Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3355455
pearlsofpassion schreef:Ik ben m'n zusje ook aan het meekrijgen in barefootschoenen voor haar zoontje. Leuk hè? :)
Scheelt wel dat haar man er al van gehoord had (van Fivefingers) en dus meteen sterk voorstander was toen ik ging stoefen (opscheppen dus :P) over Laurens met zijn Vivo's. :biggrin2:
Ik ga nu slippertjes mee bestellen bij Zeazoo voor mn neefje. Het begin is er.
Hij stapt nog net niet, maar het kan elk moment zover zijn. Dus die zal mooi barefoot kunnen leren stappen.

Nou hebben onze kindjes dat in huis ( onbewust) ook steeds gehad want die hebben Bobuxjes gehad als pantoffels. En nu krijgen ze ook Zeazoo. Vincent al in huis en hij vind ze geweldig (er staat een gitaartje op :P) , Laurens moet nog besteld worden want die ik nu besteld had blijken toch een maatje te groot. Niet erg, dan passen ze volgend jaar wel, maar dus nog een maatje kleiner uitkiezen en bijbestellen. ;)
Dat is zeker leuk! Hoe gaat het met jouzelf en barefoot lopen?
Door Lizzy
#3355456
hannabelgje schreef:Stealth 2

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Mmm, die heb je nog niet zo lang toch? Liep je ook niet iedere dag op? Zonde...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355467
pearlsofpassion schreef:Ik ben m'n zusje ook aan het meekrijgen in barefootschoenen voor haar zoontje. Leuk hè? :)
Scheelt wel dat haar man er al van gehoord had (van Fivefingers) en dus meteen sterk voorstander was toen ik ging stoefen (opscheppen dus :P) over Laurens met zijn Vivo's. :biggrin2:
Ik ga nu slippertjes mee bestellen bij Zeazoo voor mn neefje. Het begin is er.
Hij stapt nog net niet, maar het kan elk moment zover zijn. Dus die zal mooi barefoot kunnen leren stappen.

Nou hebben onze kindjes dat in huis ( onbewust) ook steeds gehad want die hebben Bobuxjes gehad als pantoffels. En nu krijgen ze ook Zeazoo. Vincent al in huis en hij vind ze geweldig (er staat een gitaartje op :P) , Laurens moet nog besteld worden want die ik nu besteld had blijken toch een maatje te groot. Niet erg, dan passen ze volgend jaar wel, maar dus nog een maatje kleiner uitkiezen en bijbestellen. ;)
Maar zijn je kinderen niet ontzettend snel uit zo'n schoentje gegroeid? Of valt dat wel mee?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3355473
Kaio schreef:Maar zijn je kinderen niet ontzettend snel uit zo'n schoentje gegroeid? Of valt dat wel mee?
Net zo snel als uit ieder ander schoentje hè ;) 'Op de groei' kopen is met schoentjes echter geen optie, omdat ze er dan mee struikelen.

edit: typo
Laatst gewijzigd door doranto op vr 21 sep 2018, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355477
Kaio schreef:Maar zijn je kinderen niet ontzettend snel uit zo'n schoentje gegroeid? Of valt dat wel mee?
Ja, maar dat is met andere schoenen ook. En die van Zeazoo zijn zeker niet duurder dan normale. Alleen de laarsjes zijn wat duurder.

Je moet idd maat per maat gaan. Vincent heeft nu schoentjes waar hij net groot genoege voeten voor heeft en dat is vrij groot. Hij heeft een dikke cm over vooraan en op een voetje van 14cm is dat dus veel. Maar de maat kleiner is qua binnenmaat net zijn voetje, dus dat kopen we niet meer he. Dat is idd zonde van het geld.
Gelukkig wordt het kouder en met een dikke sok erin is het goed te doen. Hij valt er zeker niet over.
Doordat deze schoenen wel breder zijn en onze jongens ontzettend grote voeten hebben, lijken ze wel nog meer te groot dan ze zijn, maar goed, daar kunnen we niet aan doen.
Laurens zijn Vivo's passen momenteel als gegoten, en die lijken ook groot. Terwijl hij dus geen ruimte meer heeft voor een sok. Die schoenen gaan dus volgende lente naar Vincent en dan krijgt hij een maat groter. Het zijn toch te luchtige schoenen voor de winter dus dat is niet erg.
Door hannabelgje
#3355478
Lizzy schreef:
Mmm, die heb je nog niet zo lang toch? Liep je ook niet iedere dag op? Zonde...
Nee echt heel weinig op gelopen. Ik heb ze sinds april. In de zomer op blote voeten en sandalen gelopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355479
hannabelgje schreef:Nee echt heel weinig op gelopen. Ik heb ze sinds april. In de zomer op blote voeten en sandalen gelopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Liep je er met sokken in of met blote voeten?
Tis wel heel snel ja. Ik hoop dat die van mij langer mee gaan... :-\
En dat er voor jou een tegemoetkoming of zoiets is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355481
pearlsofpassion schreef:Ja, maar dat is met andere schoenen ook. En die van Zeazoo zijn zeker niet duurder dan normale. Alleen de laarsjes zijn wat duurder.

Je moet idd maat per maat gaan. Vincent heeft nu schoentjes waar hij net groot genoege voeten voor heeft en dat is vrij groot. Hij heeft een dikke cm over vooraan en op een voetje van 14cm is dat dus veel. Maar de maat kleiner is qua binnenmaat net zijn voetje, dus dat kopen we niet meer he. Dat is idd zonde van het geld.
Gelukkig wordt het kouder en met een dikke sok erin is het goed te doen. Hij valt er zeker niet over.
Doordat deze schoenen wel breder zijn en onze jongens ontzettend grote voeten hebben, lijken ze wel nog meer te groot dan ze zijn, maar goed, daar kunnen we niet aan doen.
Laurens zijn Vivo's passen momenteel als gegoten, en die lijken ook groot. Terwijl hij dus geen ruimte meer heeft voor een sok. Die schoenen gaan dus volgende lente naar Vincent en dan krijgt hij een maat groter. Het zijn toch te luchtige schoenen voor de winter dus dat is niet erg.

Ooh ok dus andere schoentjes zijn net zo duur ;D wist ik nog niet.
Maar je kunt ze eventueel doorschuiven als ze nog goed zijn met 3 jongetjes he, Da's wel handig :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355488
Kaio schreef:Ooh ok dus andere schoentjes zijn net zo duur ;D wist ik nog niet.
Maar je kunt ze eventueel doorschuiven als ze nog goed zijn met 3 jongetjes he, Da's wel handig :)
Ja, beter dan conventionele schoenen. Die zetten zich eenmaal naar voeten en dat blijft er dan in staan. Deze barefootjes zijn zo flexibel dat ze zich telkens aanpassen.

Normale kinderschoentjes zijn even duur als volwassen schoenen. Terwijl dat bij de barefoots toch een groot verschil is. Hoe dat komt weet ik niet...
Door fransbulletje
#3355516
Mijn Joe Nimbles zijn binnen en zitten perfect.
Ze lopen zalig, heerlijk comfortabel en lekker warm.
Maten blijft lastig, gelukkig fijne mensen in Tilburg die met je meedenken en gaan meten. Ik had anders halve maat te klein besteld, want door de binnenvoering vallen ze wat kleiner.
IMG_20180921_142404.jpg
IMG_20180921_142404.jpg (1.99 MiB) 1907 keer bekeken
IMG_20180921_143338.jpg
IMG_20180921_143338.jpg (1.48 MiB) 1907 keer bekeken
Door hannabelgje
#3356020
Ik kwam de vivobarefoot gobi hi top tegen voor 30 euro minder en heb die besteld. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3356021
hannabelgje schreef:Ik kwam de vivobarefoot gobi hi top tegen voor 30 euro minder en heb die besteld. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Die heb ik ook besteld toen met 30 euro korting, mooie schoen en lopen heerlijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door