Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374670
En ik heb dan maar deze besteld
J94886_1-1 (1).jpg
J94886_1-1 (1).jpg (68.21 KiB) 1375 keer bekeken
Toch maar maat 37, zelfde als mijn stoffen merrels, weet dat ik toendertijd 37,5 net te groot vond, hopelijk valt leer dan niet kleiner want dan zijn ze weer te klein. Maar gaat nog een weekje duren eer ze er zijn.
Door zurca
#3374674
Ik heb de stoffen niet dus geen idee hoe die in verhouding met de leren uit vallen maar ik vind de leren heerlijk zitten.
Gisteren zo weer op weg gelopen na een hele winter amper barefootschoenen aangehad te hebben.
Door hannabelgje
#3374677
Kaio schreef: 135 en kapot in 3 maanden :-X ik bedoel we praten niet over schoenreus/scapino schoenen en prijzen he.
Nee precies. En in Tilburg zeiden ze gewoon dat ik wel teveel met mijn voeten bewogen zou hebben in mijn schoenen of ze gedragen had zonder sokken. Dat ze geen jaren mee gaan is ok, maar 1 seizoen zou je wel mogen verwachten vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
#3374678
Kaio schreef:En ik heb dan maar deze besteld
J94886_1-1 (1).jpg

Toch maar maat 37, zelfde als mijn stoffen merrels, weet dat ik toendertijd 37,5 net te groot vond, hopelijk valt leer dan niet kleiner want dan zijn ze weer te klein. Maar gaat nog een weekje duren eer ze er zijn.

Leuk!
Door fransbulletje
#3374683
Kaio schreef:En ik heb dan maar deze besteld
J94886_1-1 (1).jpg

Toch maar maat 37, zelfde als mijn stoffen merrels, weet dat ik toendertijd 37,5 net te groot vond, hopelijk valt leer dan niet kleiner want dan zijn ze weer te klein. Maar gaat nog een weekje duren eer ze er zijn.
Mooi! Ben benieuwd of ze net zo lopen als het stoffen model.
Door Anne in Zweden
#3374684
hannabelgje schreef:Nee precies. En in Tilburg zeiden ze gewoon dat ik wel teveel met mijn voeten bewogen zou hebben in mijn schoenen of ze gedragen had zonder sokken. Dat ze geen jaren mee gaan is ok, maar 1 seizoen zou je wel mogen verwachten vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Sjeetje, dat vind ik gewoon belachelijk! Te veel met je voeten bewegen in je schoenen? Schoenen gedragen zonder sokken? Hallo? Een beetje (dure) schoen moet dat toch aankunnen?! Het is toch niet de bedoeling dat je gaat stilzitten nadat je je schoenen hebt aangetrokken? En wat hebben sokken ergens mee te maken? Schoenen van 135 euro moeten niet na 3 maanden uit elkaar vallen. Echt héél slechte service van Tilburg!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374856
Nou echt he ::)

Ik heb ze dus in 2 maten besteld, 37 en 37,5. Komen ze vandaag beiden tegenlijk binnen, maar eh.....weet ik nog niet welke maat beter zit ! Nou echt he wat ben ik toch een twijfelkont wat schoenen passen betreft. Dus help! Waar zitten jullie met jullie teentjes in de vapor glove?
Gebruikersavatar
Door Laika
#3374857
Bij Zalando heb ik Merrell trail glove 5 schoenen gekocht. Dit leken mij goede overgangsschoenen maar toen ik ze zojuist aanpaste voelde ik de voetboog ondersteuning heel erg in de schoen (vnl links dus die voet zal wel wat doorgezakt zijn). Hebben de andere Merrells ook een voetboogondersteuning?
Ik denk dat ik deze weer terug ga sturen en toch ga kijken voor een meer minimalistische schoen.
Door Siberienne
#3374860
Laika schreef:Bij Zalando heb ik Merrell trail glove 5 schoenen gekocht. Dit leken mij goede overgangsschoenen maar toen ik ze zojuist aanpaste voelde ik de voetboog ondersteuning heel erg in de schoen (vnl links dus die voet zal wel wat doorgezakt zijn). Hebben de andere Merrells ook een voetboogondersteuning?
Ik denk dat ik deze weer terug ga sturen en toch ga kijken voor een meer minimalistische schoen.

Trail glove heeft meer ondersteuning en zool dan de vapor glove als ik het me goed herinner
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374862
Laika schreef:Bij Zalando heb ik Merrell trail glove 5 schoenen gekocht. Dit leken mij goede overgangsschoenen maar toen ik ze zojuist aanpaste voelde ik de voetboog ondersteuning heel erg in de schoen (vnl links dus die voet zal wel wat doorgezakt zijn). Hebben de andere Merrells ook een voetboogondersteuning?
Ik denk dat ik deze weer terug ga sturen en toch ga kijken voor een meer minimalistische schoen.
Als ik naar het promo fimpje van de 5 kijk dan heeft ie meer ondersteuning of ze noemen het wat meer zijsteun. Ik heb 3's
Echter volgens mij hebben alle merrells dat de vibram zool de voet volgt, dus de voetboog gaat omhoog, ik vind dat heel fijn want bij mij volgt het super de voet. Ik vind het wellicht fijner dan helemaal platte schoenen want dan heb ik het gevoel alsof mijn voet iets omhoog moet tillen zeg maar. Ik vind de 3 niet dat het steunt zo'n dun zooltje, voelt voor mij inderdaad als een handschoentje


edit je hebt het ook over trail , ik denk dat die versie ook een dikkere zool heeft
Gebruikersavatar
Door Laika
#3374874
Een lichte voetboog vind ik niet erg maar in deze schoenen was hij irritant aanwezig. Nu heb ik de vapor glove 3 luna besteld. Met 45% korting en gelijk maar een half maatje meer genomen want de trials zaten wat te strak :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374889
Laika schreef:Een lichte voetboog vind ik niet erg maar in deze schoenen was hij irritant aanwezig. Nu heb ik de vapor glove 3 luna besteld. Met 45% korting en gelijk maar een half maatje meer genomen want de trials zaten wat te strak :)
Ja ik twijfel nog steeds welke van de 2 ik terug moet sturen .... ::)
Wat vond jij te strak?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3374913
Merrell heeft ook klassieke wandelschoenen. En alles ertussen. Dus je moet goed opletten. Zeker niet alles is minimalistisch. Ik dacht zelfs enkel de vapor glove.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3374925
Kaio schreef:Ja ik twijfel nog steeds welke van de 2 ik terug moet sturen .... ::)
Wat vond jij te strak?
Die schoenentwijfel herken ik goed ;D
Bij de Merrell trails wordt mijn voorvoet in de breedte opgesloten. Ik kan mijn tenen niet genoeg bewegen.
Passende schoenen vinden is bij mij altijd een drama. Om het huis loop ik meestal op Birkenstock clogs en om te wandelen heb ik extra brede Meindl's.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door