Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3338808
hannabelgje schreef:Ik wist vanmorgen echt niet meer welje schoenen ik aan moest doen met wandelen. Mijn voet doet nog steeds zeer van Londen en alle wandelschoenen drukken op die pijnlijke plek. Ineens kreeg ik een ingeving en ben gewoon op blote voeten gegaan. Dat was lekker zeg! Kogel door de kerk er komen zodra het mogelijk is toch echt barefoot schoenen hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik kan me er alles bij voorstellen! Ik had sinds ik barefoots droeg geen last meer van Morton neuroom, maar nu ik de hele (lange) winter weer gedwongen laarzen aan heb gehad, begin ik af en toe weer wat Morton-achtigs te voelen. Nog lang niet die brandende, stekende pijn van voorheen, maar iets van een aankondiging zit er wel in mijn tenen nu. Het weer is nog niet helemaal geschikt voor barefoots, maar zodra het kan, ga ik er weer voor. Dus als je nu merkt dat je op blote voeten lekker loopt, zou ik als ik jou was toch gaan sparen voor een paar barefootschoenen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338819
Kreeg gisteren een brief van de podotherapeut, dat het weer tijd werd om de zooltjes na te laten kijken/meten. Het was immers al anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst zooltjes had gehaald en voor het 'goede' zou je ze toch wel een keer per jaar moeten laten controleren..... ::)
Sinds ik barefoot-schoenen draag zijn echter alle klachten die ik met de zooltjes en 'gewone steunende schoenen' had verdwenen! Ik kan weer lange wandelingen maken, zonder kniebanden en pijn! :D
Ik ga maar geen reactie geven op de brief, vind het een beetje sneu :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3338829
Anne in Zweden schreef:
Ik kan me er alles bij voorstellen! Ik had sinds ik barefoots droeg geen last meer van Morton neuroom, maar nu ik de hele (lange) winter weer gedwongen laarzen aan heb gehad, begin ik af en toe weer wat Morton-achtigs te voelen. Nog lang niet die brandende, stekende pijn van voorheen, maar iets van een aankondiging zit er wel in mijn tenen nu. Het weer is nog niet helemaal geschikt voor barefoots, maar zodra het kan, ga ik er weer voor. Dus als je nu merkt dat je op blote voeten lekker loopt, zou ik als ik jou was toch gaan sparen voor een paar barefootschoenen.
Dat heb ik ook. Het scheelt wel dat ik het nu eerder herken, en dan draag ik meteen weer hele brede schoenen. Moet voor het werk regelmatig een dagje 'netjes' en dat voel ik meteen aan de voet.

Ik heb de afgelopen warme dagen heerlijk op blote voeten gelopen, of op de barefoots. Alleen als het niet anders kan, gewone schoenen aan.
Ga toch maar eens sparen voor barefoot laarzen, voor de komende winter.
http://eu.vibram.com/en/shop/furoshiki/ ... ck#start=1
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338839
-Annemarie- schreef:Dat heb ik ook. Het scheelt wel dat ik het nu eerder herken, en dan draag ik meteen weer hele brede schoenen. Moet voor het werk regelmatig een dagje 'netjes' en dat voel ik meteen aan de voet.

Ik heb de afgelopen warme dagen heerlijk op blote voeten gelopen, of op de barefoots. Alleen als het niet anders kan, gewone schoenen aan.
Ga toch maar eens sparen voor barefoot laarzen, voor de komende winter.
http://eu.vibram.com/en/shop/furoshiki/ ... ck#start=1
Ik heb afgelopen winter gewoon op mijn trackers van Vivobarefoot gelopen. Ik heb totaal geen koude voeten gehad. Ze waren zelfs warmer dan met de dikke winterlaarzen die ik altijd droeg. Ik heb sowieso veel minder last van koude voeten als ik barefoot schoenen draag, terwijl die toch erg minimalistisch zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3338907
Chips ergens krijg ik de kriebels dat ik ook eens barefoots moet uitproberen....maar is zo duur om even uit te proberen :-\

Maar die krijg je niet in winkels he? En welke zijn dan i interessant ?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3338908
Ik weet op het gevoel dat ik het geweldig zou vinden.
Ik vind alleen die aparte tenen niets. ::)
En ik denk niet dat ik mijn man ooit overtuigd krijg zodat ik er krijg... :-\
Door hannabelgje
#3338909
Kaio schreef:Chips ergens krijg ik de kriebels dat ik ook eens barefoots moet uitproberen....maar is zo duur om even uit te proberen :-\

Maar die krijg je niet in winkels he? En welke zijn dan i interessant ?
Een winkel in Arnhem heeft ze met vrij veel keuze.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338911
pearlsofpassion schreef:Ik weet op het gevoel dat ik het geweldig zou vinden.
Ik vind alleen die aparte tenen niets. ::)
En ik denk niet dat ik mijn man ooit overtuigd krijg zodat ik er krijg... :-\
Schoenen met afzonderlijke tenen zijn slechts 1 soort van de vele soorten barefoot schoenen die er zijn hoor. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3338912
hannabelgje schreef:Een winkel in Arnhem heeft ze met vrij veel keuze.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Da's best ver :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3338915
Doranto schreef:Schoenen met afzonderlijke tenen zijn slechts 1 soort van de vele soorten barefoot schoenen die er zijn hoor. ;)
Ja ik weet het. :biggrin2: Maar ik vind ze echt niets.
Nee, de 2e reden houdt me tegen..

En het feit dat je daarna niets anders meer wil... :P
Door hannabelgje
#3339265
Aangezien ik geen keuze kan maken, denk ik dat ik morgen maar naar Tilburg rij. Arnhem vind ik te ver denk ik. Deze heb ik als suggesties. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door