Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3356616
Lizzy schreef:Ja precies. En daar moet je nog meer net op kunnen lopen... Ik kan dat niet dus vermijd ik ook af en toe de routes die ik eigenlijk graag zou willen lopen, puur om nat gras te vermijden.
Op mijn oude rubberlaarzen kan ik helaas ook niet meer lopen :-\ . Ik hoop dat er ooit eens rubber-barefoot-laarzen op de markt komen, maar tot nu toe heb ik ze alleen nog maar voor kinderen gezien.
Door Lizzy
#3356620
Doranto schreef:Op mijn oude rubberlaarzen kan ik helaas ook niet meer lopen :-\ . Ik hoop dat er ooit eens rubber-barefoot-laarzen op de markt komen, maar tot nu toe heb ik ze alleen nog maar voor kinderen gezien.
Ik hoop echt heel erg met je mee. Misschien moeten we Vivo gaan bestoken met mails met z'n alle :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3356627
Doranto schreef: Dat is ook mijn ervaring. Voor dagelijks zeiknat worden zijn in feite alleen rubberlaarzen geschikt.
Dat zal dan wel zo zijn ja. Mogelijk speelt ook het gebruikte looiproces nog een rol.
Gebruikersavatar
Door pike
#3356629
Lizzy schreef:Nee, bij mij drogen ze ook nooit bij een warmtebron maar met 1 jaar was het leer van mijn Dubarry's gescheurd. Leer kan gewoon niet tegen dag in dag uit zeiknat worden door nat gras. De dood voor iedere schoen/laars.
Doranto schreef: Dat is ook mijn ervaring. Voor dagelijks zeiknat worden zijn in feite alleen rubberlaarzen geschikt.
Dat zal dan wel zo zijn ja. Mogelijk speelt ook het gebruikte looiproces nog een rol.

Waterdicht is wel heel erg spaarzaam in barefoot. Waterafstotend leer krijg je hier ook niet veel, maar op Duitse sites zie ik veel meer leren schoenen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3356639
Doranto schreef:Op mijn oude rubberlaarzen kan ik helaas ook niet meer lopen :-\ . Ik hoop dat er ooit eens rubber-barefoot-laarzen op de markt komen, maar tot nu toe heb ik ze alleen nog maar voor kinderen gezien.
Ik dacht net te zeggen dat Vivo er heeft, maar het zou idd kunnen dat dat enkel voor kinderen is. :-\
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3356698
Die zien er leuk uit! Ik loop op zich prima op Dunlops maar nog niet nodig gehad.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3357240
Oooh, die vond ik ook zo mooi! Helaas kon mijn portemonnee maar 1 paar schoenen verdragen en heb ik ze gekocht om wel in de regen te lopen, maar deze zien er zo lekker uit....
Veel plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door