Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345332
Wordt er helemaal gek van :clown2: :crazy2:
Maar hoe horen die 5 vingers nou te zitten? Ze horen strak te zitten maar hoe strak? En wat is te groot? Wat is te klein?
Stel ze zitten goed strak loopt dat nog wat uit?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345338
eelke schreef:Waar heb je ze gekocht? Kun je hun niet bellen voor advies?
Op amazon :biggrin2:

Maar de een is te klein de ander is te groot. Volgens de cm in de schoen zou er maar 0,5 verschil inzitten, nou volgens mij gevoel toch echt meer.
Door Anne in Zweden
#3345351
Even een vraagje namens de buuf: barefoot en hallux valgus, gaat dat samen? Ze heeft ooit fivefingers geprobeerd, maar vond dat niet prettig lopen. Nu ze ziet dat ik met normaal uitziende barefootschoenen loop, en hoeveel baat ik daarbij heb, wil ze ook wel weer een poging doen, maar ze heeft een flinke hallux valgus geërfd van d'r mama. Heeft iemand ervaring daarmee?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345352
pearlsofpassion schreef:Maar waarom draag je dan niet links 38 en rechts 37? Als je je daar nu goed bij voelt?
moet ik 2 paar kopen :biggrin2:
Nee ik vind die 38 dus op beide voeten te groot...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345353
Anne in Zweden schreef:Even een vraagje namens de buuf: barefoot en hallux valgus, gaat dat samen? Ze heeft ooit fivefingers geprobeerd, maar vond dat niet prettig lopen. Nu ze ziet dat ik met normaal uitziende barefootschoenen loop, en hoeveel baat ik daarbij heb, wil ze ook wel weer een poging doen, maar ze heeft een flinke hallux valgus geërfd van d'r mama. Heeft iemand ervaring daarmee?
Zou zeggen juist dan is genoeg teenruimte belangrijk. Zal ze vast alleen in fases moeten opbouwen en wellicht in combinatie met andere oefeningen voor die aandoening
Door Lizzy
#3345355
Fenixjuh schreef:Vanmorgen weer op dunne zooltjes gelopen. Gemerkt dat ik op het asfalt veel meer op mijn hakken loop, en op gras/grind meer op mijn voorvoeten.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja, dit herken ik wel, dat heb ik ook. Volgens mij veranderd dat nog wel als je langer op barefootshoes loopt?
Door Anne in Zweden
#3345361
Lizzy schreef:Zo, dat klinkt echt super! Dat zijn die Vivo Trackers FG, toch?
Klopt! Bij Anyones Runshop in Tilburg gekocht, die versturen ook naar Zweden voor weinig geld. :D
Door Anne in Zweden
#3345392
Ik merkte iets interessants vanavond bij het koken. Ik stond pannenkoeken te bakken en voelde daarbij wat spierpijn rond mijn rechterenkel. Toen ik mijn voet een beetje bewoog, merkte ik dat ik niet langer proneer wanneer ik langdurig sta. Vroegah zakte ik altijd flink naar binnen (inclusief vliesontsteking nav hardlopen destijds), en daar heb ik toen steunzolen voor laten maken. Maar als ik die niet droeg, proneerde ik dus nog steeds heel erg.
Blijkbaar corrigeren mijn voeten zichzelf nu, zonder dat ik het merk. Of nou ja, ik merkte het dus door die spierpijn. Geweldig bijeffect van de barefootjes!
Door Lizzy
#3345397
Anne in Zweden schreef:Ik merkte iets interessants vanavond bij het koken. Ik stond pannenkoeken te bakken en voelde daarbij wat spierpijn rond mijn rechterenkel. Toen ik mijn voet een beetje bewoog, merkte ik dat ik niet langer proneer wanneer ik langdurig sta. Vroegah zakte ik altijd flink naar binnen (inclusief vliesontsteking nav hardlopen destijds), en daar heb ik toen steunzolen voor laten maken. Maar als ik die niet droeg, proneerde ik dus nog steeds heel erg.
Blijkbaar corrigeren mijn voeten zichzelf nu, zonder dat ik het merk. Of nou ja, ik merkte het dus door die spierpijn. Geweldig bijeffect van de barefootjes!
Whaaaaaaaaa, dat is toch geweldig nieuws zeg. Jeetje, wat een super effect! Je voeten beginnen nu echt snel sterk te worden!
Door Lizzy
#3345398
Anne in Zweden schreef:Klopt! Bij Anyones Runshop in Tilburg gekocht, die versturen ook naar Zweden voor weinig geld. :D
Da's mooi. Ik heb deze toch ook wel op mijn verlanglijstje staan. Ze lijken me erg fijn zitten.
Door fransbulletje
#3345401
Anne in Zweden schreef:Ik merkte iets interessants vanavond bij het koken. Ik stond pannenkoeken te bakken en voelde daarbij wat spierpijn rond mijn rechterenkel. Toen ik mijn voet een beetje bewoog, merkte ik dat ik niet langer proneer wanneer ik langdurig sta. Vroegah zakte ik altijd flink naar binnen (inclusief vliesontsteking nav hardlopen destijds), en daar heb ik toen steunzolen voor laten maken. Maar als ik die niet droeg, proneerde ik dus nog steeds heel erg.
Blijkbaar corrigeren mijn voeten zichzelf nu, zonder dat ik het merk. Of nou ja, ik merkte het dus door die spierpijn. Geweldig bijeffect van de barefootjes!
Ik merk dat ik nu veel langer kan staan zonder last van mijn rug te krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door