Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3352489
Kaio schreef:Heeft iemand al leuke goede waterproof barefootschoenen voor de winter en eh nu?
Nog nergens de wintercollectie gezien ::)
Door Lizzy
#3352490
Kaio schreef:Heeft iemand al leuke goede waterproof barefootschoenen voor de winter en eh nu?
Ik ben hard aan het sparen voor de Vivo's en ik denk dat ik het iets ga proberen te versnellen want ik had vandaag echt natte voeten. Deze:

Afbeelding

Als ik ze heb laat ik het weten.
Door fransbulletje
#3352491
Heb net de winkels gemaild met de vraag wanneer de herfst/wintercollectie online komt :biggrin2:

Ik vind deze wel leuk ..
gobi_hitop_black_a1_w_653_h_510_-_kopie.jpg
gobi_hitop_black_a1_w_653_h_510_-_kopie.jpg (20.94 KiB) 1641 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3352493
Lizzy schreef:Ik ben hard aan het sparen voor de Vivo's en ik denk dat ik het iets ga proberen te versnellen want ik had vandaag echt natte voeten. Deze:

Afbeelding

Als ik ze heb laat ik het weten.
Zijn dat die Firm Ground dinges? Die heb ik ook en ze zitten heeeeerlijk! En voor zover ik heb kunnen testen, zijn ze ook echt waterdicht.
Door Anne in Zweden
#3352494
Die leuke schoentjes van Zaqq die ik wilde bestellen, blijken helaas niet goed te passen. Ik heb zowel 41 (iets te klein) als 42 (veel te ruim) geprobeerd, maar het was het allebei net niet. Ze zijn van voren ook niet zo ruim als andere bf's, en de zool is alleen maar plat, heeft niet die ronde kanten die de Merrells bijvoorbeeld hebben. Ze gaan dus terug, en ik ben nog steeds op zoek naar leuke bf-schoentjes voor de chic... Iemand tips?
Gebruikersavatar
Door pike
#3352495
Lizzy schreef:Ik ben hard aan het sparen voor de Vivo's en ik denk dat ik het iets ga proberen te versnellen want ik had vandaag echt natte voeten. Deze:

Afbeelding

Als ik ze heb laat ik het weten.

Dit zijn toch de trackers (van Doranto en Anne). Tot nu toe zijn dat de enige die ik gezien heb die in aanmerking komen voor met de honden op pad te gaan. Daarnaast zijn ze volgens Doranto inderdaad echt waterdicht. Ze staan hier ook op het verlanglijstje.
fransbulletje schreef:Heb net de winkels gemaild met de vraag wanneer de herfst/wintercollectie online komt :biggrin2:

Ik vind deze wel leuk ..
gobi_hitop_black_a1_w_653_h_510_-_kopie.jpg
Deze had ik voor de winter ook op het oog, zijn in elk geval niet zo ontieglijk duur, maar ze zijn dan ook niet waterdicht, enkel waterafstotend bij goed onderhoud (zoals met alle leer eigenlijk). Maar om te gebruiken voor de niet-hond gebonden activiteiten, om de hele duren wat te sparen, zat ik daar ook aan te denken.

En voor in huis van de winter (vloer = koud) had ik nog de skinners in gedachte.

En dan fl.... ik alle tenen- en voetknellende schoenen de deur uit.
Gebruikersavatar
Door pike
#3352496
Anne in Zweden schreef:Die leuke schoentjes van Zaqq die ik wilde bestellen, blijken helaas niet goed te passen. Ik heb zowel 41 (iets te klein) als 42 (veel te ruim) geprobeerd, maar het was het allebei net niet. Ze zijn van voren ook niet zo ruim als andere bf's, en de zool is alleen maar plat, heeft niet die ronde kanten die de Merrells bijvoorbeeld hebben. Ze gaan dus terug, en ik ben nog steeds op zoek naar leuke bf-schoentjes voor de chic... Iemand tips?
Wat jammer zeg, ze zien er zo leuk uit.
Door Too
#3352497
Kaio schreef:Heeft iemand al leuke goede waterproof barefootschoenen voor de winter en eh nu?
De Feelmax Kuuva 4 is ook een waterdichte hoge schoen, ziet er wel heel serieus uit


En anders zijn er ook nog waterdichte sokken ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3352498
Too schreef:De Feelmax Kuuva 4 is ook een waterdichte hoge schoen, ziet er wel heel serieus uit
Maar daarvan heb ik wel een heel slechte recensie gelezen. Zo lek als een zeef en geen goede reactie van Feelmax. Daar waag ik mijn geld dan liever niet aan.
Door Too
#3352499
pike schreef:Maar daarvan heb ik wel een heel slechte recensie gelezen. Zo lek als een zeef en geen goede reactie van Feelmax. Daar waag ik mijn geld dan liever niet aan.
Oow ja nee snap ik, daar heeft niemand trek in
Door Anne in Zweden
#3352512
pike schreef:Wat jammer zeg, ze zien er zo leuk uit.
Ze zijn ook echt leuk! Ik vind het echt jammer dat ze niet goed passen, ze zijn zo mooi, chic bijna (voor een bf dan toch). Maar ja, ze zijn ook niet goedkoop, en voor die prijs moeten ze toch echt perfect zitten. Gelukkig is de service heel goed en snel, zodat terugsturen geen probleem is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352550
Die trackers zijn wel gelijk de hoofdprijs zeg, vind ze wel leuk uitzien en lijken me fijn.

De kuuva zijn wat lomper zie ik, zag ook zo snel wel goede recensies maar dan zou ik er even goed in moeten verdiepen.

Echt waterproof is een must aangezien ik toch echt af en toe door plassen heen moet, en door gras ed. Dat red je niet met waterafstotend.



Maar eh waterdichte sokken? :???:
Door Lizzy
#3352552
Die trackers zijn hopeloos duur... Ja, aan de andere kant betaalde ik dit ook voor m'n Hanwag's en Lowa's...... En die gaan hier ook niet langer dan 1 jaar mee. Maar goed, deze moeten zich nog bewijzen. Lastig is natuurlijk wel dat ze niet zo hoog zijn. Dus je broek is nat als je door nat gras moet voor je het weet. Daarom had ik altijd graag Dubarry's aan. Maar ja, over duur gesproken :-X (en die gaan ook maar 1,5 jaar mee).
Gebruikersavatar
Door doranto
#3352554
Lizzy schreef:Die trackers zijn hopeloos duur... Ja, aan de andere kant betaalde ik dit ook voor m'n Hanwag's en Lowa's...... En die gaan hier ook niet langer dan 1 jaar mee. Maar goed, deze moeten zich nog bewijzen. Lastig is natuurlijk wel dat ze niet zo hoog zijn. Dus je broek is nat als je door nat gras moet voor je het weet. Daarom had ik altijd graag Dubarry's aan. Maar ja, over duur gesproken :-X (en die gaan ook maar 1,5 jaar mee).
Dat 'natte broekspijpen' probleem heb ik opgelost door een outdoorbroek. Die worden weliswaar natuurlijk ook nat, maar daar heb je geen last van. Ze drogen ook heel snel. Als het kouder wordt (en ik deze schoenen dus draag) draag ik altijd een gevoerde broek, de akela van Life-line. Absoluut niet duur (goedkoop zelfs) en draagt heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door