Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3365192
sandra.aerns schreef:Ik heb de joe nimble wandelschoenen. Die zijn nu met dikke korting te koop. Ik twijfelde destijds tussen de tracker en die maar moet zeggen dat ze prima bevallen. En droge voeten ook met nat gras


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Welke zijn dat?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365202
Fenixjuh schreef:Hoera!
Duurde even, maar ze zijn er!
Ik heb nu merrel vaper glove en voor van de zomer vivo 5fingers.
Even een vraagje, want in theorie passen ze prima, maar de teentjes van de 5fingers voelen naar en lijken erg strak te zitten, zou dat uittrekken? Om daarvoor nou grotere schoenen te kopen en dat dan de hak gaat schuren wil ik ook niet....

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Die 5 fingers lijken me echt te krap.
Ik had ooit 2 maten van 5 fingers besteld, de een trok echt zowat aan de tenen, dus was echt te klein, de ander vond ik toen best ruim, wist niet of de hak bleef zitten en de tenen waren zo lang.....( Ik heb korte teentjes, dus in verhouding langere voet voor de maat daar zat dus waarschijnkijk het probleem, vind ik nog jammer, wellicht dat ik ooit een ander model probeer)
En volgens mij heb jij brede voeten met een hoge wreef als ik dat goed zie op de foto? De merrels zitten ook best strak, nou is dat ook best een smal schoentje
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365203
fransbulletje schreef:De Joe Nimbles Roomy Toes zijn binnen en zitten echt perfect.
Mooi schoentje en loopt geweldig.

IMG_20190109_143005.jpg
Heb je die speciaal voor bij deze broek gekocht ? :P


Leuk schoentje!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3365218
Dank jullie voor de reacties!
De Merrels zitten echt goed hoor, zelfs minder strak dan mijn wrap-up schoenen :) Vanmorgen al op gelopen, het enige wat jammer is... Ik heb ze echt goed ingesprayd, maar toen ik er thee over morste, bleken ze niet waterdicht.. ::) :biggrin2:

De tenen twijfel ik dus echt nog over, de lengte van de schoen moet echt niet groter worden... Ik denk dat ik gewoon dikke tenen heb, waardoor het lastig is om ze erin te krijgen... Ik pak met handschoenen ook altijd een maat groter omdat het anders te strak rond mijn vingers zit (En dan heb ik flubbertjes aan mijn vingertoppen :-[ )
Ze zijn eigenlijk bedoeld voor feestjes, onder een jurkje enzo...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365225
Dat de merrels goed zitten is een goed teken, ze zijn ook best heel flexibel vind ik. En nee waterdicht zijn ze beslist niet, kun je ze ook niet krijgen ;) je kunt ze wel gewoon wassen daardoor :biggrin2:
Door fransbulletje
#3365241
Kaio schreef:Heb je die speciaal voor bij deze broek gekocht ? :P


Leuk schoentje!
;D ;D ;D
Nee niet echt maar combineert wel leuk :biggrin2:
Had het schoentje al langer op het oog want wilde heel graag iets in het blauw voor voor/najaar en nu geluk met 40% korting.
Ik ben helemaal fan van Joe Nimble, zalige schoenen/laarsjes.
Gebruikersavatar
Door pike
#3365282
Fenixjuh schreef:Dank jullie voor de reacties!
De Merrels zitten echt goed hoor, zelfs minder strak dan mijn wrap-up schoenen :) Vanmorgen al op gelopen, het enige wat jammer is... Ik heb ze echt goed ingesprayd, maar toen ik er thee over morste, bleken ze niet waterdicht.. ::) :biggrin2:
.
De vapor glove 3 is niet eens spatwaterdicht. Als je ze in close-up bekijkt begrijp je waarom niet. Is dus zeker niet geschikt voor de winter.
fransbulletje schreef:
;D ;D ;D
Nee niet echt maar combineert wel leuk :biggrin2:
Had het schoentje al langer op het oog want wilde heel graag iets in het blauw voor voor/najaar en nu geluk met 40% korting.
Ik ben helemaal fan van Joe Nimble, zalige schoenen/laarsjes.
Hoe is de maatvoering van Joe Nimble? (bijv. vergeleken bij Vivo?)
Vallen ze groot, of juist klein, of enigszins normaal?
Door fransbulletje
#3365288
pike schreef:


Hoe is de maatvoering van Joe Nimble? (bijv. vergeleken bij Vivo?)
Vallen ze groot, of juist klein, of enigszins normaal?
Ik heb van de Merrells, Vivo's en Joe Nimbles allemaal dezelfde maat. Van gewone schoenen had ik altijd maat 40 en van de barefootschoenen maat 41.
Gebruikersavatar
Door pike
#3365292
fransbulletje schreef:Ik heb van de Merrells, Vivo's en Joe Nimbles allemaal dezelfde maat. Van gewone schoenen had ik altijd maat 40 en van de barefootschoenen maat 41.
Oh kijk dat is mooi. Ik had van gewone altijd 39, en van de Vivo en de Merrell allebei 40. Dus dan zal de JoeN ook 40 zijn. Dank je :)
Door Anne in Zweden
#3365300
fransbulletje schreef:;D ;D ;D
Nee niet echt maar combineert wel leuk :biggrin2:
Had het schoentje al langer op het oog want wilde heel graag iets in het blauw voor voor/najaar en nu geluk met 40% korting.
Ik ben helemaal fan van Joe Nimble, zalige schoenen/laarsjes.
Joe Nimble is ook mijn favoriet, ik heb de hoge laarzen en die zitten zoooo lekker!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3365309
Anne in Zweden schreef:Joe Nimble is ook mijn favoriet, ik heb de hoge laarzen en die zitten zoooo lekker!
Tot nu toe hier ook!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door