Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365314
Lizzy schreef:Barefoot.jpg
:biggrin2:
Ik heb daar eigenlijk nog nooit op kunnen lopen eerlijk gezegd. Ach ja als je er maar goed uitziet he :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3365323
Kaio schreef:ik vind deze in het lichtblauw zo mooi
Alleen de prijs niet ::) :P
https://de.joe-nimble.com/nimbletoes-leather-1977
Die heb ik in het zwart. Het zijn mijn allerfijnste schoenen. :)
Ik heb wel in het begin aan de bovenkant van de hiel de naad een stukje losgetornd omdat ik toen last van mijn achillespees had.
Laatst gewijzigd door doranto op vr 11 jan 2019, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365324
Doranto schreef:Die heb ik in het zwart. Het zijn mijn allerfijnste schoenen. :)
ook de leer variant? Of die met stof?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3365325
Kaio schreef:ook de leer variant? Of die met stof?
Leer. Ik heb met allemaal kleine gaatjes erin en ml heeft dezelfde zonder gaatjes. De mijne waren toen een zomermodel.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3365329
Lizzy schreef:Die zien er ook wel erg comfi uit hoor :smitten:

Maar er hangt inderdaad wel een prijskaartje aan zeg :-X
Volgens mij heb ik er dat vorig jaar niet voor betaald hoor. Maar goedkoop zijn ze niet nee. Ik vind het ze wel waard. Er zit nog nauwelijks slijt aan en ik heb ze eigenlijk alleen in bed niet aan :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365331
Doranto schreef:Volgens mij heb ik er dat vorig jaar niet voor betaald hoor. Maar goedkoop zijn ze niet nee. Ik vind het ze wel waard. Er zit nog nauwelijks slijt aan en ik heb ze eigenlijk alleen in bed niet aan :P :biggrin2:
Welke maat heb je daarvan? vallen ze groter /kleiner?
Voor als ik ze eens een keertje goedkoper tegenkom :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3365332
Kaio schreef:Welke maat heb je daarvan? vallen ze groter /kleiner?
Voor als ik ze eens een keertje goedkoper tegenkom :biggrin2:
In de tong staat 5 1/2. Dacht dat dat 40 was ofzo? Van "gewone" schoenen had ik altijd 38 of 38 1/2. Je moet ze dus wel wat groter nemen. De schoenen die ik laatst bij Senmotic gekocht heb (de Evolution) is maat 39 en die passen ook goed.
Voor mij is het heel gemakkelijk om schoenen bij anyones-runningshop te bestellen, want ik heb exact dezelfde maat als de eigenaresse. Zij kan de schoenen dus voor mij passen :biggrin2:
Door fransbulletje
#3365334
;D
Kaio schreef:ojee ik heb nog geen joe nimble's......
;D ;D

Joe nimble nu 20 - 40% korting in Tilburg
Laatst gewijzigd door fransbulletje op vr 11 jan 2019, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365335
Doranto schreef: In de tong staat 5 1/2. Dacht dat dat 40 was ofzo? Van "gewone" schoenen had ik altijd 38 of 38 1/2. Je moet ze dus wel wat groter nemen. De schoenen die ik laatst bij Senmotic gekocht heb (de Evolution) is maat 39 en die passen ook goed.
Voor mij is het heel gemakkelijk om schoenen bij anyones-runningshop te bestellen, want ik heb exact dezelfde maat als de eigenaresse. Zij kan de schoenen dus voor mij passen :biggrin2:
haha lekker handig ja :biggrin2:
Van senmontioc heb ik 37 en die zitten nog ruim. Van vivobarefoot heb ik 38 (zitten ook ruim) Merrels vapor glove 37
En van nike free 37,5 en 38. En oja van altra 38,5. Nee serieus ze maken het er gemakkelijk op ::)
dit is de maattabel van joe nimble
https://de.joe-nimble.com/media/wysiwyg ... _AT_CH.JPG
Van jou is dus een grote 38, kleine 39, volgens de tabel dus 38,5
Vaak heb ik 4 maar mijn voeten zijn maar 23 lang dus zou ik op kleiner uitkomen :g: :g: nah blijft vaag. Zou dan maar toch op 37 gokken ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3365339
Doranto schreef:In de tong staat 5 1/2. Dacht dat dat 40 was ofzo? Van "gewone" schoenen had ik altijd 38 of 38 1/2. Je moet ze dus wel wat groter nemen. De schoenen die ik laatst bij Senmotic gekocht heb (de Evolution) is maat 39 en die passen ook goed.
Voor mij is het heel gemakkelijk om schoenen bij anyones-runningshop te bestellen, want ik heb exact dezelfde maat als de eigenaresse. Zij kan de schoenen dus voor mij passen :biggrin2:
5,5 is een kleine maat 39 (zit tussen 38,5 en 39 in).
Gebruikersavatar
Door doranto
#3365341
pike schreef:5,5 is een kleine maat 39 (zit tussen 38,5 en 39 in).
Oh oke, dacht altijd dat het 40 was.
Is dus eigenlijk helemaal niet zo afwijkend van wat ik vroeger had.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door