Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3348798
Kaio schreef:
Ne niet op voorraad, pas de 23e weer staat er ( en dan is het nog afwachten of ze mijn maart hebben, ze hebben wel een goede maattabel en sjabloon om de maat te bepalen! :D , dus dan kan ik goed kijken of ik 36 of 37 nodig heb) . Ze lijken me ontzettend comfy, de trial en trek, geen idee welke ik fijner zou vinden
Bij natuurlijkhardlopen.nl hebben ze nog kleine maten in het zwart. Levertijd uit de UK was bij mij tot nu toe super vlug. Binnen 2 dgn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3348799
Ik raad bij xero shoes echt aan om de templates te printen om de maat te bepalen. Ze moeten zo precies mogelijk onder je voeten passen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348803
hannabelgje schreef:Bij natuurlijkhardlopen.nl hebben ze nog kleine maten in het zwart. Levertijd uit de UK was bij mij tot nu toe super vlug. Binnen 2 dgn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja dacht ik ook tot ik op de maat klik, niet op voorraad.
Levertijd van 2 dagen valt inderdaad reuze mee.
hannabelgje schreef:Ik raad bij xero shoes echt aan om de templates te printen om de maat te bepalen. Ze moeten zo precies mogelijk onder je voeten passen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja dat ga ik ook doen, dan moet het zeker passen, ik heb zelf niet graag veel ruimte over voor of achter in sandalen, maar tenen die eroverheen vallen vind ik ook weer super gruwelijk :biggrin2:
Door fransbulletje
#3348804
Kaio schreef:Ik zoek sandalen ::) iets met te warme voetjes

Nu kom ik deze tegen: https://www.barefootandmore.nl/lizard-b ... -lime.html
Zijn dit barefoots?
Weet ook iemand hoe lizards vallen, heb nl. Van sandalen normaal 36, schoenen 37.

Van deze weet ik wel dat ze barefoots zijn , maar vraag me af of ze fijn zitten, of blijven zitten? Daarbij komt dat ik niet zo van iets tussen de tenen hou. ( plus het probleem dat ik in verhouding korte teentjes heb dus de plek van die teentouwtjes niet helemaal uitkomt)
https://www.barefootandmore.nl/lizard-r ... range.html

Of weet iemand nog andere leuke sandaaltjes ?
Berichtje sturen naar barefoot and more met je maat, meet je voet goed op en dan kunnen ze maat advies geven. Zo heb ik het al 2x gedaan en schoenen passen perfect.
Door marina
#3348810
Xero heeft leuke schoenen, ik ga eens meten en dan hopen dat volgende week de nieuwe voorraad binnen is
Hanna: Wat betaalde jij ongeveer aan verzendkosten?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348812
marina schreef:Xero heeft leuke schoenen, ik ga eens meten en dan hopen dat volgende week de nieuwe voorraad binnen is
Hanna: Wat betaalde jij ongeveer aan verzendkosten?
Als ik wat in de winkelmand leg en land selecteer, NL ,of DE komt er 7,19 euro verzendkosten bij
Door marina
#3348814
Kaio schreef:Als ik wat in de winkelmand leg en land selecteer, NL ,of DE komt er 7,19 euro verzendkosten bij
Suf dat had ik zelf kunnen bedenken ;D Dank je!
Door hannabelgje
#3348817
marina schreef:Xero heeft leuke schoenen, ik ga eens meten en dan hopen dat volgende week de nieuwe voorraad binnen is
Hanna: Wat betaalde jij ongeveer aan verzendkosten?
Ik heb zelf nog niet bij uk xero schoenen gekocht. Wel andere uk artikelen (mijn happy planner) en dat was 5 euro of pond. Bij xero zag ik bij schoenen 4 pond verzendkosten. Mijn sandalen van natuurlijkhardlopen.nl was iets van 5 euro verzendkosten dacht ik.

Kaio moet jij nog kleiner dan 23 cm dan? Die hebben ze in het zwart op voorraad staat er.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348819
hannabelgje schreef:Ik heb zelf nog niet bij uk xero schoenen gekocht. Wel andere uk artikelen (mijn happy planner) en dat was 5 euro of pond. Bij xero zag ik bij schoenen 4 pond verzendkosten. Mijn sandalen van natuurlijkhardlopen.nl was iets van 5 euro verzendkosten dacht ik.

Kaio moet jij nog kleiner dan 23 cm dan? Die hebben ze in het zwart op voorraad staat er.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik meet 22,5 en 22,7. Dan gok ik dat 37/23 cm goed is (ik moet nog sjabloon meten)
Maar die 37 is dus toch niet op voorraad, als je hem selecteert staat er niet op voorraad, de rest natuurlijk wel ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348892
hmmmmm.

wat vinden jullie?

ik moet eigenlijk dus ook nog spiegelen voor de andere voet...
20180716_183436.jpg
20180716_183436.jpg (2.07 MiB) 1488 keer bekeken
20180716_183459.jpg
20180716_183459.jpg (2.35 MiB) 1488 keer bekeken
Door hannabelgje
#3348893
Ik vind de maat goed. Mochten ze nog net ietsie te groot zijn kun je er een stukje afknippen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348897
hannabelgje schreef:Ik vind de maat goed. Mochten ze nog net ietsie te groot zijn kun je er een stukje afknippen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
van welke , het zijn nl 2 maten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348898
Ik vind de onderste wel erg krap op de rand zitten. Ik zou daarmee bang zijn dat de tenen over de rand zullen gaan ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door