693
Hmmm...
Ik heb de HI top nog gevonden bij anyonesrunshop. Die zien er nog een stuk lichter (als in, minder zwaar) uit als de HI 2.0. En aangezien er hier ook zoveel goede ervaringen mee zijn en ze lekker gevoerd zijn, neig ik daar toch naar.
Nog eens een nachtje laten bezinken en eerst maar eens zien dat ik de Scott geretourneerd krijg. Want het gaat toch over fikse bedragen. :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360695
Ik moest vandaag een kwartier op de bus wachten en ik had dus simpelweg steenkoude voeten in mijn wollen sokken en winterversie van de aktiv. Stilstaan op een koude straat is dus echt niet te doen, dan trekt de kou razendsnel door die dunne zooltjes heen. Brrrrr!
Door fransbulletje
#3360701
pearlsofpassion schreef:Hmmm...
Ik heb de HI top nog gevonden bij anyonesrunshop. Die zien er nog een stuk lichter (als in, minder zwaar) uit als de HI 2.0. En aangezien er hier ook zoveel goede ervaringen mee zijn en ze lekker gevoerd zijn, neig ik daar toch naar.
Nog eens een nachtje laten bezinken en eerst maar eens zien dat ik de Scott geretourneerd krijg. Want het gaat toch over fikse bedragen. :-X
Morgen Black Friday dacht 20% korting :biggrin2:
Door src_esther
#3360709
De Senmotic Storm F1 met aanpassing voor lage wreef heb ik nu een weekje en ik heb ze regelmatig gedragen. Heerlijk warme voering, maar lang stilstaan op een (harde) koude ondergrond is geen goed plan. Verder lopen ze prettig en na impregneren houdt ik de voetjes droog.
De aanpassing voor lage wreef zorgt ervoor dat ik de schoen nu tenminste normaal goed dicht kan strikken, maar ik vrees dat ik niet een hoger model hoef te proberen, dat zal nog altijd veel te ruim zitten om mijn dunne enkeltjes.
In de Senmotic Evolutions heb ik maar een salomon zooltje gedaan en dan past het redelijk als ik dikkere sokken aantrek, met dit weer prima, maar echt lekker dicht strikken zit er niet in. Misschien ga ik als vulling deze zooltjes bestellen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3360760
pearlsofpassion schreef:Waar zie je dat?
Of ik kijk er echt grandioos over, of het is enkel voor mensen die al eerder besteld hebben?
Maar ik zie het niet... :-\
Als ik de link aanklik zie ik het bovenaan de pagina staan als een soort banner ;)
Door fransbulletje
#3360762
pearlsofpassion schreef:Waar zie je dat?
Of ik kijk er echt grandioos over, of het is enkel voor mensen die al eerder besteld hebben?
Maar ik zie het niet... :-\
Bovenaan de website en ook op hun facebookpagina code is bf18
Gebruikersavatar
Door pike
#3360765
Ik heb de gobi hi 2.0 binnen. En ze zitten heerlijk :D Ook om de enkel. Ze sluiten mooi aan om de enkel en knellen of schuren daar echt niet. Ik loop er zo mee weg. Helemaal blij :D
Door Lizzy
#3360769
Doranto schreef:Goed hoor, zitten nog steeds fijn en heb nog steeds droge voeten.
En hoe lang heb jij ze nou ook alweer? Vorig jaar toch al?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door