Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3360770
Lizzy schreef:Hoe is het met jullie Trackers (voor degene die Trackers hebben natuurlijk :biggrin2: ) ?
Helemaal goed tot nu toe. Moet er wel bijzeggen dat het hier overal best wel droog is. Er valt nog steeds zo goed als geen regen. Verder dan dauwgras hebben ze nog niet veel vocht te verduren gehad. Ik spray ze wel af en toe in, maar aangezien ik toch wil proberen het leer ook een beetje mooi te houden heb ik nu een ook maar een blikje wax gekocht.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3360771
Lizzy schreef:En hoe lang heb jij ze nou ook alweer? Vorig jaar toch al?
Ja, draag ze nu voor het 2de seizoen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360772
pike schreef:Ik heb de gobi hi 2.0 binnen. En ze zitten heerlijk :D Ook om de enkel. Ze sluiten mooi aan om de enkel en knellen of schuren daar echt niet. Ik loop er zo mee weg. Helemaal blij :D
OH fijn!
En zo op het eerste zicht, zijn ze warm? Ze zijn niet gevoerd toch?

Wat leuk dat ze goed zitten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360774
fransbulletje schreef:Bovenaan de website en ook op hun facebookpagina code is bf18
Thanx! :)

Ik zie het nog steeds niet. Ik ga de code eens proberen. Hopelijk werkt het voor België ook...
Gebruikersavatar
Door pike
#3360776
pearlsofpassion schreef:OH fijn!
En zo op het eerste zicht, zijn ze warm? Ze zijn niet gevoerd toch?

Wat leuk dat ze goed zitten.
Ik heb ze alleen pas in huis aangehad, daar voelden ze wel warm. Buiten moet ik nog ervaren.
Ze zijn wel gevoerd (met hetzelfde witte spulletje als je op de foto's van de hi top kan zien), alleen het bovenste deel rond de enkel is bij deze niet gevoerd. En ze hebben net als de tracker een thermisch inlegzooltje.
Gebruikersavatar
Door pike
#3360777
pearlsofpassion schreef:Thanx! :)

Ik zie het nog steeds niet. Ik ga de code eens proberen. Hopelijk werkt het voor België ook...
Ik moet zeggen dat het niet uitblinkt in duidelijkheid. Geldt het voor ALLE barefootschoenen? Maar ik ga me er verder niet in verdiepen, mijn geld is na de tracker en de hi voorlopig toch op ::) T.z.t. komt er wel weer wat in de aanbieding.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360778
De code werkt.
Maar mijn bankkaart wil hij niet aannemen. Grrr. >:(
Nu moet ik wachten tot vanavond voor Meneer zijn kredietkaart. En ze hebben er maar 4 meer in mijn maat. Waarvan minstens 1 in elke kleur. Dus op zo'n dag met zoveel korting is het maar de vraag of er vanavond nog 1 is in mijn voorkeurkleur. Spannend! :biggrin2:
Door fransbulletje
#3360790
pearlsofpassion schreef:De code werkt.
Maar mijn bankkaart wil hij niet aannemen. Grrr. >:(
Nu moet ik wachten tot vanavond voor Meneer zijn kredietkaart. En ze hebben er maar 4 meer in mijn maat. Waarvan minstens 1 in elke kleur. Dus op zo'n dag met zoveel korting is het maar de vraag of er vanavond nog 1 is in mijn voorkeurkleur. Spannend! :biggrin2:
Kun je ze niet bellen om te vragen of ze ze voor je willen achterhouden?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360797
fransbulletje schreef:Kun je ze niet bellen om te vragen of ze ze voor je willen achterhouden?
Ik heb ze net aan de lijn gehad. Ze belden zelf omdat ze zagen dat ik meermaals geprobeerd had maar de betaling niet rond kreeg. Ze zei dat ze dat model nog had.. Heb dan niet verder gevraagd ivm achterhouden. Denk ook niet dat ze dat zouden doen.
Door Anne in Zweden
#3360798
Lizzy schreef:Hoe is het met jullie Trackers (voor degene die Trackers hebben natuurlijk :biggrin2: ) ?
Ik heb mijn Trackers momenteel niet aan, omdat de zolen te glad zijn voor de weersomstandigheden (-14, berijpte wegen en velden). En er ligt nog geen sneeuw, dus ik kan er nog geen sneeuwkettingen onder leggen. Maar ik heb ze tot een graad of -4 aangehad, en toen waren ze gewoon lekker warm.
Door Lizzy
#3360801
Anne in Zweden schreef:Ik heb mijn Trackers momenteel niet aan, omdat de zolen te glad zijn voor de weersomstandigheden (-14, berijpte wegen en velden). En er ligt nog geen sneeuw, dus ik kan er nog geen sneeuwkettingen onder leggen. Maar ik heb ze tot een graad of -4 aangehad, en toen waren ze gewoon lekker warm.
En droge voetjes?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3360813
Anne in Zweden schreef:Ik heb mijn Trackers momenteel niet aan, omdat de zolen te glad zijn voor de weersomstandigheden (-14, berijpte wegen en velden). En er ligt nog geen sneeuw, dus ik kan er nog geen sneeuwkettingen onder leggen. Maar ik heb ze tot een graad of -4 aangehad, en toen waren ze gewoon lekker warm.
Ik loop júist met gladde bevroren ondergrond met mijn sneeuwkettingen onder! Dat loopt perfect (zou er zelfs mee kunnen hardlopen). Met sneeuw vind ik het juist lastiger omdat dat onder en tussen de sneeuwkettingen vast koekt.
Op pag.9 staat een foto van de anti-gladheid-dingen die ik heb.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3361382
Mn Gobi Hi tops zijn binnen.
En ze zijn leuk want zijn mooier dan op foto en lekker soepel en zacht.
Maar valt ook wat tegen, want ook deze zijn erg ruim rond m'n enkels. Ofwel wil ik te aansluitende schoenen, ofwel heb ik een vreemd model enkels/ voeten.
De maat is zeker goed, de voet past perfect in de zool. Mocht echt niet kleiner zijn.

Maar dit gebeurd rond de enkel wanneer ik m'n been naar voren buig. Binnenkant voet:
IMG_20181129_143000.jpg
IMG_20181129_143000.jpg (2.57 MiB) 1531 keer bekeken
En buitenkant:
IMG_20181129_143125.jpg
IMG_20181129_143125.jpg (2.68 MiB) 1531 keer bekeken
Zo ziet het eruit als ik m'n been licht achteruit laat hangen, een klein beetje, bijna gewoon recht.
IMG_20181129_143120.jpg
IMG_20181129_143120.jpg (2.67 MiB) 1531 keer bekeken
Ruim rond de enkel dus. Je ziet dat ook van bovenaf als ik gewoon sta.
Als ik de veters strakker trek, begint het overal anders te knellen en het helpt niet echt.

Ook bij gaatje 2 van onder te tellen is die tong vastgemaakt aan de schoen en daar knelt het ook. Dat zie je zelfs op de foto's, dat er daar een bult staat. Ik hoop dat dat wel betert met inlopen want op 1 voet is dat ongemakkelijk. Ik hoop echt dat de schoenen zich wat naar me zetten.
Ik begrijp eigelijk niet waarom ze die tong zo maken. Heb dat nog nooit bij andere schoenen geweten, en ik vind het ook niet gek dat dat ongemakkelijk is als de stof daar plots 3 dubbel zit ipv enkel.
En het zit net op een pees oid die beweegt als ik stap, dus dat is echt pijnlijk en straalt uit naar m'n hele voet en zelfs enkel. :-\
Ik ga maar eens wat experimenteren met hoe de veters aantrekken. Hopelijk maakt dat nog verschil.

Voor de rest vind ik ze wel heel aangenaam. Heel zacht en fijn materiaal. Dus ik hoop dat het echt beter wordt met inlopen.
Door fransbulletje
#3361385
pearlsofpassion schreef:Mn Gobi Hi tops zijn binnen.
En ze zijn leuk want zijn mooier dan op foto en lekker soepel en zacht.
Maar valt ook wat tegen, want ook deze zijn erg ruim rond m'n enkels. Ofwel wil ik te aansluitende schoenen, ofwel heb ik een vreemd model enkels/ voeten.
De maat is zeker goed, de voet past perfect in de zool. Mocht echt niet kleiner zijn.

Maar dit gebeurd rond de enkel wanneer ik m'n been naar voren buig. Binnenkant voet:IMG_20181129_143000.jpg
En buitenkant:
IMG_20181129_143125.jpg

Zo ziet het eruit als ik m'n been licht achteruit laat hangen, een klein beetje, bijna gewoon recht.
IMG_20181129_143120.jpg

Ruim rond de enkel dus. Je ziet dat ook van bovenaf als ik gewoon sta.
Als ik de veters strakker trek, begint het overal anders te knellen en het helpt niet echt.

Ook bij gaatje 2 van onder te tellen is die tong vastgemaakt aan de schoen en daar knelt het ook. Dat zie je zelfs op de foto's, dat er daar een bult staat. Ik hoop dat dat wel betert met inlopen want op 1 voet is dat ongemakkelijk. Dat de schoenen zich wat naar me zetten.

Voor de rest vind ik ze wel heel aangenaam. Dus ik hoop dat het echt beter wordt met inlopen.
Bij mij sluiten ze goed aan, heb juist veters heel losjes vast om wat ruimte te houden.
Gebruikersavatar
Door pike
#3361399
Ik herken ook de problemen niet. Bij mij knellen ze nergens, drukken ze nergens. Rond de enkel niet, op de wreef niet, lekker veel teenruimte. Van de tong ook niks geen last. Met of zonder sok. Maar: Jouw schoenen PoP zijn niet hetzelfde als de mijne. Ik heb de Hi 2, niet de Hi top. Daar zal dan ongetijfeld verschil in het model zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door