Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3357256
Die staan echt heel gaaf! Heb er ook naar gekeken maar wist niet zo goed hoe zo'n vouwschoen zou staan maar vind ze heel erg leuk!
Door fransbulletje
#3357619
Nog paar werkschoenen gescoord bij Zalando met 40% korting :D
s-l640.jpg
s-l640.jpg (35.7 KiB) 1605 keer bekeken
Door Lizzy
#3357770
Mijn Vivo trackers? Zo lek als een mandje.... :( . Ze zijn terug naar waar ik ze gekocht heb. Jeetje. Echt heel teleurstellend, dit. Ik liep er eergisteren mee door het natte gras en ik voelde zo het water naar binnen komen. Beide sokken zeiknat.

Boehoehhhh. Ze zaten juist zo heerlijk. Ze hebben mijn maat niet meer en ook geen alternatief :-X
Gebruikersavatar
Door doranto
#3357771
Lizzy schreef:Mijn Vivo trackers? Zo lek als een mandje.... :( . Ze zijn terug naar waar ik ze gekocht heb. Jeetje. Echt heel teleurstellend, dit. Ik liep er eergisteren mee door het natte gras en ik voelde zo het water naar binnen komen. Beide sokken zeiknat.

Boehoehhhh. Ze zaten juist zo heerlijk. Ze hebben mijn maat niet meer en ook geen alternatief :-X
Huh :o Hoe kan dat nou? Zijn dat dezelfde die ik heb? Ik heb er afgelopen natte periode constant mee door de nattigheid gelopen, zelfs tot bijna aan mijn enkels door drassig terrein en mijn voeten zijn altijd droog gebleven!
Gebruikersavatar
Door pike
#3357772
:o hoe kan dat nou :( wat zei de verkoper erover? Krijg je wel je geld terug? Ik wou dit weekend gaan bestellen maar nou weet ik het natuurlijk weer niet meer :-\
Door Lizzy
#3357773
Doranto schreef:Huh :o Hoe kan dat nou? Zijn dat dezelfde die ik heb? Ik heb er afgelopen natte periode constant mee door de nattigheid gelopen, zelfs tot bijna aan mijn enkels door drassig terrein en mijn voeten zijn altijd droog gebleven!
Ja... Nou geen idee dus. Ik kon geen scheuren of gaten vinden. Dus ik snap het zelf ook niet. Ik werd nogal kortaf behandeld in Tilburg eergisteren (was misschien druk ofzo), aan de telefoon. Nooit eerder problemen gehad met deze schoenen was hun reactie. Ik kon naar de schoenmaker om ze te laten lijmen (ja, daaag, schoenen van €230 die waterproof zouden moeten zijn ga ik niet naar de schoenmaker brengen) of m'n geld terug want ze hadden geen vervangend paar en die gingen ze ook niet binnenkort krijgen. Dus schoenen teruggestuurd en nu wacht ik maar tot m'n geld teruggestort wordt. Niet een beetje lekken he, gewoon echt erg lekken. En ze zijn van eind juni. Nou, veel heb ik ze ook nog niet gedragen met dat warme weer.....

Ik had een foto van mijn sokken gemaakt na het wandelen, zal het er zo even bij plakken (telefoon is leeg).
Gebruikersavatar
Door doranto
#3357774
Lizzy schreef:Ja... Nou geen idee dus. Ik werd nogal kortaf behandeld in Tilburg eergisteren, aan de telefoon. Nooit eerder problemen gehad met deze schoenen was hun reactie. Ik kon naar de schoenmaker om ze te laten lijmen of m'n geld terug want ze hadden geen vervangend paar en die gingen ze ook niet binnenkort krijgen. Dus schoenen teruggestuurd en nu wacht ik maar tot m'n geld teruggestort wordt. Niet een beetje lekken he, gewoon echt erg lekken. En ze zijn van eind juni. Nou, veel heb ik ze ook nog niet gedragen met dat warme weer.....

Ik had een foto van mijn sokken gemaakt na het wandelen, zal het er zo even bij plakken (telefoon is leeg).
Je zou dan denken aan een productiefout ofzo, een exemplarische afwijking? Pffff balen zeg! :-\
En niet leuk om te horen dat ze in Tilburg zo kortaf waren, dat is geen reclame voor hen.
Door Lizzy
#3357775
Doranto schreef:Je zou dan denken aan een productiefout ofzo, een exemplarische afwijking? Pffff balen zeg! :-\
En niet leuk om te horen dat ze in Tilburg zo kortaf waren, dat is geen reclame voor hen.
Ik had mijn tekst al aangepast boven. Ze waren kortaf maar misschien gewoon druk. Ik ken ze niet anders dan super aardig en behulpzaam.... :-\ . Ik zou denken dat het een productiefout moet zijn. Beide voeten waren nat... Vreemd toch?
Door Lizzy
#3357776
IMG_20181017_103554[1].jpg
IMG_20181017_103554[1].jpg (5.15 MiB) 1519 keer bekeken
IMG_20181017_103641[1].jpg
IMG_20181017_103641[1].jpg (5.77 MiB) 1519 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3357777
Lizzy schreef:Ik had mijn tekst al aangepast boven. Ze waren kortaf maar misschien gewoon druk. Ik ken ze niet anders dan super aardig en behulpzaam.... :-\ . Ik zou denken dat het een productiefout moet zijn. Beide voeten waren nat... Vreemd toch?
Ja, wij kennen ze ook vriendelijk en behulpzaam, maar wij hebben ook nog niets gereclameerd....
Echt super jammer van je schoenen. Ik zou zeggen gevalletje garantie? Terug naar de fabriek? Geld terug kan natuurlijk ook, maar daarmee heb je nog geen andere schoenen. Ik heb ooit mephisto's gehad niet niet goed waren, die zijn toen naar de fabriek opgestuurd en gerepareerd.

edit: typefout
Laatst gewijzigd door doranto op vr 19 okt 2018, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
#3357782
Lizzy schreef:Mijn Vivo trackers? Zo lek als een mandje.... :( . Ze zijn terug naar waar ik ze gekocht heb. Jeetje. Echt heel teleurstellend, dit. Ik liep er eergisteren mee door het natte gras en ik voelde zo het water naar binnen komen. Beide sokken zeiknat.

Boehoehhhh. Ze zaten juist zo heerlijk. Ze hebben mijn maat niet meer en ook geen alternatief :-X
Dat is wel heel erg balen!
Wat is het moeilijk om een paar waterdichte barefootschoenen te vinden. Loop je eindelijk lekker is er geen waterdichte schoen te vinden.
Ik heb tijdens mijn vakantie in Zeeland veel gelopen op Dunlop rubberlaarzen, zijn plat en maatje groter genomen zodat ik lekker veel teen ruimte heb. Vroeger kon ik echt niet lopen op rubberlaarzen maar liep er nu prima op, nergens last van en... waterdicht.
Voor 20 euro misschien een optie om te proberen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3357787
Lizzy schreef:IMG_20181017_103554[1].jpg

IMG_20181017_103641[1].jpg
Het lijkt alsof het water van bovenaf ergens binnen is gekomen en niet langs de zool.Klopt dat?
Door Lizzy
#3357788
pike schreef:Het lijkt alsof het water van bovenaf ergens binnen is gekomen en niet langs de zool.Klopt dat?

Nee, het is echt langs de onderkant/zijkant naar binnen gekomen. Bovenop is het ook droog (op de 2de foto nog nEt te zien).
Door Lizzy
#3357792
Anne in Zweden schreef:Wat balen, Lizzy! Zie je ook duidelijk een gat tussen de zool en het leer?
Nope..... Ik snap er echt helemaal niks van. Leo heeft ook nog gekeken natuurlijk. Kan ook niet overduidelijk wat vinden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door