Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3348640
dinky89 schreef:Ik heb gisteren ontdekt dat hier in de stad winkeltje blijkt te zitten die Leguano's verkoopt. Gisteren dus de aktiv wezen passen en zat erg goed :) Alleen hadden ze mijn maat niet in de kleur die ik wilde hebben ::) model lady loop hadden ze daar helaas niet.
Voelde de bobbels inderdaad ook niet en had tenminste nog het idee van een normale schoen :)
Maar nu weet je hoe ze zitten en kun je ze zo online bij Leguano bestellen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348692
Ik denk dat ik me de Vivo primus lite aanschaf.
Iemand die tegenargumenten heeft? Het lijkt mij de meest geschikte om als gewone dagelijkse schoen, voornamelijk over verharde wegen, te dienen.

Ik vind de kinderversies ook erg leuk, maar wil ze eerst zelf proberen voor ik er Laurens mee naar school stuur...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3348702
pearlsofpassion schreef:Oh en hoe was die maat nu bij Vivo? Eentje groter als normaal? Of kun je het beste op de tabel afgaan en je voeten opmeten?
Vivo geeft zelf aan dat je de maat kunt nemen die je normaal ook koopt.
Ik heb officieel 38 maar koop dus altijd 38,5 of 39. Dus heb nu ook de 39 gekocht.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348704
fransbulletje schreef:Maar nu weet je hoe ze zitten en kun je ze zo online bij Leguano bestellen.
Vandaag inderdaad gedaan :cool:
Benieuwd wat mijn vriend er van zegt, op plaatje vond hij ze er leuk uitzien gelukkig.
Heb ook hele fijne ecco's maar die mag ik niet aan als ik met hem op pad ga 'want je bent toch niet 50 ofzo ::) '
Door fransbulletje
#3348706
dinky89 schreef:Vandaag inderdaad gedaan :cool:
Benieuwd wat mijn vriend er van zegt, op plaatje vond hij ze er leuk uitzien gelukkig.
Heb ook hele fijne ecco's maar die mag ik niet aan als ik met hem op pad ga 'want je bent toch niet 50 ofzo ::) '
;D ;D ;D
Als ik echt netjes op pad moet heb ik nog wel een paar gewone schoenen en verder moet hij er maar aan wennen.
Ik heb nog niet eerder zo lekker gelopen als afgelopen weken op mijn barefootschoenen en hij vind ze tot nu toe allemaal leuk staan.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348709
pluk schreef:Vivo geeft zelf aan dat je de maat kunt nemen die je normaal ook koopt.
Ik heb officieel 38 maar koop dus altijd 38,5 of 39. Dus heb nu ook de 39 gekocht.
Ja, ik weet dat ze dat zeggen, maar ik dacht dat de ervaringen hier anders lagen. Vandaar...
Door Anne in Zweden
#3348715
pearlsofpassion schreef:Ja, ik weet dat ze dat zeggen, maar ik dacht dat de ervaringen hier anders lagen. Vandaar...
Mannie heeft normaal maat 46 en heeft de Vivo Primus Trek, ook maat 46, die zit helemaal goed. Zelf heb ik wandelschoenen van Vivo (ben effe het model vergeten), en wel in maat 41, hoewel ik eigenlijk 39-40 heb normaal. Maar ik wil deze ook in de Zweedse winter kunnen dragen, vandaar dat ik ze groter heb genomen, zodat er een paar dikke sokken in passen. Ik loop er nu blootsvoets in, en dan zitten ze ruim, maar niet te ruim.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348782
Ik zoek sandalen ::) iets met te warme voetjes

Nu kom ik deze tegen: https://www.barefootandmore.nl/lizard-b ... -lime.html
Zijn dit barefoots?
Weet ook iemand hoe lizards vallen, heb nl. Van sandalen normaal 36, schoenen 37.

Van deze weet ik wel dat ze barefoots zijn , maar vraag me af of ze fijn zitten, of blijven zitten? Daarbij komt dat ik niet zo van iets tussen de tenen hou. ( plus het probleem dat ik in verhouding korte teentjes heb dus de plek van die teentouwtjes niet helemaal uitkomt)
https://www.barefootandmore.nl/lizard-r ... range.html

Of weet iemand nog andere leuke sandaaltjes ?
Door hannabelgje
#3348787
Xero shoes heeft barefootsandalen die niet tussen je tenen zitten. De x trek en de x trail.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348791
Ben aan het zoeken zien er ook goed uit, maar mijn maat in Europa.... Ik krijg nog geen sites gevonden waarin ze de kleinste damesmaat hebben, ja in Amerika maar dan is de zomer voorbij eer je die hebt ::) ;)
Iemand site tips?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3348793
Kaio schreef:Ben aan het zoeken zien er ook goed uit, maar mijn maat in Europa.... Ik krijg nog geen sites gevonden waarin ze de kleinste damesmaat hebben, ja in Amerika maar dan is de zomer voorbij eer je die hebt ::) ;)
Iemand site tips?
Ik heb mijn xero sandalen vanuit Engeland besteld https://xeroshoes.co.uk/
Zit jou maat daar niet bij?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348795
Doranto schreef:Ik heb mijn xero sandalen vanuit Engeland besteld https://xeroshoes.co.uk/
Zit jou maat daar niet bij?
Ne niet op voorraad, pas de 23e weer staat er ( en dan is het nog afwachten of ze mijn maart hebben, ze hebben wel een goede maattabel en sjabloon om de maat te bepalen! :D , dus dan kan ik goed kijken of ik 36 of 37 nodig heb) . Ze lijken me ontzettend comfy, de trial en trek, geen idee welke ik fijner zou vinden
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348797
hannabelgje schreef:Ze krijgen in de uk volgende week nieuwe voorraad zeggen ze.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja precies, denk bijna dat ik dat af moet wachten...

Oja levertijd vanuit Uk? Hoe lang is die?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door