Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3355332
Kaio schreef:Zijn er nog andere waterproof schoenen dan de trackers ?
Van die hebben ze niets in mijn maat. :( ( 37 of 38, gok van deze 38) En voor dat geld wil ik dus perse de zwarte.
Mis dat nu wel , lopen op barefoots
Je woont in Duitsland toch? Check dan bij Joe Nimble.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355336
Kan daar geen waterdichte vinden, wel waterafstotend. Maar ik zoek toch echt waterdichte, ken mezelf.
Door Lizzy
#3355337
Ik heb me ook een rotje gezocht. En niks is waterdicht, hooguit waterafstotend. Misschien dat je Tilburg kunt bellen en zij ze speciaal voor jou kunnen bestellen. Dat hebben ze voor mij ook gedaan.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355339
Ja volgens mij zijn alleen de Trackers waterproof en de kuuva's ( waar er nieuwe van uitkomen, maar de trackers lijken beter waterproof)
Ik heb er gevonden ergens in DE, even de shop nog checken, maar nu de maat, blijft lastig. Maar begrijp deze standaard 1 maat groter?
Door Lizzy
#3355344
Kaio schreef:Ja volgens mij zijn alleen de Trackers waterproof en de kuuva's ( waar er nieuwe van uitkomen, maar de trackers lijken beter waterproof)
Ik heb er gevonden ergens in DE, even de shop nog checken, maar nu de maat, blijft lastig. Maar begrijp deze standaard 1 maat groter?
Ik heb die Kuuva 3 (geloof ik) een paar maanden geleden besteld en gelijk weer teruggestuurd. Zool was niet goed maar ik vond het ook goedkope dingen.....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355350
Lizzy schreef:Ik heb die Kuuva 3 (geloof ik) een paar maanden geleden besteld en gelijk weer teruggestuurd. Zool was niet goed maar ik vond het ook goedkope dingen.....
Ze zijn anders niet goedkoop ::)

Als ik het model al zie gaat mijn voorkeur zeker uit naar de trackers, vind ik er gewoon beter uitzien. Maar die zijn inderdaad nog duurder.
Door Lizzy
#3355356
Kaio schreef:Ze zijn anders niet goedkoop ::)

Als ik het model al zie gaat mijn voorkeur zeker uit naar de trackers, vind ik er gewoon beter uitzien. Maar die zijn inderdaad nog duurder.
Nou, ik bedoelde ook niet voor wat ze kosten maar voor hoe ze eruit zagen. Ik vond het geen kwaliteit zeg maar.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355362
Lizzy schreef:Nou, ik bedoelde ook niet voor wat ze kosten maar voor hoe ze eruit zagen. Ik vond het geen kwaliteit zeg maar.
Ja je mag echt wat kwaliteit verwachten voor die prijs vind ik. Hoef ik niet te twijfelen over kuuva's dus ;)
Door hannabelgje
#3355363
Mijn vivo's zijn ook al kapot. Stof compleet door aan de binnenkant. Daar ga ik ook mee terug. Ik vind dat niet kunnen binnen een paar maanden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3355365
hannabelgje schreef:Mijn vivo's zijn ook al kapot. Stof compleet door aan de binnenkant. Daar ga ik ook mee terug. Ik vind dat niet kunnen binnen een paar maanden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Welke Vivo's zijn dat?
Gebruikersavatar
Door pike
#3355366
hannabelgje schreef:Mijn vivo's zijn ook al kapot. Stof compleet door aan de binnenkant. Daar ga ik ook mee terug. Ik vind dat niet kunnen binnen een paar maanden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oh dat is knap waardeloos. Ook trackers? Ik stond gisteren op het punt van bestellen. Nou ga ik ook weer twijfelen. Anne hoe zit het met jouw trackers? Jij loopt er dacht ik ook veel op?

Ik had Skinners besteld, die kwamen gisteren binnen. Veels te klein. Met dunne sok kon ik er absoluut niet inkomen, zonder sok maar net en zaten mijn tenen tegen de voorkant aan te duwen. Terwijl op de site stond 25,4 cm. Mijn voeten zijn 24,5. Rara. Ik heb ze op zijn kop gelegd, platgedrukt en op de buiten onderkant gemeten: slechts 24 cm. Dus dan zijn ze van binnen nog korter. Dan word ik toch een beetje pissig. Kost me nu opnieuw verzendkosten om ze weer terug te sturen. >:(
Door fransbulletje
#3355371
Bij de anyonerunshop in Tilburg is de nieuwe collectie van Joe Nimble binnen :D
Net de Joe Nimble Combi toes besteld, ben benieuwd!
1947159_combi_toes_s_19023_1947-6.jpg
1947159_combi_toes_s_19023_1947-6.jpg (8.4 KiB) 1457 keer bekeken
Door fransbulletje
#3355372
hannabelgje schreef:Mijn vivo's zijn ook al kapot. Stof compleet door aan de binnenkant. Daar ga ik ook mee terug. Ik vind dat niet kunnen binnen een paar maanden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat is wel heel snel.
Hoop dat het netjes wordt opgelost, je mag toch meer verwachten van zo'n schoen voor die prijs.

Merk wel dat mijn Merrells ook best kwetsbaar zijn op het werk.
Laatst met een tillift tegen mijn voet en gelijk beschadiging erop, stof is niet door gelukkig maar toch voor 100 euro hoop ik dat ze een tijdje meegaan.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355448
Ik ben m'n zusje ook aan het meekrijgen in barefootschoenen voor haar zoontje. Leuk hè? :)
Scheelt wel dat haar man er al van gehoord had (van Fivefingers) en dus meteen sterk voorstander was toen ik ging stoefen (opscheppen dus :P) over Laurens met zijn Vivo's. :biggrin2:
Ik ga nu slippertjes mee bestellen bij Zeazoo voor mn neefje. Het begin is er.
Hij stapt nog net niet, maar het kan elk moment zover zijn. Dus die zal mooi barefoot kunnen leren stappen.

Nou hebben onze kindjes dat in huis ( onbewust) ook steeds gehad want die hebben Bobuxjes gehad als pantoffels. En nu krijgen ze ook Zeazoo. Vincent al in huis en hij vind ze geweldig (er staat een gitaartje op :P) , Laurens moet nog besteld worden want die ik nu besteld had blijken toch een maatje te groot. Niet erg, dan passen ze volgend jaar wel, maar dus nog een maatje kleiner uitkiezen en bijbestellen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door