Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360096
-Annemarie- schreef:Het wordt koud! Kan ik eindelijk m'n Furoshiki's aan. ;D
Buiten? Oja je had die gevoerde laarsjes toch?
:D
Door fransbulletje
#3360111
Kaio schreef:
Ik heb nu mijn merrels binnenhuis aan. Ik vind ze dus wel erg versleten dat worden volgend jaar nieuwe. Er staat me ook bij dat die in het leer te krijgen zijn? Ik denk nl. dat ze zo snel versleten zijn door mijn kleine tenen in combi met heel veel door het zand schuren. Vind het wel balen eigenlijk. Kan wel op Amazon dezelfde voor een aardig prijsje vinden

20181116_123711.jpg
Vind ik toch echt wel zonde na een paar maandjes :-\
Denk ook dat ze niet lang meer mee gaan, dat het dus uit gaat scheuren :-\
( oja let niet op mijn berenwandelbroek aub :biggrin2: )
Ik had voor het geld ook meer verwacht van de Merrels vapor glove.
Op het werk moet ik echt voorzichtig zijn met tilliften want ze beschadigen snel en ben dan bang dat het inderdaad scheurt.
Bij Zalando nog wel een paar op de kop getikt voor 59 euro, dat vind ik ze wel waard niet die 99 euro.
Het grote voordeel vind ik dat je ze kunt wassen dat is voor het werk wel heel erg fijn.
Gebruikersavatar
Door pike
#3360114
Misschien moeten we niet uit het oog verliezen dat de vapor glove in de eeste plats gemaakt is als running shoe. Niet als wandel- of bergschoen. Denk dat ze dan toch minder te lijden hebben dan wanneer ik ze aan heb en met de honden door bos en veld struin, over zandstranden en keien en kobbels strompel. Ondanks dat zijn mijne wel nog heel, vertonen geen slijtage. Ik hoop ze volgende zomer nog lang te kunnen gebruiken. Ik heb ook iets van 60 euro betaald. Daarvoor had ik wel een idiote kleur maar ik vond 60 euro eigenlijk wel genoeg om het barefoot lopen uit te gaan proberen. Ik heb ze nooit in de wasmachine gestopt, ben bang dat dat op termijn ook geen goed doet.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360120
Net voor 480 euro besteld bij Vivo. :-[
Meneer zegt dat de schoenen wel heel goed moeten zijn en lang meegaan, wil ik dat nog eens mogen doen. :-X :biggrin2:
Hopelijk bevallen ze hem ook goed. Voor hem zijn eerste paar barefoots, voor mij m'n laarsjes en voor beide reeds lopende kindjes winterschoenen.

Mijn eerste paar loop ik toch al 3 maand op z'n zien er nog net uit als nieuw. Hopelijk geldt dat voor deze ook. En niet zoals bij Hanne. :-\
Maar ik kan niet wachten tot ze er zijn! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3360319
Kaio schreef:Buiten? Oja je had die gevoerde laarsjes toch?
:D
Afbeelding

Even gejat van mijn Insta. :biggrin2:
Ja! Ze zitten als pantoffeltjes en zijn heerlijk warm. Ik ga voor de komende zomer zeker naar een van de Originals kijken. De blauwe zijn leuk. :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3360330
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Even gejat van mijn Insta. :biggrin2:
Ja! Ze zitten als pantoffeltjes en zijn heerlijk warm. Ik ga voor de komende zomer zeker naar een van de Originals kijken. De blauwe zijn leuk. :)
Ik moet zeggen dat ze aan jouw voeten geweldig leuk uitzien. Op de webshop tonen ze veel minder leuk!
En die zijn echt warm buiten in de kou?

Vandaag voor het eerst met mijn trackers op bevroren ondergrond gelopen, zo'n 1,5 uur in het bos. Ik kan ze zeker niet warm noemen, maar ik ben ook niet met verkleumde voeten thuis gekomen. Ik ben wel benieuwd tot bij hoeveel onder nul ik er nog mee kan lopen zonder dat mijn tenen bevriezen.
Laatst gewijzigd door pike op zo 18 nov 2018, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3360335
Ik ben vandaag op mijn Leguano aktiv buiten geweest (op de fiets, lopen naar supermarkt leek mij nog niet slim met mijn dikke enkel) en ik had nog geen koude voeten. Stond hier wel van te kijken omdat je er wel wind doorheen voelt komen.
Die vouwschoenen zien er wel heerlijk comfy uit, die vallen tenminste ook warm om de enkels. Moet ik zeker in gedachten houden :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360348
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Even gejat van mijn Insta. :biggrin2:
Ja! Ze zitten als pantoffeltjes en zijn heerlijk warm. Ik ga voor de komende zomer zeker naar een van de Originals kijken. De blauwe zijn leuk. :)
Zien erhartstikke leuk uit! :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360350
pike schreef:Ik moet zeggen dat ze aan jouw voeten geweldig leuk uitzien. Op de webshop tonen ze veel minder leuk!
En die zijn echt warm buiten in de kou?

Vandaag voor het eerst met mijn trackers op bevroren ondergrond gelopen, zo'n 1,5 uur in het bos. Ik kan ze zeker niet warm noemen, maar ik ben ook niet met verkleumde voeten thuis gekomen. Ik ben wel benieuwd tot bij hoeveel onder nul ik er nog mee kan lopen zonder dat mijn tenen bevriezen.
Had je al de inlegzolen in je trackers? Dat scheelt best veel. Ik draag ze ook nog zonder inlegzool. Ik had gisteren in de auto koude voeten, daarna tijdens het wandelen werden ze weer warmer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360351
Ik heb trouwens ook nog een nieuw paar vapor glove voor 55 euro besteld. Ik vind ze zo fijn lopen en draag ze nu ook binnen als ik veel moet doen .
Misschien dat het beter is om ze met de hand te wassen dan in de wasmachine, :g: dat zou zomaar kunnen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3360360
Kaio schreef:Had je al de inlegzolen in je trackers? Dat scheelt best veel. Ik draag ze ook nog zonder inlegzool. Ik had gisteren in de auto koude voeten, daarna tijdens het wandelen werden ze weer warmer.
Yep zooltjes zitten erin.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3360369
pike schreef:Ik moet zeggen dat ze aan jouw voeten geweldig leuk uitzien. Op de webshop tonen ze veel minder leuk!
En die zijn echt warm buiten in de kou?

Vandaag voor het eerst met mijn trackers op bevroren ondergrond gelopen, zo'n 1,5 uur in het bos. Ik kan ze zeker niet warm noemen, maar ik ben ook niet met verkleumde voeten thuis gekomen. Ik ben wel benieuwd tot bij hoeveel onder nul ik er nog mee kan lopen zonder dat mijn tenen bevriezen.
Ik loop er niet mee in het bos, ze zijn voor netjes. :biggrin2: Maar ook buiten heb ik lekkere warme voeten. Er zit geen extra zool in, ik draag geen superdikke sokken.

Kaio schreef:Ik heb trouwens ook nog een nieuw paar vapor glove voor 55 euro besteld. Ik vind ze zo fijn lopen en draag ze nu ook binnen als ik veel moet doen .
Misschien dat het beter is om ze met de hand te wassen dan in de wasmachine,
:g: dat zou zomaar kunnen.
Ik was ze ook met de hand. En bij de fingers maak ik de tenen vanbinnen schoon met een oude tandenborstel. Ik spoel ik na met een anti-bacterie spoelmiddeltje. Zeker aan het eind van het seizoen, als ze een tijd niet gedragen worden. Gaan ze lekker schoon de kast in. ;)

*verder heb ik geen smetvrees hoor* :biggrin2:
Door zurca
#3360370
Annemarie, die laarsjes zien er erg leuk uit. Van dat model had ik naar de zomeruitvoering gekeken maar uiteindelijk voor de merrells gekozen.

Die merrells zijn voor nu verwisseld voor de gobi hi top. Dat was ff wennen. Ik vind de zolen van de gobi's stugger en dikker. Ze lopen wel lekker hoor maar ik vind de merrells lekkerder zitten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360379
Ik had dat gevoel bij mijn Vivo's ook. Dat de zolen nog weinig meegaven. Maar dat is wel nog veel verbetert met inlopen.
Nu voel ik echt vrijwel alles en als ik door nat weer loop en binnen kom laat ik natte voetafdrukken achter ipv natte schoenafdrukken. Je kan zelfs m'n tenen tellen! :biggrin2: dat vind ik zo grappig aan barefoot, en voelt ook heerlijk natuurlijk.

Koude voeten heb ik niet zolang ik wandel. De schoenen zijn nochtans ultra licht en dun, en bovenaan zelfs bijna open, je kan er letterlijk doorheen kijken. Stilstaan op de koude vloer voel ik wel. Ik heb de zolen er niet in, dat vind ik minder aangenaam en dan zijn ze eigenlijk net te smal/klein.
Gebruikersavatar
Door pike
#3360384
De tracker vind ik niet stug, die kan je ook gewoon dubbel vouwen. Er zit wel een profieltje onder, dus mijn tenen drukken niet af. Licht van gewicht zijn ze in elk geval wel, en wat ik heerlijk vind is dat wanneer ik na een lange wandeling thuis kom en ze uittrek gewoon droge voeten heb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door