Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3333741
src_esther schreef:Mij lijken barefoot schoenen ook wel wat. Ik was aan het kijken naar Leguano schoenen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Die Skinners zien er wel 'comfortabel' uit, maar stukje lastiger te bestellen.
In Hoorn zit een winkel waar je kunt passen en kijken. Vriendelijke mensen. http://www.trekoutdoor.nl/
Gebruikersavatar
Door doranto
#3333746
Ronald schreef:In Hoorn zit een winkel waar je kunt passen en kijken. Vriendelijke mensen. http://www.trekoutdoor.nl/
Ja, dat had ik op de website van Leguano al gezien :) . Maar aangezien ik in Kaatsheuvel woon gaat 'm dat niet worden ::)
De dichtstbijzijnde winkel voor mij zou in Arnhem zijn, maar ook dat vind ik te ver om 'even' een paar schoenen te gaan passen. Ik denk dat ik ze gewoon maar bestel en als het niet bevalt of de maat niet goed is maar terug stuur.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333759
Doranto schreef:Ik wil de ballerina's van Leguano ook gaan bestellen, maar twijfel over de maat.
Welke schoenmaat heb jij normaal en welke maat heb je van de ballerina's genomen?
Ik hou niet van strakke schoenen, maar ik moet er natuurlijk ook niet uit flossen.
Ik heb normaal maat 39. In de winkel die Ronald noemde heb ik een maat M gepast, die was mij veel te groot. Op basis daarvan de S besteld, maar die zijn aan de krappe kant. Zit wel prima hoor, ik ben alleen niet gewend dat het zo strak zit denk ik.
Bobbeltjes van de zool heb ik geen last van.

Ik vond het verschil tussen de twee maten wel erg groot, misschien heeft er in de winkel een andere maat in de doos gezeten? Daar heb ik niet op gelet.

Succes!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3333762
Doranto schreef:Ja, dat had ik op de website van Leguano al gezien :) . Maar aangezien ik in Kaatsheuvel woon gaat 'm dat niet worden ::)
De dichtstbijzijnde winkel voor mij zou in Arnhem zijn, maar ook dat vind ik te ver om 'even' een paar schoenen te gaan passen. Ik denk dat ik ze gewoon maar bestel en als het niet bevalt of de maat niet goed is maar terug stuur.
Wij hadden het op de site besteld. Bestelling ging vrij vlot, alleen het terugsturen was een ramp. Ook bij het terugboeken van het aankoopbedrag ging er een beste tijd overheen (moest vanuit Engeland).

Dus toen hebben wij toch maar vanuit Leeuwarden de reis naar Hoorn gemaakt...
Gebruikersavatar
Door doranto
#3333797
Ronald schreef:Wij hadden het op de site besteld. Bestelling ging vrij vlot, alleen het terugsturen was een ramp. Ook bij het terugboeken van het aankoopbedrag ging er een beste tijd overheen (moest vanuit Engeland).

Dus toen hebben wij toch maar vanuit Leeuwarden de reis naar Hoorn gemaakt...
Oh? Ja, dat verandert de zaak natuurlijk wel :-\
Ik dacht dat Leguano een Duits merk was en dat de site waar ik het wilde bestellen (leguanoschoenen.nl) gewoon vanuit Nederland distribueert.
Afijn ik heb zojuist een bestelling geplaatst. We gaan het zien.
Door Anne in Zweden
#3333837
Anne in Zweden schreef:Kent iemand deze?

http://www.anyonesrunshop.nl/barefootst ... ected.html


Weet iemand of ze groot/klein/normaal uitvallen? En hoe zijn ze qua waterdichtheid? Ze lijken me geweldig, maar bij die prijs wil ik graag wat meer info...
Ik heb deze uiteindelijk gekocht, en ze lopen heerlijk en zitten lekker om mijn kuiten. Helaas heb ik ze, sinds de Zweedse winter is ingevallen, niet meer kunnen dragen. Of niet meer durven dragen eigenlijk, want zonder spikes de deur uit is geen goed idee hier, en ik wil m'n vibrammetjes niet ruïneren. Bovendien denk ik dat het isolerend vermogen bij -25 ook niet meer je dat is. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3333838
Anne in Zweden schreef:Ik heb deze uiteindelijk gekocht, en ze lopen heerlijk en zitten lekker om mijn kuiten. Helaas heb ik ze, sinds de Zweedse winter is ingevallen, niet meer kunnen dragen. Of niet meer durven dragen eigenlijk, want zonder spikes de deur uit is geen goed idee hier, en ik wil m'n vibrammetjes niet ruïneren. Bovendien denk ik dat het isolerend vermogen bij -25 ook niet meer je dat is. :biggrin2:
Ik doe deze over mijn schoenen als het glad is. Werkt perfect op ijs en bevroren ondergrond, maar minder in losse sneeuw.
700.jpg
700.jpg (41.96 KiB) 2064 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3333840
Doranto schreef:Ik doe deze over mijn schoenen als het glad is. Werkt perfect op ijs en bevroren ondergrond, maar minder in losse sneeuw.
700.jpg
Die heb ik ook, maar de laarzen zijn gewoon niet warm genoeg momenteel. Ik heb echte winterlaarzen waar ik anti-roetsj onder doe als het glad is, en hoge winterschoenen waar de spikes al ingebouwd zijn. Da's zo lekker makkelijk aantrekken dat ik de Vibrams maar laat staan voor het vroege voorjaar. Het duurt nog wel even voordat het laarzenseizoen hier voorbij is, dus ik heb ze vast niet voor niets gekocht! :biggrin2:
Door Siberienne
#3333848
Anne in Zweden schreef:Ik heb deze uiteindelijk gekocht, en ze lopen heerlijk en zitten lekker om mijn kuiten. Helaas heb ik ze, sinds de Zweedse winter is ingevallen, niet meer kunnen dragen. Of niet meer durven dragen eigenlijk, want zonder spikes de deur uit is geen goed idee hier, en ik wil m'n vibrammetjes niet ruïneren. Bovendien denk ik dat het isolerend vermogen bij -25 ook niet meer je dat is. :biggrin2:

Ooooh die zijn gaaf! Opgeslagen voor volgend jaar als mijn merrell versleten zijn ;)
Door hannabelgje
#3333866
Doranto schreef:
Ja, dat had ik op de website van Leguano al gezien :) . Maar aangezien ik in Kaatsheuvel woon gaat 'm dat niet worden ::)
De dichtstbijzijnde winkel voor mij zou in Arnhem zijn, maar ook dat vind ik te ver om 'even' een paar schoenen te gaan passen. Ik denk dat ik ze gewoon maar bestel en als het niet bevalt of de maat niet goed is maar terug stuur.
Er zit toch ook een winkel in Tilburg?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3333867
hannabelgje schreef:Er zit toch ook een winkel in Tilburg?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Klopt! Heb daar al verschillende schoenen gehaald. Je wordt daar super geholpen! Helaas hebben ze geen Leguano's
Gebruikersavatar
Door doranto
#3333939
-Annemarie- schreef:Ik heb normaal maat 39. In de winkel die Ronald noemde heb ik een maat M gepast, die was mij veel te groot. Op basis daarvan de S besteld, maar die zijn aan de krappe kant. Zit wel prima hoor, ik ben alleen niet gewend dat het zo strak zit denk ik.
Bobbeltjes van de zool heb ik geen last van.

Ik vond het verschil tussen de twee maten wel erg groot, misschien heeft er in de winkel een andere maat in de doos gezeten? Daar heb ik niet op gelet.

Succes!
Dat denk ik dan ook. Ik heb normaal maat 38/39 en heb zojuist de M ontvangen. Die passen perfect en zijn zeker niet te groot. Vind ze leuk en ben er heel blij mee :)
Door hannabelgje
#3338805
Ik wist vanmorgen echt niet meer welje schoenen ik aan moest doen met wandelen. Mijn voet doet nog steeds zeer van Londen en alle wandelschoenen drukken op die pijnlijke plek. Ineens kreeg ik een ingeving en ben gewoon op blote voeten gegaan. Dat was lekker zeg! Kogel door de kerk er komen zodra het mogelijk is toch echt barefoot schoenen hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338806
hannabelgje schreef:Ik wist vanmorgen echt niet meer welje schoenen ik aan moest doen met wandelen. Mijn voet doet nog steeds zeer van Londen en alle wandelschoenen drukken op die pijnlijke plek. Ineens kreeg ik een ingeving en ben gewoon op blote voeten gegaan. Dat was lekker zeg! Kogel door de kerk er komen zodra het mogelijk is toch echt barefoot schoenen hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Pas maar op, want het is heel verslavend! :P
Als je eenmaal barefoot schoenen heb aangehad wil je noooit meer andere :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door