Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3344983
sandra.aerns schreef:Oww ga meteen kijken op de webshop in tilburg. Heb tenslotte pas een stuk of zes paar Afbeelding




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
;D ;D ;D
Door hannabelgje
#3344998
Morgen ga ik mijn eerste paar fivefingers ophalen. Ik hoop zo dat ze gaan passen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door hannabelgje op ma 11 jun 2018, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345011
Kaela schreef:Mijn bestelling gaat helemaal mis :( Heb niets aan mails gekregen, dus vanmiddag even gemaild. Is het pakketje volgens de track and trace geweigerd en teruggestuurd en volgens de melding aan de webshop bezorgd bij de buren. En wij zijn alle dagen thuis geweest en hebben geen bezorger gezien.

Hopelijk komt het pakje morgen bij de webshop retour, zoals de track and trace zegt en dan sturen ze het opnieuw op. Anders weet ik ook niet hoe het opgelost kan worden.
Aaarhg....maar zoiets heb ik ook ooit gehad met iets en toen had ie leverancier ook gewoon zoiets, geen zorgen we sturen gewoon opnieuw. Dus gaat vast wel goed komen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345012
hannabelgje schreef:Morgen ga ik mijn herstel paar fivefingers ophalen. Ik hoop zo dat ze gaan passen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Heb je een maat groter? :biggrin2: heb ze nu ook een maatje groter besteld.
In mijn maat 37 staat binnenin 22 cm, dat gaat dus ook net niet nee...
Door hannabelgje
#3345017
Kaio schreef: Heb je een maat groter? :biggrin2: heb ze nu ook een maatje groter besteld.
In mijn maat 37 staat binnenin 22 cm, dat gaat dus ook net niet nee...
Ik heb maat 37 en 38 besteld. Als ze te groot zijn gaan ze ook niet passen vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345019
hannabelgje schreef:Ik heb maat 37 en 38 besteld. Als ze te groot zijn gaan ze ook niet passen vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb 37 en 37 besteld nu 38 dus. Waarschijnlijk heb je dus wel de juiste maat te pakken :biggrin2:
In veel schoenen is 37 23 tot 23,5 cm. Deze zijn dus 22 staat erin , goed ze mogen wat krapper zijn maar mijn voet zelf is 22,3 -22,7 ( lastig dat precies te meten )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3345024
2 jaar geleden dankzij Barfplaats eindelijk van een voetblessure afgekomen. Toen was er een topic met oefeningen en ben meer op blote voeten gaan lopen. Blessure was grotendeels over.
Door dit topic toch gaan kijken voor schoentjes maar ze zijn erg duur. Ik loop nu thuis bijna altijd op blote voeten, en met dit weer het kleine rondje als ik uit mijn werk kom. Via AliExpres schoentjes gekocht en daar vanmorgen op gewandeld. Ik voel nu mijn oude blessure weer en ik voel 'iets' in mijn enkels. Niet per se pijn, maar meer een neiging om de hele tijd te strekken.
Ik wacht het af, als deze Ali schoentjes bevallen wil ik wel eens mooie werkschoenen halen...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345029
20180612_085504.jpg
20180612_085504.jpg (2.28 MiB) 1628 keer bekeken
20180612_085459.jpg
20180612_085459.jpg (2.85 MiB) 1628 keer bekeken
Zo he dat is echt andere koek dan thuis op blote voetjes of thuis op de merrels lopen !

Gisteravond heb ik heel wat triggerpoints in mijn voeten ontdekt. Auw. Mijn linker heup ( nu is dat ook degene die kan doet bij bepaalde moves, gelukkig alleen sport niet alledaagse bewegingen) , doet dus sinds een dikke week pijn, quadraceps niet ok, en ook hamstring extra strak. Dus die trekken ook aan die heup. Nu is dat de kant dat ik mijn voet een paar weken terug heb verzwikt. Gisteravond dus een triggerpoint op mijn voet gevonden die ik helemaal tot mijn heup voelde....

Nou dus met bij het wandelen voelde ik dus dat de linker enkel echt nog vastzit en heb best wel een triggerpoints massage gehad aan de voeten ;D
Het is echt anders je voeten gebruiken :o
Door Lizzy
#3345047
Hulp nodig met maat! Ik heb mijn langste voet op gemeten. Die is 24,3 cm. De ballerina's van Vivo: ik heb net even gebeld en de maat 38 (wat ik ook vaak heb voor schoenen) is 24,5 cm. De maat 39 is 25 cm. Ze zeggen ook dat je niet al te veel ruimte in deze schoenen moet hebben.

https://static.webshopapp.com/shops/206 ... -black.jpg

Vivo schrijft zelf "This shoe fits true to size".

Zal ik het proberen, maat 38? Maat 39 hebben ze niet....
Door Anne in Zweden
#3345048
Lizzy schreef:Hulp nodig met maat! Ik heb mijn langste voet op gemeten. Die is 24,3 cm. De ballerina's van Vivo: ik heb net even gebeld en de maat 38 (wat ik ook vaak heb voor schoenen) is 24,5 cm. De maat 39 is 25 cm. Ze zeggen ook dat je niet al te veel ruimte in deze schoenen moet hebben.

https://static.webshopapp.com/shops/206 ... -black.jpg

Vivo schrijft zelf "This shoe fits true to size".

Zal ik het proberen, maat 38? Maat 39 hebben ze niet....
En jullie hebben het over dezelfde maten, neem ik aan, namelijk die van jouw voet en de binnenkant van de schoen? Da's wel belangrijk.

Ik zou de 38 gewoon bestellen om te passen. Terugsturen kan altijd, toch?
Door Lizzy
#3345049
Anne in Zweden schreef:En jullie hebben het over dezelfde maten, neem ik aan, namelijk die van jouw voet en de binnenkant van de schoen? Da's wel belangrijk.

Ik zou de 38 gewoon bestellen om te passen. Terugsturen kan altijd, toch?
Ja, dat is de binnenkant van de schoen, die 24,5 cm.
Ik ben gierig he, ik moet de schoenen op eigen kosten terug sturen :biggrin2:
Door hannabelgje
#3345056
Lizzy schreef:
Ja, dat is de binnenkant van de schoen, die 24,5 cm.
Ik ben gierig he, ik moet de schoenen op eigen kosten terug sturen :biggrin2:
Is dat in Nederland? Dan vallen de terugstuurkosten wel mee toch? Hebben ze geen maatwijzer met zoveel cm voet is die maat schoen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3345057
hannabelgje schreef:Is dat in Nederland? Dan vallen de terugstuurkosten wel mee toch? Hebben ze geen maatwijzer met zoveel cm voet is die maat schoen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja, dat weet ik dus wel, 24,5 cm.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345058
Kaio schreef:Aaarhg....maar zoiets heb ik ook ooit gehad met iets en toen had ie leverancier ook gewoon zoiets, geen zorgen we sturen gewoon opnieuw. Dus gaat vast wel goed komen.
Echt heel raar, voor de tweede keer heb ik het verkeerde huisnummer ingevuld. Ik vermoed dat mijn mac dat corrigeerd ofzo, want zo dom ben ik nou ook weer niet.

In ieder geval, het pakket is vandaag inderdaad bij hun retour gekomen (ik was vooral bang voor spoorloos bij de post) en wordt opnieuw verstuurd. Ik heb aangeboden de verzendkosten te vergoeden, want mijn fout, maar dat hoefde niet. Top service en hopelijk morgen mijn schoentjes in huis!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door