Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348546
Ik heb gisteren ontdekt dat hier in de stad winkeltje blijkt te zitten die Leguano's verkoopt. Gisteren dus de aktiv wezen passen en zat erg goed :) Alleen hadden ze mijn maat niet in de kleur die ik wilde hebben ::) model lady loop hadden ze daar helaas niet.
Voelde de bobbels inderdaad ook niet en had tenminste nog het idee van een normale schoen :)
Door fransbulletje
#3348548
hannabelgje schreef:Ik vind ze zo flappen op het asfalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
;D ;D ;D dat heeft met je manier van lopen te maken
Door Lizzy
#3348575
fransbulletje schreef:;D ;D ;D dat heeft met je manier van lopen te maken
Maar kun je dat uitleggen? Ik bedoel, is dat niet goed? Hebben jullie daar geen last van? Hoe lopen jullie dan? Want op je hakken landen en afrollen werkt niet op barefootshoes. Dus ben je al gauw geneigd je voet platter neer te zetten. Toch?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3348580
hannabelgje schreef:Ik vind ze zo flappen op het asfalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik krijg dan beeld van Donald Duck, of van een snorkelaar op zwemvliezen ::) ;D ;D
Door fransbulletje
#3348583
Lizzy schreef:Maar kun je dat uitleggen? Ik bedoel, is dat niet goed? Hebben jullie daar geen last van? Hoe lopen jullie dan? Want op je hakken landen en afrollen werkt niet op barefootshoes. Dus ben je al gauw geneigd je voet platter neer te zetten. Toch?

Moeilijk uit te leggen, op mijn Lizards heb ik het meer dan op de Merrells. De Leguanos helemaal niet, heeft denk ik ook met de zool te maken.
Door marina
#3348584
Kaio schreef:Flappen?
Wat bedoelen jullie met flappen?
Ik had het ook in het begin, voelde me net een clown ;D
Nu eigenlijk geen last meer van, zal toch anders zijn gaan lopen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348585
Dus clownsschoenen? Dat de voorkant te groot, breed is?
Dan kan ik het nog steeds moeilijk voor de geest halen, of de voorkant van mijn schoenen zou te groot moeten zijn om dat voor elkaar te krijgen ?
Of komt het wellicht door de zero drop , dat je hak ineens zo veel lager is dat je tenen anders liggen :g: kan me daarbij ook nog iets indenken.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3348587
Ik sta op het punt om Vivo's te bestellen en zie hun 'refer a friend' actie.
Schijnt €30 korting op te leveren.
Exacte voorwaarden zijn onbekend.
Iemand die wil?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3348592
dinky89 schreef:Ik heb gisteren ontdekt dat hier in de stad winkeltje blijkt te zitten die Leguano's verkoopt. Gisteren dus de aktiv wezen passen en zat erg goed :) Alleen hadden ze mijn maat niet in de kleur die ik wilde hebben ::) model lady loop hadden ze daar helaas niet.
Voelde de bobbels inderdaad ook niet en had tenminste nog het idee van een normale schoen :)
Het Bootcentrum?
Daar willen wij ook nog naar toe, voor Meneer. Hoe is de keuze? Anders gaan we naar Zwolle, maar dat is toch weer een stukje verder.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348613
pluk schreef:Ik sta op het punt om Vivo's te bestellen en zie hun 'refer a friend' actie.
Schijnt €30 korting op te leveren.
Exacte voorwaarden zijn onbekend.
Iemand die wil?
Je mag mij wel. Ik ga wss wel vivo's kopen.
Wat moet je dan weten van me?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3348617
pearlsofpassion schreef:Je mag mij wel. Ik ga wss wel vivo's kopen.
Wat moet je dan weten van me?
inmiddels met Fenixjuh wat kunnen afspreken, dus mijn schoenen zijn al besteld

maar als jij mij jouw emailadres pbt, dan meld ik je aan en dan krijg jij een code toegestuurd voor €30 korting
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348618
pluk schreef:inmiddels met Fenixjuh wat kunnen afspreken, dus mijn schoenen zijn al besteld

maar als jij mij jouw emailadres pbt, dan meld ik je aan en dan krijg jij een code toegestuurd voor €30 korting
OK, ik stuur je een pb.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348636
-Annemarie- schreef:Het Bootcentrum?
Daar willen wij ook nog naar toe, voor Meneer. Hoe is de keuze? Anders gaan we naar Zwolle, maar dat is toch weer een stukje verder.
Ja, het bootcentrum ;)
Ze hadden in ieder geval de blauwe, witte en zwarte aktiv, de sokken, de chess en de ballerina.
Maar alleen Leguano's en daarvan niet alle modellen (de lady loop ontbrak maar daar zie ik een man ook niet op lopen).
Weet niet hoeveel je zoekt qua keuze en hoe assortiment is in verhouding tot Zwolle. Wel fijne behulpzame medewerker die er heel enthousiast over wist te vertellen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door