Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3358824
-Annemarie- schreef:Dat ja. ;D Het zijn meer zit-sloffen dan loop-sloffen.
Wij zijn ook zwaar aan vloerverwarming toe. :groenvanjaloeziesmiley:

Anders sokken met anti-slip op de zool?
Yoga sokken?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358828
fransbulletje schreef:Bij SheepSjop hebben ze ook donkere kleuren ;-)
Ik heb grijze besteld! Was net zo duur als bij de lidl. Nu maar hopen dat ik er niet ook ijskoude voeten in ga hebben.
Door Siberienne
#3358846
pike schreef:Dit lijkt me wel wat

https://www.buyyourwine.com/barefoot-me ... gIHj_D_BwE

:biggrin2:

;D ;D ;D ;D ;D

Ik loop op sokken.. en heb paar foute sloffen van The North Face (tent mule = dons) maar kan ze nergens vinden op het moment. Bij de deur staan klompen om buiten even wat te pakken ofzo.

Falke heeft ook van die sokken met anti-slip trouwens. zoiets https://www.falke.com/nl_nl/cosyshoe-he ... gKVn_D_BwE
Gebruikersavatar
Door pike
#3358858
Kaio schreef:Zonder gein, de pinot grigrio ervan is best lekker :biggrin2:
Dan op naar de spar, voor 5 euries in de aanbieding :dog:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3358860
Klaag: ik heb 2 dagen terug op Dunlops gelopen ivm de regen, nu heb ik een blaar op mijn rechterhak en doet mijn kleine linkerteen pijn... Gelukkig voel ik de blaar niet in mijn gewone schoenen :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Too
#3358865
pike schreef:Yoga sokken?

Hier heten dat kleutersokken ;D
Van die deftige van Falke (die vond ik wel redelijk warm) of huismerk van deze of gene maar ze zijn geen van allen echt erg warm als je op een koude ondergrong staat/loopt
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3358875
Ze heten hier vaak abs sokken .
Die yoga sokken zullen wel wat beter zitten. Maar wel weer een goede term voor google of Amazon, vind ik een hoop meer :)

Ja dat loopt nog wel het fijnst denk ik, maar heb ik er wel een aantal van nodig met die beren in huis. En zullen hier ook wat eerder slijten met de grindvloer.
Enige echt lastige vind ik dat je niet snel ff wat andere sloffen erover aan doet voor als je eventjes naar buiten moet.
Gebruikersavatar
Door pike
#3358877
Kaio schreef:Ze heten hier vaak abs sokken .
Die yoga sokken zullen wel wat beter zitten. Maar wel weer een goede term voor google of Amazon, vind ik een hoop meer :)

Ja dat loopt nog wel het fijnst denk ik, maar heb ik er wel een aantal van nodig met die beren in huis. En zullen hier ook wat eerder slijten met de grindvloer.
Enige echt lastige vind ik dat je niet snel ff wat andere sloffen erover aan doet voor als je eventjes naar buiten moet.


Ja dat is lastig, heb ik met de skinners ook. Dan steek ik ze in manliefs slippers, die zijn een paar maten groter. Maar het wordt pas echt lastig als hij er zelf al op naar buiten is ::)
Door Anne in Zweden
#3358881
Even een update: mijn Trackers zijn nog steeds waterdicht. Hoe warm ze uiteindelijk zullen blijken te zijn, durf ik niet te zeggen, maar niet superwarm, geloof ik. In ieder geval voel ik wel 'kou' wanneer ik door een plas water loop (niet ijskoud natuurlijk, maar gewoon, dat je een temperatuurverschil bespeurt wanneer je door water loopt). Op sneeuw zijn ze in ieder geval niet te gebruiken zonder spikes (maar dat was te verwachten). Ik was afgelopen week in Finland en daar was verse sneeuw gevallen, en bergaf of bergop was nog een heel avontuur. En omdat de sneeuw vrij onverwacht was gevallen (plaatselijk buitje van 30 cm in één nacht :-X ), had ik natuurlijk ook geen spikes bij me. Gewoon warm waren de Trackers wel in de sneeuw. Alleen moeten er dan dus wel hoefijzers onder. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3358888
pike schreef:Vet of impregneer jij je trackers Anne?
En zo ja hoe vaak doe je dat dan? En waarmee?
Ik heb één keer B&E Lederbalsam met bijenwas gebruikt, en twee keer de ledercrème van de Hema (omdat ik de B&E was vergeten mee te nemen op vakantie).
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3358892
Die yoga sokken zitten binnen no time onder de haren, mevroi is in de rui. Alweer. Of nog steeds. ::) Hier valt amper tegen te stofzuigen. Hoe dan ook, ik vind een slof toch fijner en dan ook nog 1 die niet als haarmagneet dient.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door