Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345235
hannabelgje schreef:De mijne zitten verder wel prima dus ik denk dat ik ze wel wil houden. Er staat ook: you want them snug or they won't stay on your feet. Dus ze moeten echt gewoon passen zonder extra ruimte.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Morgen eens proberen op nier vermoeide voeten ;)
Ze v
Vallen echt totaal niet af, denk wel dat ik ze nodig heb 38 van de hak tot tenen lengte. In 37 kon ik mijn tenen niet geheel naar boven buigen
Door Lizzy
#3345251
koekje schreef:Lizzy, heb je je voeten zittend of staand gemeten? Staand, dus met je volle gewicht erop, zijn ze mogelijk groter. En dan is 1 millimeter speling niet zoveel.
Ik heb ze staand gemeten. Maar ik vind 2 mm echt een beetje listig....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3345256
Afbeelding

Samen barefoot. Meneer loopt sinds een paar weken 50% zo en is heel gelukkig met de Vivo's. :)
En over de maten: hij heeft de Vivo's nu één maat groter dan 'normale' schoenen en zou het volgende paar sowieso nog een maat groter bestellen.


Ik zie hier weer hele leuke schoenen langskomen! :) *mag ook niet meer googelen* ;D
Door hannabelgje
#3345278
Net weer een uurtje de fivefingers aangehad. Ik vrees dat ze toch teruggaan. Ik krijg er kramp van in mijn voeten. Toch te klein denk ik. En ik vind ze zo leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3345287
Ik heb net een uur gewandeld in m'n Trackers, en ze lopen heerlijk! Geen centje pijn qua Mortons, geen vermoeide voeten of schurende plekjes of zo. De zolen zijn niet te dik of te dun; we liepen op een grindweg met zowel grotere stukken grind als kleinere, en hoewel ik ze kon voelen, deden ze geen pijn aan mijn voetzolen. De enkels krijgen steun maar zitten niet ingebonden. Het is heerlijk om weer 'gewone' hoge wandelschoenen aan te hebben bij het uitlaten van de honden wanneer het wat frisser is buiten, geen Fivefingers (die vanwege de ontbrekende sokken dan net iets te koud zijn) of de Joe Nimbles (die wel warm genoeg zijn maar eigenlijk iets te chic voor het honden uitlaten). Ben happy met m'n Trackers!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345291
pearlsofpassion schreef:En je hebt de 37 moeten terugsturen? Want misschien heb je gewoon verschillende maat voor je voeten. De ene 37 en de andere 38. Dat kan he...
Mijn linkervoet is idd net iets groter, 2 mm of zo, maar nog nooit maatverschil gehad zeg maar
En ik heb de 37 liggen, maar denk toch dat het de 38 wordt gezien die 37 krap waren en wat trokken en als ik lees van Hanna dat ze daardoor kramp krijgt, dan moet het de 38 worden. Straks weer passen op niet vermoeide voeten dat voelt toch anders :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345293
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Samen barefoot. Meneer loopt sinds een paar weken 50% zo en is heel gelukkig met de Vivo's. :)
En over de maten: hij heeft de Vivo's nu één maat groter dan 'normale' schoenen en zou het volgende paar sowieso nog een maat groter bestellen.


Ik zie hier weer hele leuke schoenen langskomen! :) *mag ook niet meer googelen* ;D
Die van meneer zien er als gewone sportieve schoenen uit ;)
Door Lizzy
#3345294
Anne in Zweden schreef:Ik heb net een uur gewandeld in m'n Trackers, en ze lopen heerlijk! Geen centje pijn qua Mortons, geen vermoeide voeten of schurende plekjes of zo. De zolen zijn niet te dik of te dun; we liepen op een grindweg met zowel grotere stukken grind als kleinere, en hoewel ik ze kon voelen, deden ze geen pijn aan mijn voetzolen. De enkels krijgen steun maar zitten niet ingebonden. Het is heerlijk om weer 'gewone' hoge wandelschoenen aan te hebben bij het uitlaten van de honden wanneer het wat frisser is buiten, geen Fivefingers (die vanwege de ontbrekende sokken dan net iets te koud zijn) of de Joe Nimbles (die wel warm genoeg zijn maar eigenlijk iets te chic voor het honden uitlaten). Ben happy met m'n Trackers!
Zo, dat klinkt echt super! Dat zijn die Vivo Trackers FG, toch?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345295
De 37 zit rechts goed maar links trekt ie net.
De 38 zit wat ruimer, vind ik op de hak wat minder fijn zitten. Tis wat die 5 fingers. Maar aangezien 37 links trekt moet het 38 zijn. Jammer dat deze geen tussenmaatje hebben.
Op zich wel fijn die tenen spreiders dat wel, dus ga het gewoon met 38 proberen
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3345298
Vanmorgen weer op dunne zooltjes gelopen. Gemerkt dat ik op het asfalt veel meer op mijn hakken loop, en op gras/grind meer op mijn voorvoeten.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door marina
#3345320
Ik vind jouw 5fingers leuk annemarie!

Klinkt goed Anne, ik heb ze net even opgezocht, lijkt mij ook wel wat in de winter, maar de prijs houd me voorlopig nog even tegen ::)

Uiteindelijk iets van 70 km op mn barefoots gewandeld in de vakantie. Geen centje pijn!
Naar het werk heb ik ze ook iedere dag aan nu.

Gisteren 1,5 uur gewandeld op mijn normale paardenschoenen (had een paard mee en dat loopt dan net wat veiliger met een dichte hak ;) ) ging ook prima. Ik kan dus nog goed op normale schoenen lopen maar als ik de keus heb trek ik mijn barefoots aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door